Bullshit. Waarom doe je dan mee.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar hij zei al voor dit toernooi zonder zorgen of verwachtingen te willen spelen.

Als je zonder je in te lezen als een staatsmongool over je toetsenbord rent, is het misschien bullshit ja.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:57 schreef Pery het volgende:
[..]
Bullshit. Waarom doe je dan mee.
Dat indekken altijd voor een wedstrijd

Is Kim je neukertje?quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je zonder je in te lezen als een staatsmongool over je toetsenbord rent, is het misschien bullshit ja.

Ik had dit niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kan het dat Kim in de vorige ronde zo goed gooit en nu zo slecht?

Het noviteitje in de worp. Het is veel meer gevoel dan dat hij echt mikt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:58 schreef Slobeend het volgende:

Bijna alsof de ene dag de andere niet is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:58 schreef Slobeend het volgende:

95 gemiddeld, het is wat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chisgod is aan het schroeien, nie normaal.

Ik lees me gewoon in. Misschien moet jij dat ook eens doen voor je als anoniem lafbekje hier gaat roeptoeteren, sneu figuur.quote:

nee ik ook niet, had 4-1 Kim voorspeldquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had dit niet verwacht eigenlijk.

quote:

Sow dan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees me gewoon in. Misschien moet jij dat ook eens doen voor je als anoniem lafbekje hier gaat roeptoeteren, sneu figuur.

Doe eens even rustig Stijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees me gewoon in. Misschien moet jij dat ook eens doen voor je als anoniem lafbekje hier gaat roeptoeteren, sneu figuur.

Z’n worp is als een vaasje.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het noviteitje in de worp. Het is veel meer gevoel dan dat hij echt mikt.

quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

Hij zit op 98.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Confronteer mij niet met feiten a.u.b.

Vanmorgen nog je zusje laf in d’r bekje geneukt. Hohohoho.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
We zijn hier toch allemaal anonieme lafbekjes?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |