Dit zijn ook geen notulen, ik zit hier ook niet op school.quote:
Ik vind haar ook echt een verzopen kop hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Moeder van Lotus is een beetje aangeschoten.
Niets mis met jou hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 december 2018 12:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Proest, 4 typefouten in een zin.
[/quote
Dit zijn ook geen notulen, ik zit hier ook niet op school.
Ik hoef hier niet perfect te tikken
]
O dank je, ga ik even kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Scheurtjes bij de Musketiers ........![]()
[ afbeelding ]
Flinke ruzie Gerrit en Timothy - 22 december 2018.
x6zd6lw
Ik dank u vriendelijkquote:
Ja, zag wel iets voorbij komen, moet nog een paar delen bezoek Lotus monteren ...quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:41 schreef Dotteke het volgende:
O dank je, ga ik even kijken.
Is er nog gejamd? en zoja is daar dan een filmpje van.?
Yep, in de silo toen Lotus aan het zingen was.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Mike nog bij het bezoek gezeten?
Dank je wel DGK voor al je filmpjes.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zag wel iets voorbij komen, moet nog een paar delen bezoek Lotus monteren ...
Niet echt veel dus, niet echt met ze gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, in de silo toen Lotus aan het zingen was.
Benieuwd of ie z;n aanstaande schoonmoeder de poort uit helpt nu.
Ja 3xquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Mike nog bij het bezoek gezeten?
ik blijf erbij dat ze het leuk samen hebben daar, maar in de buitenwereld niets gemeen hebben, dit gaat wel over, en dat geeft ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, in de silo toen Lotus aan het zingen was.
Benieuwd of ie z;n aanstaande schoonmoeder de poort uit helpt nu.
tokkiehondjequote:Op zaterdag 22 december 2018 13:51 schreef Jemoederniet het volgende:
En nou wegwezen met die dronken moeder en tokkie hondje.
Niet de diertjes er in betrekkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat heeft het hondje nou verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:51 schreef Jemoederniet het volgende:
ja harstikke, lig wel in een deuk van het woord "tokkiehond" gekke Mazquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat heeft het hondje nou verkeerd gedaan.
Leuk beestje wel.
Dat hondje is leuk maar over die moeder heb je volgens mij 100% gelijk. Ze ziet er uit als een alcootje. De rest van het bezoek is ook niet verslavingsvrijquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:51 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat komt daar nou weer binnen?Dans Leeraar of jehova getuige?
Dat was ik niet. Ik zal nooit een beestje uitscheldenquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja harstikke, lig wel in een deuk van het woord "tokkiehond" gekke Maz
de appelbrandewijn valt niet ver van de kerstboomquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hondje is leuk maar over die moeder heb je volgens mij 100% gelijk. Ze ziet er uit als een alcootje. De rest van het bezoek is ook niet verslavingsvrij
[ afbeelding ]
Omdat er tokkies zijn die met dit soort kleine hondjes mijn geliefde geveltuintje onderpissen. En als ik wat ervan zeg krijg ik een grote mond terug. Hoe kleiner het hondje hoe grotere mond het baasje.quote:
Als het eruit ziet als coke dan is het geen bakmeel!quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
de appelbrandewijn valt niet ver van de kerstboom
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Omdat er tokkies zijn die met dit soort kleine hondjes mijn geliefde geveltuintje onderpissen. En als ik wat ervan zeg krijg ik een grote mond terug. Hoe kleiner het hondje hoe grote mond het baasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |