Het noviteitje in de worp. Het is veel meer gevoel dan dat hij echt mikt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Kim in de vorige ronde zo goed gooit en nu zo slecht?

Bijna alsof de ene dag de andere niet is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Kim in de vorige ronde zo goed gooit en nu zo slecht?

95 gemiddeld, het is wat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chisgod is aan het schroeien, nie normaal.

Ik lees me gewoon in. Misschien moet jij dat ook eens doen voor je als anoniem lafbekje hier gaat roeptoeteren, sneu figuur.quote:

nee ik ook niet, had 4-1 Kim voorspeldquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had dit niet verwacht eigenlijk.

quote:

Sow dan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees me gewoon in. Misschien moet jij dat ook eens doen voor je als anoniem lafbekje hier gaat roeptoeteren, sneu figuur.

Doe eens even rustig Stijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees me gewoon in. Misschien moet jij dat ook eens doen voor je als anoniem lafbekje hier gaat roeptoeteren, sneu figuur.

Z’n worp is als een vaasje.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het noviteitje in de worp. Het is veel meer gevoel dan dat hij echt mikt.

quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

Hij zit op 98.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Confronteer mij niet met feiten a.u.b.

Vanmorgen nog je zusje laf in d’r bekje geneukt. Hohohoho.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zijn hier toch allemaal anonieme lafbekjes?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |