+1 !quote:Op woensdag 26 december 2018 11:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wij vieren het niet, maar ik wens jullie allemaal fijne Kerstdagen toe!En een goed, gezond en gelukkig 2019!
Nog even eenvoor alle leuke foto’s en
voor alle zieke baby’s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Loj op 27-12-2018 08:45:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit überhaupt?
En Jentin volgens mij doe je nu al alles. Ik heb niet meer tips dan dat in ieder geval. Je zou uitzuigen nog kunnen proberen met zo'n peertje of setje met slangetje enzo, kan je beide bij de drogist halen. (Oké dus toch een tip misschien)
Is ze ‘s avonds niet aan het clusteren? Of is het een ander huiltje? Ik probeer maar wat mee te denken hoor, maar zie al een aantal keer dat je schrijft dat ze vooral in de avond huilt.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:39 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar wel heel fijn dat hij even gespeeld heeft. Ik duim voor je oud en nieuw!
Wat een toffe schommel! Mijn familie woont allemaal in piepkleine huisjes, maar wel genoeg bomen in de tuin voor schommels gelukkig![]()
Jentin, wat naar! Geen tips, maar wel beterschap gewenst.
Prul was gisteren vanaf een uur of acht in de huilmodus, maar na de voeding van half een sliep ze tot zes uur. En na de voeding van zes uur tot half tien. En nu slaapt ze weer, heeft duidelijk wat in te halen. Maar zo lang ze goed eet, is het alleen maar prima als ze slaapt.
Als ik het vanmiddag zie zitten, gaan we even wegen op het cb. Dan weet ik iig zeker dat ze niet verder afgevallen is (of wel en dan ga ik de kinderarts weer bellen, maar dat scenario wil ik nog even niet over nadenken).
Awww wat zielig alles tegelijk. Onze G. is ook super verkouden en hoest enorm. Sinds vanochtend antibiotica want ze krijgt het niet los en het moet geen keelonsteking worden. Gisteren super moe en overstuur waardoor ze moest overgeven. Grote spletsch slijm in de woonkamer, toen kon ze tenminste slapen zonder te hoesten. Maar man wat zielig.quote:Op donderdag 27 december 2018 00:32 schreef Jentin het volgende:
Phi is heel erg verkouden en zit helemaal dicht. Daardoor kan ze haar favo slaapinstrument, De Duim, niet inzetten. Ze kan dus niet slapen, terwijl ze wel keimoe is, arme pop. Iemand tips? Ik heb al van die pipetjes met zoutoplossing, luuf onder de voetjes en op de hydrofiel onder haar hoofdje, zelfs de onovertroffen doorgesneden ui is van de partij waardoor de hele bovenverdieping naar frikadel speciaal ruikt![]()
Verder krijgt ze tanden, ik denk alle twintig tegelijk. Tandvlees is totaal bobbelfest en ze kwijlt als een malle en kauwt op alles (en iedereen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |