Lol. Ik weet beter en meer.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee opa , ik pas. We hebben nog wel wat oma's hier.
het mooie is dat ik niemand daar haatquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
hihi lekker voor de jessiehaterts
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lol. Ik weet beter en meer.
Lekker koezen
[..]
Lekker koezen
[..]
Lekker koezen
Of de gebroeders haters.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
hihi lekker voor de jessiehaterts
Ze mogen weinig dingen te lang achter elkaar doen ...zoals schilderen, haken, spelletjes ...Lotus zie je er ook nog maar amper met haken bezig en ik snap nu eigenlijk wel de frustratie van Jose toen met haar schilderen ...ze mocht eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ook gelezen dat het niet achterelkaar mocht. Maakt me niets uit. Weet je wat er nu gebeurt? Slappe bruinhemden die een sier willen maken.
Jessie was slim om Mike erbij te betrekken, anders had hij het wel kunnen schudden. Kijk zo gebruikt hij mensen voor zijn eigen voordeel.
Hiske verplicht aan het eten ..die kreeg vandaag alweer geen hap naar binnen door de stress...quote:
dat is gewoon zijn humor, zo lijkt 't.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Joa kan wel okay zijn zonder broeders en als ie niet zo stoer doet
en koud, tocht, stinkt naar dieselquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:57 schreef onpartijdigert het volgende:
dat uitademen van die machine klinkt als 1000 huilende zwijntjes.
dat getweet van de vogels er bij.
denk niet dat joa daar slaapt, slaapt.
Nog nooit geen humor gezien bij Joa.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:55 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat is gewoon zijn humor, zo lijkt 't.
Denk ook al in bed bij Mikequote:Op zaterdag 22 december 2018 00:59 schreef onpartijdigert het volgende:
en lotus nog wakker? waarom geen cam op lotus of andere wakkere mensen?
Dat maaskantje ook, moet ie van af zien te gerakenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nog nooit geen humor gezien bij Joa.
Alleen in de zin van minachting naar andere inwoners waar Timoteef en Geile Gerrit dan om gingen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |