Dit zijn ook geen notulen, ik zit hier ook niet op school.quote:
Ik vind haar ook echt een verzopen kop hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Moeder van Lotus is een beetje aangeschoten.
Niets mis met jou hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 december 2018 12:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Proest, 4 typefouten in een zin.
[/quote
Dit zijn ook geen notulen, ik zit hier ook niet op school.
Ik hoef hier niet perfect te tikken
]
O dank je, ga ik even kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Scheurtjes bij de Musketiers ........![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Gerrit en Timothy - 22 december 2018.
x6zd6lw
Ik dank u vriendelijkquote:
Ja, zag wel iets voorbij komen, moet nog een paar delen bezoek Lotus monteren ...quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:41 schreef Dotteke het volgende:
O dank je, ga ik even kijken.
Is er nog gejamd? en zoja is daar dan een filmpje van.?
Yep, in de silo toen Lotus aan het zingen was.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Mike nog bij het bezoek gezeten?
Dank je wel DGK voor al je filmpjes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zag wel iets voorbij komen, moet nog een paar delen bezoek Lotus monteren ...
Niet echt veel dus, niet echt met ze gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, in de silo toen Lotus aan het zingen was.
Benieuwd of ie z;n aanstaande schoonmoeder de poort uit helpt nu.
Ja 3xquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Mike nog bij het bezoek gezeten?
ik blijf erbij dat ze het leuk samen hebben daar, maar in de buitenwereld niets gemeen hebben, dit gaat wel over, en dat geeft ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, in de silo toen Lotus aan het zingen was.
Benieuwd of ie z;n aanstaande schoonmoeder de poort uit helpt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |