quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:06 schreef Mylene het volgende:
Merel wil de boodschappen afpakken van Shelly.
Oké, dan begrijp ik het wel!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vrouwenbibliotheek met 14 collega's.
Oh, ze heeft het al gedaan, en de mannen vinden het goedquote:
Hoezo? tis al 11.00 uur geweestquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Drinkt moeder van lotus nu bier om deze tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.Maar kan allemaal.Gaan nooit faillietquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
Zal wel grote rekening worden met Merel aan het roer voor de boodschappen!
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus.Maar kan allemaal.Gaan nooit failliet
Want Adriaan komt meestal wat te kortquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Dotteke het volgende:
Vegan rode wijn, zitten er ook al dierlijkeprodukten in wijn?
Ja, zegt Jessie, en dan is het waarquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Want Adriaan komt meestal wat te kort
nog steeds de takenlijst niet op orde ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
chris had de takenlijst wel opgeschreven, maar de namen staan in de notulen van franny (his tegen jes)
een verdwaald fruitvliegje ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Dotteke het volgende:
Shelley is ontmaskerdquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Hiske en Shel deden toch de boodschappen?
Aan zoiets zat ik ook te denken, een wormpje in de druif of zoquote:
Hiske probeert zichzelf ook altijd eruit te lullen maar voert ook weinig zelf uitquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
chris had de takenlijst wel opgeschreven, maar de namen staan in de notulen van franny (his tegen jes)
Shoppen kan je wel aan Merel overlaten, het enige wat ze goed kanquote:
Waarom niet ff in de groep bespreken wat je graag met de Kerst op tafel wilt hebben? Nee, Merel kiest wat ze zélf lekker vind en nadien allemaal janken als ze ver over het budget is gegaan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:12 schreef Poezewoes het volgende:
Zal wel grote rekening worden met Merel aan het roer voor de boodschappen!
Melk en ei, trucje om de wijn te klarenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Dotteke het volgende:
Dat is zeker die kuisheidsgordel die ze eerder voor Gerrit hadden gekocht?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie tegen joa: mag ik dat penisding houden?
Het kan dus nog erger.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef sjampoeh het volgende:
oh ze lijkt niet op haar moeder zie ik
Daarom altijd eerst laten checken door de voorzitter!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:22 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, Franny niet opgeschreven wie wat zou doen. Foutje van de notulist
Leuk als die nu zo ook Kerstinkopen gaat doen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ook leuk verhaallijntje.Shelly van de boodschappen.Alleen Shelly weet nergens van
Feit dat Hekske/gekske het niet gelijk geregeld hebben, nee wachten notulen af want evenement is pas zondag.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:22 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, Franny niet opgeschreven wie wat zou doen. Foutje van de notulist
quote:
Strak plan!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:23 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst laten checken door de voorzitter!
Ik dacht ooit gelezen te hebben hier dat hij ook verslaafd wasquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
waar is paps in het lotus verhaal ?
Ik had het ook gezien briefje van haar ex misschien?? Zullen het vandaag nog wel te horen krijgen wat het wasquote:
Om wijn te klaren, helder te maken, worden er eiwitten gebruikt (dierlijke proteïnen).quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Dotteke het volgende:
Aan wie vraag je dat?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
waar is paps in het lotus verhaal ?
Fout!, daar was ie nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit gelezen te hebben hier dat hij ook verslaafd was
Vind het ook niet boeiend is geen utopiaanquote:
Misschien wel een half staatslotquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:27 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien briefje van haar ex misschien?? Zullen het vandaag nog wel te horen krijgen wat het was
Misschien in de bemesting van de druiven?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Dotteke het volgende:
vind t wel boeiend, hoe zij zo afgegleden isquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind het ook niet boeiend is geen utopiaan
De vader van Lotus wel toch. In mijn herinnering heeft ze dat zelf gezegd of ik moet er wel heel ver naast zittenquote:
Misschien wel een briefje waar t miljoen ligtquote:
Ja klopt heeft ze zelf verteldquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De vader van Lotus wel toch. In mijn herinnering heeft ze dat zelf gezegd of ik moet er wel heel ver naast zitten
Er is dus een kantine!!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
a3: ga jij maar een jointje doen
brendroid: in de kantine
jessie: nee even batterijtje doen
Ja maar daar was hij niet ik was beetje domquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
De vader van Lotus wel toch. In mijn herinnering heeft ze dat zelf gezegd of ik moet er wel heel ver naast zitten
Wauw, hoe brutaal kun je zijn zeg!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel: Dat is van Shelly doen we gewoon weg
Ik niet is haar verledenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind t wel boeiend, hoe zij zo afgegleden is
Kan. Ze hebben allemaal een verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik niet is haar verleden
Ik hoe Merel zo dik geworden is en waarom Gerrit vroeg kaal wordt en waarom Adriaan zo stottert ... echt hoorquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind t wel boeiend, hoe zij zo afgegleden is
Maar daarom kan het nog wel boeiend zijn om te weten hoe het gekomen is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik niet is haar verleden
jaja sarcasm modusquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoe Merel zo dik geworden is en waarom Gerrit vroeg kaal wordt en waarom Adriaan zo stottert ... echt hoor
Merel omdat het baby vet er niet af is gegaan. Gerrit verkeerde shampoo gebruikt. Adriaan is vergeten hoe hij moet ademen aub kerelquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoe Merel zo dik geworden is en waarom Gerrit vroeg kaal wordt en waarom Adriaan zo stottert ... echt hoor
De vraag was "Waar is de vader van Lotus ......"quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat weet de vader denk zelf het beste waar hij isquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
De vraag was "Waar is de vader van Lotus ......"
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Merel omdat het baby vet er niet af is gegaan. Gerrit verkeerde shampoo gebruikt. Adriaan is vergeten hoe hij moet ademen aub kerel
Ik reageerde op de vraag of haar vader een verslaafde was, of isquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:35 schreef Jian het volgende:
[..]
De vraag was "Waar is de vader van Lotus ......"
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, hoe brutaal kun je zijn zeg!
Onbelangrijk!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik reageerde op de vraag of haar vader een verslaafde was, of is
Dat mag lieverd, maar ik kan af en toe niet meer, dan wordt ik melig van dat gewauwel hier en jij was even het doel, sorryquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaja sarcasm modus
ik vind t wel interessant
Sorry hoeft niet hoor, maar heb zo'n hekel aan dat verwende wijf.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]sorry, maar dat wijf is af en toe geweldig, echt!
Hij moet een paar patatjes afbakken om even iets op te lossen. In dit geval Heil Jessie en Fuck die kut Adriaan!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Adriaan heeft nu een goed punt hij had alles geregeld voor zijn familie... en nu moeten hun voor familie regelen..
Ik ook! Het is op het asociale afquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sorry hoeft niet hoor, maar heb zo'n hekel aan dat verwende wijf.![]()
![]()
Adriaan gaat een Baasie doen, op het laatste moment rennen en dan moet Gerrit tegen Ivanquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriaan is een jankerd, bokslessen van 350 Euro is geen probleem voor die losser ...![]()
![]()
![]()
Hoop dat Gerrit hem KO slaat in de eerste ronde ....
Ze moesten eens weten dat madam Merel hun winst nu aan het uitgeven is aan een Kerstvreetorgie.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
wil net schrijven hoeveel moeite a3 en brendroid staan te doen zegt brendon dat ze veel geld besparen door het zelf te maken ipv voorgebakken friet te bestellen
Dus Merel wil Chinees gaan eten met Kerst?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
erik: wat gaan we eten dan voor de kerst?
merel: chinees of zo
ze kwam adje melden dat ze veganistische rode wijn had besteld
METAAL!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:49 schreef sjampoeh het volgende:
lotus mag niet haar achternaam roepen
Baldr >quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:49 schreef Yurtovic het volgende:
Jessies familie bleef toch het leukste
Shelly had kippepoten, sperciebonen en rijst op het menu, wat ze al 3 keer per week eten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus Merel wil Chinees gaan eten met Kerst?![]()
![]()
En dan slaat Gerrit, Ivan aan gort en kan die ook meteen weer vertrekken, daaaag Ivan, wel thuis.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:47 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Adriaan gaat een Baasie doen, op het laatste moment rennen en dan moet Gerrit tegen Ivan
Dat zou wel smullen zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan slaat Gerrit, Ivan aan gort en kan die ook meteen weer vertrekken, daaaag Ivan, wel thuis.
Dat van die bokslessen vindt Adriaan juist vreselijk, was de afspraak niet en hij wil dat nu van zijn privégeld gaan betalen.quote:Adriaan is een jankerd, bokslessen van 350 Euro is geen probleem voor die losser ...![]()
![]()
![]()
Hoop dat Gerrit hem KO slaat in de eerste ronde ....
Ik denk dat Jessie ze momenteel beter onder controle heeft dan Ivan zou kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan slaat Gerrit, Ivan aan gort en kan die ook meteen weer vertrekken, daaaag Ivan, wel thuis.
Apenbrood/baobabquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
apennootboom schijnt ook veel in te zitten, komt ook uit afrika
Ivan word boos als mensen niet doen wat hij zegtquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie ze momenteel beter onder controle heeft dan Ivan zou kunnen.
Brenda toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
wie zorgde nou niet voor haar familie lot of chris?
Dat denken ze allemaal dat ze heel populair zijn. Maar ja wat is dat nou een paar 1000 volgers op Instagram terwijl je geen bal voor elkaar weet te krijgenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die denkt überhaupt dat ze buiten ook heel popi is maar dat zal haar vies tegenvallen.
Was ik vroeger ook, tot mijn herseninfarct. Ik maak echt de stomste fouten. Maar ik ben blij dat ik ze nog kan maken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
merel is een taalnazi
kan ze straks bij de redactie werken v talpa
Begrijp dat je wel eens wat anders wilt eten maar om dan te kiezen voor Chinees met de Kerst?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Shelly had kippepoten, sperciebonen en rijst op het menu, wat ze al 3 keer per week eten.
kan toch -de -den -te -tenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef mootie het volgende:
Jes verbindt ‘t kofschip aan de verleden tijd.
is nog te lui om een t of d uberhaupt uit te sprekenquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
merel is een taalnazi
kan ze straks bij de redactie werken v talpa
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Was ik vroeger ook, tot mijn herseninfarct. Ik maak echt de stomste fouten. Maar ik ben blij dat ik ze nog kan maken.
Ik ben er dus trots op als ik ik wordt met dt schrijf![]()
![]()
Baldr was een soort van Gerrit. Handen in de zakken en verder alleen maar voor zich uit staren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:51 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Vrouwelijke Jessie dan he, baldr ken ik niet van 1
Jammer dat ze niet zelf wat gaan maken qua hapjes of kleine gerechten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp dat je wel eens wat anders wilt eten maar om dan te kiezen voor Chinees met de Kerst?
Hoezo naar?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een nare meiden heeft Lotus om haar heen
Ze pakken alles van me afquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:59 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: je hebt het presenteren ook al van me af gepakt
warme his en chris passen dan ook goed bij elkaarquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:57 schreef pollewop77 het volgende:
Die Christel, heeft ze bezoek van maar 1 zoon gaat ze in de caravan zitten eten en hij zit er maar wat bij
Meer om zijn rol, want Tim ziet hem min of meer over het hoofd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:59 schreef pollewop77 het volgende:
Oh Gerrit maakt zich ineens druk om zijn taak van de finance
Daarvoor gebruik je 't fokschaapquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vergeet het voltooid deelwoord.
familie of vriendinnen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een nare meiden heeft Lotus om haar heen
Respect.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:53 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus: jullie hebben me al 10 jaar niet zo gezien, over het afkicken etc. Bezoek: ja dat was een omhulsel wat we gezien hebben. Ze wordt steeds meer zichzelf
Gerrit mocht de werkbriefjes ophalenquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:00 schreef pollewop77 het volgende:
Tim eigent zich alles toe volgens Gerrit
Ik kom niet uit de tijd van de volgers, gelukkig niet zou ik willen beweren. Alsof je leven afhangt van hoeveel volgers je hebt. Zijn wildvreemde mensen die jou niet eens kennen!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat denken ze allemaal dat ze heel populair zijn. Maar ja wat is dat nou een paar 1000 volgers op Instagram terwijl je geen bal voor elkaar weet te krijgen
Voor hun wel he, ze hebben het er vaak over. In ieder geval die musketiersquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de tijd van de volgers, gelukkig niet zou ik willen beweren. Alsof je leven afhangt van hoeveel volgers je hebt. Zijn wildvreemde mensen die jou niet eens kennen!![]()
![]()
Ik moest ook lachen. Vooral toen Tim zei dat hij uuuuuuuuuuuren had gewerkt eraanquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:03 schreef pollewop77 het volgende:
Woehahaha m
Tim: als voorbeeld deze straat
Als Joa en ik daar aan bezig zijn hoor ik je ook niet![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de tijd van de volgers, gelukkig niet zou ik willen beweren. Alsof je leven afhangt van hoeveel volgers je hebt. Zijn wildvreemde mensen die jou niet eens kennen!![]()
![]()
Ze hebben zich er alle drie van af gemaaktquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen. Vooral toen Tim zei dat hij uuuuuuuuuuuren had gewerkt eraan
Het valt mij niet eens op en zou ook helemaal geen probleem moeten zijn hier. Als er al iemand een probleem van gaat maken dan krijgen ze met mij te doen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Was ik vroeger ook, tot mijn herseninfarct. Ik maak echt de stomste fouten. Maar ik ben blij dat ik ze nog kan maken.
Ik ben er dus trots op als ik ik wordt met dt schrijf![]()
![]()
Ja vreselijk he, maar vragen aan Frennie wat wil je zelf nou komt niet eens in zijn botte harsens opquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:04 schreef Yurtovic het volgende:
Tim wil Franny taken geven zodat ze onmisbaar wordt, overal zit wat achter bij dat jochie
Drie luie varkens die waanzinnig voor lul staan met die grote bekken dat ze dit wel even met zijn drieën gingen doen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hebben zich er alle drie van af gemaakt
Welk wijf?quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dat wijf is volgens mij al zo dronken als het maar kan
quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het valt mij niet eens op en zou ook helemaal geen probleem moeten zijn hier. Als er al iemand een probleem van gaat maken dan krijgen ze met mij te doen.
Is toch veel leuker dan een maaltijd die de hele dag al in een keuken staat te garen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:56 schreef pollewop77 het volgende:
Ja
[..]
Jammer dat ze niet zelf wat gaan maken qua hapjes of kleine gerechten.
Die heeft een IQ die nog lager is dan mijn schoenmaatquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendin van Lotus:
Ik mot plassen 12x
ja dat vroeg ik mezelf dus ook al af....quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Dotteke het volgende:
Tim gaat straks nog janken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:59 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: je hebt het presenteren ook al van me af gepakt
Beker vol met wijn en is niet de eerstequote:Op zaterdag 22 december 2018 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft een IQ die nog lager is dan mijn schoenmaat
Typische jongen in zijn pubertijd. Die willen niet zo gek veel en gezellig doen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
warme his en chris passen dan ook goed bij elkaar
Volgens mij zijn ze al uit de pubertijdquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Typische jongen in zijn pubertijd. Die willen niet zo gek veel en gezellig doen.
dus verslapen is indrinkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Beker vol met wijn en is niet de eerste
ja overal zit wat achterquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:09 schreef pollewop77 het volgende:
Die drie musketiers zijn alleen maar bezig met tactieken en spelletjes
Denk dat ze daardoor juist meer stemmen gaan krijgen. Ze zijn niet bezig met opbouwen van utopia, alleen met het spelquote:
Gerrit raakt in paniek omdat hij er eindelijk achter komt dat hij 0 toegevoegde waarde heeft daarquote:
Alleen niet zoals ie dat doet als ie alleen met Gerrit is, want dan is het vol op roddel over Tim.quote:
Ben benieuwd na morgen, de marktquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:11 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Alleen niet zoals ie dat doet als ie alleen met Gerrit is, want dan is het vol op roddel over Tim.
Leuk dat het gaat brokkelen.
Dat kon je zien aankomen met hun vriendinnetjes. Ze hebben Joa al aardig in de steek gelaten allebei. Joa doet of het wel meevalt maar zie aan hem dat hij dat niet leuk vindt.quote:
Ja kijken of ze dan nog smerige zaken kunnen regelen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd na morgen, de markt
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hoop dat gerrit opzout bij de musketiers
Die gasten worden uitgekotst. En dat werken ze zelf in de hand. Luie nietsnutten. Dit plaatje is tekenend hoe ze zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat ze daardoor juist meer stemmen gaan krijgen. Ze zijn niet bezig met opbouwen van utopia, alleen met het spel
kennen elkaar niet van de gitaarles denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heel vreemd bezoek van Lotus. Niet passend bij Lotus
Als dat geen knuffelen gaat wordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:14 schreef yaello het volgende:
Oje begin van het einde van de 3 musketiers
Weet ik niet, hij vindt het nu wel minder leuk al een tijdje. Ze komen er ook wel voor uit dat ze die spelletjes spelen. Nu krijgen ze echte verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:14 schreef pollewop77 het volgende:
Denk dat Joa wel door heeft dat het niet werkt om steeds maar te strijden idd
je slaat de spijker op zn kop!quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:15 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij vindt het nu wel minder leuk al een tijdje. Ze komen er ook wel voor uit dat ze die spelletjes spelen. Nu krijgen ze echte verantwoordelijkheid
Te walgelijk voor woorden, alle schaamte voorbij...........quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten worden uitgekotst. En dat werken ze zelf in de hand. Luie nietsnutten. Dit plaatje is tekenend hoe ze zijn.
[ afbeelding ]
ach jessie is nu wel voor even de rust gevende factor daarquote:
Zie eerder antwoord stuk terug. Worden eiwitten gebruikt om wijn te klaren, helder te maken. En dat zijn dierlijke proteïnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik mezelf dus ook al af....
Vegan slaat door denk ik
al klaar. Ze gaan zo weer pratenquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Discussie Gerrit en Tim op komst?.......
Vorige keer merkte ik bepaald gedrag van hen wat ik herken als zijnde puberen. Staat geen leeftijd voor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al uit de pubertijd
Praten doen ze de hele dag al...........Laten ze maar gaan bouwen aan die silo.....quote:
nu jessie er is maakt het niet uit,hij kan dat zo oppakkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:18 schreef yaello het volgende:
Blijf mij erover verbazen hoe ernstig ze steeds bezig zijn met de stemmingen, de finance willen omdat je dan onmisbaar bent. Niemand is onmisbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |