vanzelfquote:
lag daarquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waar komt die band ineens vandaan?
Er lag er nog nog een op het aanpalende terrein die weg moest.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waar komt die band ineens vandaan?
en daar mogen en kunnen ze komen ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er lag er nog nog een op het aanpalende terrein die weg moest.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:17 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
lag daar
zomaar ineens
trouwens wel een mooie zandbak voor frannie
kan ze mooi met een emmertje en een schepje zandkastelen bouwen
wordt niks met timquote:
Mocht niet van de Febo, te lang doorgaan of te vaak oid.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Dus als het aankomt van wie kan het vaakst een tractorband omvergooien dat kan Jokie ineens wel energie ergens insteken. Maar straten? Ho maar.
Mooi he?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Dus als het aankomt van wie kan het vaakst een tractorband omvergooien dat kan Jokie ineens wel energie ergens insteken. Maar straten? Ho maar.
Dat is al vaker uitgelegd hier.quote:
ik hoor ze ook hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is al vaker uitgelegd hier.
Vanwege de hoeveelheid licht daar raken de vogels door de war.
Die denken dat het al voorjaar wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, is gewoon een cos verzinsel om de luiheid van de Misluktetiers te verbloemen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mocht niet van de Febo, te lang doorgaan of te vaak oid.
Yeah right, die beestjes vliegen in het najaar naar warme gebieden. En nu ineens omdat er een paar lampen staan op een heel klein stukje aarde, zitten ze weer hier.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is al vaker uitgelegd hier.
Vanwege de hoeveelheid licht daar raken de vogels door de war.
Die denken dat het al voorjaar wordt.
Ja hele dag met die takkezaag mag dan zeker welquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Onzin, is gewoon een cos verzinsel om de luiheid van de Misluktetiers te verbloemen.
het is ja bijna zomer hierquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yeah right, die beestjes vliegen in het najaar naar warme gebieden. En nu ineens omdat er een paar lampen staan op een heel klein stukje aarde, zitten ze weer hier.
Verdiep je er eens in. Er zijn genoeg vogels die niet naar warme gebieden vliegen maar gewoon hier blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yeah right, die beestjes vliegen in het najaar naar warme gebieden. En nu ineens omdat er een paar lampen staan op een heel klein stukje aarde, zitten ze weer hier.
Niet die kleintjes die ik hoorquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Er zijn genoeg vogels die niet naar warme gebieden vliegen maar gewoon hier blijven.
ik hoorde er vanmorgen genoeg fluiten bij me in de tuinquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Verdiep je er eens in. Er zijn genoeg vogels die niet naar warme gebieden vliegen maar gewoon hier blijven.
Welke vogels hoor je dan op de streams?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet die kleintjes die ik hoor
Hang maar eens voer in je tuin, merels, mezen, vinkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat stond in ene hier op de COS. Ik geloof daar niet zo in.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, ok, die vogeltjes zijn geen rustgevende geluiden voor die 15 geflipte Utopianen. Got it.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hang maar eens voer in je tuin, merels, mezen, vinken
Ow, dat werd ook met het scheppen duidelijk gezegd. (Het scheppen voor de silo)quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat stond in ene hier op de COS. Ik geloof daar niet zo in.
ik woon in de bos en vanmorgen viel het me gewoon op hoeveel vogels er aan het fluiten warenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hang maar eens voer in je tuin, merels, mezen, vinken
Joa zei dat volgens mij en tsja Joa hehquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat stond in ene hier op de COS. Ik geloof daar niet zo in.
Niks van op de stream stream gezien alleen Tim en frannyquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:30 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef en Makaak zijn ff een aardbeitje wezen doen na het wilde copuleren.
Ze duiken weer het bed in voor een tweede ronde.
Gedurende de hele duur van een relatie ook hoorquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:31 schreef -sabine- het volgende:
Veel seks in het begin van een relatie is toch heel normaal.
Ik weet dat er mensen tv moeten blijven maken. Het ene sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow, dat werd ook met het scheppen duidelijk gezegd. (Het scheppen voor de silo)
voor frannie een relatiequote:Op zaterdag 22 december 2018 00:31 schreef -sabine- het volgende:
Wat is uw geheim?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gedurende de hele duur van een relatie ook hoor
En prettig, maar die camera's.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:31 schreef -sabine- het volgende:
Hallelujaquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zorgen dat je er allebei plezier in blijft houden
dat is even wennenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En prettig, maar die camera's.......
Heerlijke humor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:35 schreef snetje het volgende:
Joaquin heeft de kuisheidsgordel bij Jessie op bed gelegd ..
Joaquin: Ja ik ken je nog niet zo goed...
![]()
![]()
![]()
Heerlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:35 schreef snetje het volgende:
Joaquin heeft de kuisheidsgordel bij Jessie op bed gelegd ..
Joaquin: Ja ik ken je nog niet zo goed...
![]()
![]()
![]()
Nee opa , ik pas. We hebben nog wel wat oma's hier.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:35 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dat is even wennen
maar als je er dan ook aan gewend bent
nou ?
Lol. Ik weet beter en meer.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee opa , ik pas. We hebben nog wel wat oma's hier.
het mooie is dat ik niemand daar haatquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
hihi lekker voor de jessiehaterts
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lol. Ik weet beter en meer.
Lekker koezen
[..]
Lekker koezen
[..]
Lekker koezen
Of de gebroeders haters.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
hihi lekker voor de jessiehaterts
Ze mogen weinig dingen te lang achter elkaar doen ...zoals schilderen, haken, spelletjes ...Lotus zie je er ook nog maar amper met haken bezig en ik snap nu eigenlijk wel de frustratie van Jose toen met haar schilderen ...ze mocht eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ook gelezen dat het niet achterelkaar mocht. Maakt me niets uit. Weet je wat er nu gebeurt? Slappe bruinhemden die een sier willen maken.
Jessie was slim om Mike erbij te betrekken, anders had hij het wel kunnen schudden. Kijk zo gebruikt hij mensen voor zijn eigen voordeel.
Hiske verplicht aan het eten ..die kreeg vandaag alweer geen hap naar binnen door de stress...quote:
dat is gewoon zijn humor, zo lijkt 't.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:53 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Joa kan wel okay zijn zonder broeders en als ie niet zo stoer doet
en koud, tocht, stinkt naar dieselquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:57 schreef onpartijdigert het volgende:
dat uitademen van die machine klinkt als 1000 huilende zwijntjes.
dat getweet van de vogels er bij.
denk niet dat joa daar slaapt, slaapt.
Nog nooit geen humor gezien bij Joa.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:55 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
dat is gewoon zijn humor, zo lijkt 't.
Denk ook al in bed bij Mikequote:Op zaterdag 22 december 2018 00:59 schreef onpartijdigert het volgende:
en lotus nog wakker? waarom geen cam op lotus of andere wakkere mensen?
Dat maaskantje ook, moet ie van af zien te gerakenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nog nooit geen humor gezien bij Joa.
Alleen in de zin van minachting naar andere inwoners waar Timoteef en Geile Gerrit dan om gingen lachen.
Stream 2 zijn nog aan het praten zonder geluidquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:59 schreef onpartijdigert het volgende:
en lotus nog wakker? waarom geen cam op lotus of andere wakkere mensen?
Ja, maar dat zijn Adriaan en Erik. Die hebben op dit moment niet zoveel te vertellen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:02 schreef Toweler het volgende:
[..]
Stream 2 zijn nog aan het praten zonder geluid
Hier 333.quote:
Ja vast, want die heeft ze nooit gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat de ouders van Franny al blij zijn dat hun dochter überhaubt een bedvriendje gevonden heeft.
Werd vanavond in de vergadering nog eens duidelijk dat ze onder het mom van: iedereen moest een meter leggen of laten zien dat ze stenen aan het kruien waren.Waren ze wel heel stellig in en niemand ging er tegen in.Dus zal wel van achter komen!quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Leon toch? De man die al zijn centen steekt in Utopiaquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Werd vanavond in de vergadering nog eens duidelijk dat ze onder het mom van: iedereen moest een meter leggen of laten zien dat ze stenen aan het kruien waren.Waren ze wel heel stellig in en niemand ging er tegen in.Dus zal wel van achter komen!
Alles wordt kapot geregisseerd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Werd vanavond in de vergadering nog eens duidelijk dat ze onder het mom van: iedereen moest een meter leggen of laten zien dat ze stenen aan het kruien waren.Waren ze wel heel stellig in en niemand ging er tegen in.Dus zal wel van achter komen!
Gelul vanuit de COS hiero.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ach, dat veranderd nog wel als de nieuwigheid er van af is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:45 schreef mario390 het volgende:
geen lotus meer vannacht te zien om dat de idiot terug is
Zonder inbreng van de febo?quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:40 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gelul vanuit de COS hiero.
Vanaaf zijn er tig meters gelegd zonder inbreng van achter.
Als het werkelijk zo was dan waren ze wel door "achter" teruggefloten.
De drie Misluktetiers hebben gewoon verzaakt en de overige inwoners hebben gewoon het werk wat hun hadden moeten doen in een paar uur opgeknapt.
niemand van deze nu gaat het met hem doenquote:Op zaterdag 22 december 2018 01:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach, dat veranderd nog wel als de nieuwigheid er van af is.
Tenzij dat ie een vrouwelijk persoon de boot in weet te lokken.
Er komen binnen afzienbare tijd nog 2 nieuwen, wie weet wat daar tussen zit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand van deze nu gaat het met hem doen
Klopt, want Jessie wil niet dat er iemand bij hem in de boot komt slapen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand van deze nu gaat het met hem doen
Stream 2quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:45 schreef mario390 het volgende:
geen lotus meer vannacht te zien om dat de idiot terug is
Jessie zei zelf tegen Joa dat ie wel in boot kon slapen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, want Jessie wil niet dat er iemand bij hem in de boot komt slapen.![]()
O wacht.....
ik toch niet ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:07 schreef Soulraven het volgende:
Ik begrijp dat de streams nu dodelijk saai zijn maar persoonlijke aanvallen worden niet toegestaan. Nu maar lief gaan spelen en anders lekker gaan slapen.
verstandige keuzes dit soort dingen moet je over laten aan de deelnemers waarbij dit past.quote:Op zaterdag 22 december 2018 01:43 schreef Yaksa het volgende:
En Geile Gerrit stond minachtend naar het straten te kijken in zijn studentenjassie, Timoteef was Makaak aan het beffen en Joa was alleen maar bezig om een slaapplaats te zoeken.
En de opdracht ervoor gekregen heeft en het wil gebruiken tegen anderen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 02:41 schreef goldback het volgende:
[..]
verstandige keuzes dit soort dingen moet je over laten aan de deelnemers waarbij dit past.
Nog twee uurtjes geduldquote:Op zaterdag 22 december 2018 03:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie had trouwens aan Adriaan gevraagd om hem m 7 uur wakker te maken, ik geloof om samen te gaan sporten. Ben benieuwd.
Goedemorgen.... dat is dan weer een heel andere lul dan waar ik naar zit te luisterenquote:Op zaterdag 22 december 2018 07:18 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan en zijn stijve
[ afbeelding ]
Morguh nijn, dat was het eerste wat ik zat toen ik wakker werd,quote:Op zaterdag 22 december 2018 07:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen.... dat is dan weer een heel andere lul dan waar ik naar zit te luisteren
in de silo ligt hij of is dat de mongoolse tent?quote:Op zaterdag 22 december 2018 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Is Ger nu bij die loge gaan slapen of gewoon bij Shel?
Oke, niet bij die BenB vrouw dusquote:
Nee, was gevlucht voor Jessie, kan die vent niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:31 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen![]()
Alle Cossers weer terug naar bed
Dat worden nog een lange 15 maanden voor jequote:Op zaterdag 22 december 2018 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was gevlucht voor Jessie, kan die vent niet meer aanhoren
quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was gevlucht voor Jessie, kan die vent niet meer aanhoren
Ja hoorde net iets van kwart over 9quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:38 schreef -sabine- het volgende:
GM
Lotus krijgt vandaag bezoek om 9 uur als ik het goed onthouden heb.
Veel afwezig zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat worden nog een lange 15 maanden voor je![]()
GM
Kan ik een stukje zien gelukkig.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:49 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja hoorde net iets van kwart over 9
Dat hoort in Utopia hé. Benoemen wat je allemaal doet, de hele dag door.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel afwezig zijn![]()
Het schuim vertrekt en hoor Merel over een klachtenformulier en die eikel ( jessie) heeft al 36 shirt verkocht, tis net een klein kind de hele dag zeggen wat hij heeft gedaan of hoeveel heeft hij verkocht
[ afbeelding ]
Niet op gelet, boeit me eigenlijk niet zo of er wel of niet gelegd is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kan ik een stukje zien gelukkig.
Er is alweer veel bedrijvigheid zo. Joa is er ook al uit.
Is er al gezien dat alles gestraat is?
Nou die Jessie wordt wel opgemerkt hoor, hij begint zodra hij wakker is en stopt pas als hij gaat slapenquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat hoort in Utopia hé. Benoemen wat je allemaal doet, de hele dag door.
Want de stille werker worden niet opgemerkt
Zal wel mee gaan vallen als de nieuwigheid er af is. Of na de stemmingen, dan is er weer nieuw vlees in de kuip.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel afwezig zijn![]()
Het schuim vertrekt en hoor Merel over een klachtenformulier en die eikel ( jessie) heeft al 36 shirt verkocht, tis net een klein kind de hele dag zeggen wat hij heeft gedaan of hoeveel heeft hij verkocht
[ afbeelding ]
Net als hier de hele dag getikt wordt wie wie niet mag of juist we. Een stille COSer wordt niet opgemerkt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat hoort in Utopia hé. Benoemen wat je allemaal doet, de hele dag door.
Want de stille werker worden niet opgemerkt
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Net als hier de hele dag getikt wordt wie wie niet mag of juist we. Een stille COSer wordt niet opgemerkt.
Ik hoop het, en stiekem hoop ik dat hij er maar even in zit,quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:52 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zal wel mee gaan vallen als de nieuwigheid er af is. Of na de stemmingen, dan is er weer nieuw vlees in de kuip.
EEn voordeel van een Utopiaan is dat hij gezien wordt als hij of zij niet praatquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Net als hier de hele dag getikt wordt wie wie niet mag of juist we. Een stille COSer wordt niet opgemerkt.
Stroom naar de huisjes en de markt kunnen niet samen. Verbaasde mij de vorige keer ook al.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet op gelet, boeit me eigenlijk niet zo of er wel of niet gelegd is.
Merel zegt dat de stroom er om 15 uur vanaf gaat
quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn voordeel van een Utopiaan is dat hij gezien wordt als hij of zij niet praat
Een cosser daarin tegen wordt niet gelezen als hij of zij niet tikt
Maar de markt is toch pas morgen, waarom moet die er dan vanmiddag al af?quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Stroom naar de huisjes en de markt kunnen niet samen. Verbaasde mij de vorige keer ook al.
quote:
Mike legde de vorige keer de stroom om. Dat kan niet ook nog eens zondagochtend. Geen idee of dat nu ook de reden is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de markt is toch pas morgen, waarom moet die er dan vanmiddag al af?
O oke, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mike legde de vorige keer de stroom om. Dat kan niet ook nog eens zondagochtend. Geen idee of dat nu ook de reden is.
Die is net wakker geloof ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heeft die vieze Tim al gedouched
Daar had Joa om gevraagd, of ze dat er bij wilde zetten. Zomaar om te geinen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:57 schreef Dotteke het volgende:
Klachten formulier, veel herrie met stenen
lekker met Franny al over zijn facequote:
Oquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar had Joa om gevraagd, of ze dat er bij wilde zetten. Zomaar om te geinen.
Ze kunnen het beter een beoordelingsformulier noemen
Hij reageert ook met "ja, het is niet anders".quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie leest voor
Veel herrie met stenen en banden
O jee, zegt hijlekker Jessie klachten over oa jou
Volgens mij heeft Jessie het zelf gemaakt dat formulier, dat zei hij netquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij reageert ook met "ja, het is niet anders".
waarop de broeders lachen en zeggen "dus zo ga jij met de klachten om"
Was wel komisch. Opzetje van de broeders en Jessie trapt er in
Heeft gedouchtquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:56 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus is haar huisje aant opruimen. Ze had beter zichzelf eens kunnen opfrissen, ze zei net dat ze stonk
Nou, hij gaf aan dat achter het gemaakt had. Jessie heeft wel aangegeven wat hij er in wilde hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jessie het zelf gemaakt dat formulier, dat zei hij net
Ze moesten hun huisje uit omdat er B&Bers warenquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Gerrit en Shelly apart geslapen.....Gerrit in de Silo en Shelly in het bed van Lotus.
Is het weer uit?
voor het weekend is het weer even homeless tussen die tweequote:Op zaterdag 22 december 2018 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Gerrit en Shelly apart geslapen.....Gerrit in de Silo en Shelly in het bed van Lotus.
Is het weer uit?
Oh, ben ook pas net wakkerquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, hij gaf aan dat achter het gemaakt had. Jessie heeft wel aangegeven wat hij er in wilde hebben.
Maar daar ging de grap niet over. De mensen hadden helemaal geen klachten. Joa had gevraagd of ze dat van die stenen er in wilde zetten, zomaar voor de grap
Shel is weer eens boos. Vanavond komt Amy in de B&B bij Brenda.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Is het weer uit?
Is ze daar nu nog boos om? Dat geintje was gisterochtend alquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Shel is weer eens boos. Vanavond komt Amy in de B&B bij Brenda.
Gisteren zaten Gerrit, Joa en Brandon Shel voor de gek te houden,
dat Gerrit bij Amy zou gaan slapen. Het was duidelijk geinen, maar
dat chagrijn kan daar niet tegen en had weer een reden om Gerrit
te verwijten dat hij geen respect voor haar heeft. Vermoeiend mens
Dat weet ik. Maar ze hebben apart geslapen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moesten hun huisje uit omdat er B&Bers waren
blijkbaar welquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is ze daar nu nog boos om? Dat geintje was gisterochtend al
daarom geloof ik ook niet dat hij blijft, gaat als een locomotief, blijft ideeen spuien, steeds dezelfde kleren ( niet veel bij zich) ik denk voor de kerst naar huisquote:Op zaterdag 22 december 2018 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die Jessie wordt wel opgemerkt hoor, hij begint zodra hij wakker is en stopt pas als hij gaat slapen
Hij heeft best wel veel bij zich, onder zijn bed staan ook allemaal plastic zakken zag ik van de week toen hij zich aan het aankleden wasquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daarom geloof ik ook niet dat hij blijft, gaat als een locomotief, blijft ideeen spuien, steeds dezelfde kleren ( niet veel bij zich) ik denk voor de kerst naar huis
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:10 schreef -sabine- het volgende:
Sabine mailde naar Jessie of ze met contant geld op de markt kan betalen.
It wasn’t me.
Dat is echt terug in de tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:10 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske rekent 0,50 cent voor een pin betaling over de rug van de klanten. Dus als mensen contant willen opnemen.
dit was in Utopia 1 ook, al het beddengoed enz oranjequote:
Echt wat kan dat mens drammen zegquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit bij paf en maf en je loopt langs me heen met haar aan je arm zegt Sjel
Nog nooit zo'n mismatch meegemaaktquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:26 schreef kaatje50 het volgende:
Ik denk ik zal heel even zappen naar Gerrit en Shelley.
Ger AUB kap met dat chagrijn. Het is ook nooit goed en
ze wil buiten toch niet met je verder, vertelde ze tegen haar
broer.
Ik heb helemaal niets met Gerrit, maar nu denk ik Jongen kap er mee en ga plezier maken en niet meer zo down rondlopen. Laat haar maar eens zien wat plezier hebben isquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n mismatch meegemaakt![]()
Wedden, het is weer uit dadelijk. Weer een huisjesprobleem bla bla bla en dan voor de stemmingen is het weer ok
Nou , zo erg was het niet. Het was best leuk, maar Shel nam het veel te serieus.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik begrijp shelly wel dat grapje was een kut grap
Ach kom op, niet om je 24 uur lang druk om te maken. Zeg gewoon ik vind het niet leuk en ga verder pfff. Heel de relatie wordt nu weer onder de loep genomenquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik begrijp shelly wel dat grapje was een kut grap
Logisch als je ze in de nacht ook rond laat lopen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Kippies roepen...er mist nog 1 kip
[ afbeelding ]
Lotus had ze losgelaten, maar ze moesten weer naar binnen vanwege de hond van Lotus die meekomtquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Logisch als je ze in de nacht ook rond laat lopen.
Moeilijk mens hoor die Shelquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
gm cos,
shel heeft altijd wat te doen, dus kan ze niets voor gerrit organiseren en anders heeft gerrit wek wat te doen
Beide ze passen niet bij elkaar maar goed geven wel om elkaar. liefde is een moeilijk ietsquote:
Dan heb ik niks gezegd, we willen geen slachtpartijen meer vanwege honden die niet aan de lijn worden gehouden daar.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Lotus had ze losgelaten, maar ze moesten weer naar binnen vanwege de hond van Lotus die meekomt
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, we willen geen slachtpartijen meer vanwege honden die niet aan de lijn worden gehouden daar.
Niks zo ingewikkeld als dat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beide ze passen niet bij elkaar maar goed geven wel om elkaar. liefde is een moeilijk iets
Voorzetje om van Gerrit naar (onder) Jessie te schuiven.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:38 schreef kaatje50 het volgende:
Shel wil een vent die de hele dag als een slaafje om haar heen hangt. Alles aangeeft en ga maar door. Daar kan zij dan als een koningin op reageren en hem totaal negeren.
Pff, je zou zo'n schoondochter hebben
Die is dat allang weer vergeten joh.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:38 schreef pollewop77 het volgende:
En vriendinnetje Shelley laat Lotus in de steek, ze heeft net gevraagd of ze bij de poort kwam staan.
Is hier al eerder geopperd. zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voorzetje om van Gerrit naar (onder) Jessie te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |