Eigen schuld met je vorige postquote:
heuj, ik had m oolk na 2 jaar omhoog geschopt, dan mag ik m ook doodtrappenquote:Op vrijdag 28 december 2018 11:29 schreef DKUp het volgende:
Fondue Genot en Jimmie zorgde even voor een dood topic.
Kaasfondue vooral. En raclette.quote:Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef Reintji het volgende:
Iedereen druk met gourmetten en oliebollen.
Kaasfonduequote:
Dat wist ik al. Jaaaaaaren terug toen ik nog een kleine dud0r was werd mij dat al verteld door zo'n oud mensch in de bus.quote:
Blasfemie! Ga je mond spoelen! Slechte opvoeding dit datquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kaasfondue
Dat is wel zo smerig
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kaasfondue
Dat is wel zo smerig
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:44 schreef dud0r het volgende:
Kaasfondue is echt niks aan inderdaad. Dan doe ik liever kaas op brood en maak er een tosti van.
quote:
deze mensen wetenquote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze mensen weten dat ze slechte smaak hebben ja!
dat zie je helemaal verkeerd, die mensen hebben goede smaak, kaas in vloeibare vorm is te ranzig voor woorden..quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze mensen weten dat ze slechte smaak hebben ja!
Dit idd! Thuis kaasfonduen ben ik ook geen fan van, maar op vakantie wel!quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:25 schreef Reintji het volgende:
Kaasfondue!
Vooral in je skibroek met lamme poten en een paar pils in de mik
Naja, zolang je één vervoerder hebt is het geen probleem....quote:Op zondag 30 december 2018 18:40 schreef Tain het volgende:
OV chipkaart
Dat is echt allemaal zo kut geregeld...
Patat!quote:Op zondag 30 december 2018 18:57 schreef dud0r het volgende:
Blijkbaar gaan we morgenavond bij m'n schoonouders kaasfondue eten.Eens bedenken wat ik en de kleine man dan gaan eten
Fixed.quote:
quote:
Neuh. Heb boerenkool spruiten gehaald. Boh gekkie die zijn zo lekker gewokt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |