abonnement Unibet Coolblue
pi_183887748

Jaja ik weet het linkdump, alsnog dit filmpje laat alles zien wat er op dit moment mis is in west europa, krakers worden beloond met verblijfsvergunningen en appartementen in Amsterdam. Zonder werk. Nog niet eens een verkeerd appartement ook.

Stel je voor dat je op een wachtlijst staat voor een huurwoning in Amsterdam, frustreert dit niet?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_183887813
Nee dit frustreert zeker niet, want dat gun je die mensen toch. :')
pi_183887865
Om je het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_183887911
soms wel soms niet
pi_183887926
In Damsco willen wonen :')
pi_183887966
In feite zouden een stel autochtonen nu zijn appartement moeten kraken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_183887971
Als je niets doet, krijg je alles.
  zaterdag 22 december 2018 @ 01:58:19 #8
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_183890058
Veel plezier met Islamsterdam. Alleen een bom kan dat daar nog redden.
  zaterdag 22 december 2018 @ 02:26:56 #9
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183890255
Het hadden ook steenrijke olie arabieren kunnen zijn. :N
pi_183890273
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 02:26 schreef Also-von-Oder het volgende:
Het hadden ook steenrijke olie arabieren kunnen zijn. :N
Nee hoor, die blijven gewoon in die woestijn met een enorme thuisbasis op de oase gebouwd.

Wat denk jij nou :')
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 22 december 2018 @ 02:33:39 #11
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183890299
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 02:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Nee hoor, die blijven gewoon in die woestijn met een enorme thuisbasis op de oase gebouwd.

Wat denk jij nou :')
Je volgt het nieuws echt niet hè? Nederland is het volgende doel van steenrijke arabieren om een 2e (t/m 30e ) woning te kopen om vanuit te shoppen.
  zaterdag 22 december 2018 @ 02:34:43 #12
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183890307
Khalid kan ik niet op haten, gewoon een rustige kerel voor zover ik kan zien die zich niet laat wegsturen en daar een fikse beloning voor krijgt. :')

Bedank de politici die dit faciliteren.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183890345
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 02:33 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Je volgt het nieuws echt niet hè?
Nee gelukkig niet. Alleen maar fucking negativiteit en die achterlijke kansenparels uit verrijkt atoomgebied komen ons grondgebied opstrijken.
Dat het dit keer Achmed was in plaats van Khalid boeit ook helemaal niemand.
Google is your friend, abuse your friends
pi_183890379
Nederland is ziek, uh Europa
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 22 december 2018 @ 02:59:10 #15
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183890435
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 02:40 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Alleen maar fucking negativiteit en die achterlijke kansenparels uit verrijkt atoomgebied komen ons grondgebied opstrijken.
Dat het dit keer Achmed was in plaats van Khalid boeit ook helemaal niemand.
Okay, dat kan ik begrijpen. Soms wil ik ook graag van alle negativiteit.
Maar je ruilt nu de ene negativiteit in voor een andersoortige negativiteit. Sorry man, maar jij lijkt de negativiteit op te zoeken en zelfs te omarmen, zolang het niet van de vertrouwde media komt.

Wat schiet jij! ermee op?
pi_183890468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 02:59 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Okay, dat kan ik begrijpen. Soms wil ik ook graag van alle negativiteit.
af.
quote:
Maar je ruilt nu de ene negativiteit in voor een andersoortige negativiteit. Sorry man, maar jij lijkt de negativiteit op te zoeken en zelfs te omarmen, zolang het niet van de vertrouwde media komt.
Het is een en al negativiteit. Het nieuws, de presentatie én de media zélf.

quote:
Wat schiet jij! ermee op?
Niks. Ik benoem het alleen.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 22 december 2018 @ 23:30:29 #17
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_183909011
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 03:12 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

af.

[..]

Het is een en al negativiteit. Het nieuws, de presentatie én de media zélf.

[..]

Niks. Ik benoem het alleen.
Wat we nodig hebben is weer een "Goednieuws show" zoals Sonja Barend een paar decennia geleden presenteerde. Gewoon als tegenwicht van het normale nieuws.

Een wekelijkse show met alleen goed nieuws... over hoeveel dieren de dierenpolitie van Dion Graus al heeft gered, of dat Achmed iemand van de verdrinkingsdood heeft gered.
Of gewoon dat Tante Truus er achter kwam dat haar erfstuk een echte Van Gogh is.

Om te laten zien dat niet al het nieuws negatief nieuws hoeft te zijn. :Y
  zaterdag 22 december 2018 @ 23:37:05 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183909191
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:28 schreef epicbeardman het volgende:
alsnog dit filmpje laat alles zien wat er op dit moment mis is in west europa, krakers worden beloond
Onzin.. heel Amsterdam staat leeg..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let er maar eens op..

Dan kun je een beetje gaan roeptoeteren.. maar degene die voor leegstand beloond worden moet je gewoon snoeihard aanpakken..

Zolang dat niet gebeurd moet je niets te zeiken hebben.. Maar nee lekker met zn allen gaan zeiken over krakers.. :')
pi_183910555
Terechte klacht

Ik snap dat statushouders urgentie krijgen voor een woning maar helaas kijkt de politiek ook te weinig naar de burgerlijke inwoners van Nederland, nu kan iedereen de schuld geven aan de statushouders maar die zouden gek zijn om het niet te accepteren.

Het is nou eenmaal een situatie waar Europa mee te kampen heeft, we kunnen moeilijk de grenzen dicht gooien voor landen waar mensen vermoord worden en er oorlog heerst, dat zou inhumaan zijn.
pi_183910767
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 00:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Terechte klacht

Ik snap dat statushouders urgentie krijgen voor een woning maar helaas kijkt de politiek ook te weinig naar de burgerlijke inwoners van Nederland, nu kan iedereen de schuld geven aan de statushouders maar die zouden gek zijn om het niet te accepteren.

Het is nou eenmaal een situatie waar Europa mee te kampen heeft, we kunnen moeilijk de grenzen dicht gooien voor landen waar mensen vermoord worden en er oorlog heerst, dat zou inhumaan zijn.
Leuk en aardig dat zulk soort mensen enigszins een urgentie krijgen, maar dan kunnen ze ook in een sociale woning in Oud Pekela of zo gestuurd worden :') Hoeft natuurlijk niet in Amsterdam.
  zondag 23 december 2018 @ 00:44:30 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183910959
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Leuk en aardig dat zulk soort mensen enigszins een urgentie krijgen, maar dan kunnen ze ook in een sociale woning in Oud Pekela of zo gestuurd worden :') Hoeft natuurlijk niet in Amsterdam.
Waarom niet? het uitschot maar ergens anders heen deporteren?
Hou dat lekker binnen de gemeente.. :{w

Zoals gezegd genoeg lege woonruimte om per direct 50.000 mensen te kunnen bergen.. maar leeg laten staan is veel gunstiger..
en ik denk dat ik nog heel laag zit met het aantal want er zijn een stuk meer winkels geloof ik..

Wie is er dan fout bezig?
pi_183911011
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 00:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Waarom niet? het uitschot maar ergens anders heen deporteren?
Hou dat lekker binnen de gemeente.. :{w

Zoals gezegd genoeg lege woonruimte om per direct 50.000 mensen te kunnen bergen.. maar leeg laten staan is veel gunstiger..

Wie is er dan fout bezig?
Omdat er wel genoeg werkende mensen zijn om die plekken te bezetten. In welk op zicht is het veel gunstiger om gebouwen leeg te laten staan? Heb je het dan over panden die niet van de gemeente zijn?
  zondag 23 december 2018 @ 00:49:10 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183911027
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Omdat er wel genoeg werkende mensen zijn om die plekken te bezetten. In welk op zicht is het veel gunstiger om gebouwen leeg te laten staan? Heb je het dan over panden die niet van de gemeente zijn?
Zoals ik hier net al postte: alle verdiepingen boven winkels staan leeg en de gemeente laat dat al jaren toe...

(heb ik het nog even niet over speculatiepanden verder)

Die juppen/hipsterstad kan prima zn eigen (gecreeerde) problemen oplossen
pi_183911096
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 00:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zoals ik hier net al postte: alle verdiepingen boven winkels staan leeg en de gemeente laat dat al jaren toe...

(heb ik het nog even niet over speculatiepanden verder)

Die juppen/hipsterstad kan prima zn eigen (gecreeerde) problemen oplossen
Zijn die panden in beheer van gemeente? Of zijn die van particuliere eigenaren? Het is allemaal leuk en aardig om natuurlijk extra woonruimte toe te wijzen, maar moet wel toekomen aan mensen die iets toevoegen. Niet aan mensen die fulltime werkloos zijn. Die kunnen ook lekker met z'n allen op texel gedeponeerd worden.
  zondag 23 december 2018 @ 00:58:53 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183911156
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:54 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Zijn die panden in beheer van gemeente? Of zijn die van particuliere eigenaren? Het is allemaal leuk en aardig om natuurlijk extra woonruimte toe te wijzen, maar moet wel toekomen aan mensen die iets toevoegen. Niet aan mensen die fulltime werkloos zijn. Die kunnen ook lekker met z'n allen op texel gedeponeerd worden.
Ja tuurlijk.. het afval van je eigen zooitje bij een ander neerkwakken..

Het maakt verder geen hol uit van wie die panden zijn.. de gemeente beslist daarover.. en die laat ze dus leegstaan..
Een winkel een vergunning weigeren zolang ze de verdieping niet bewoond willen hebben is zo gepiept..

En waarom zou je alleen mensen die fulltime werken in Amsterdam willen hebben :?
En waarom moet de rest maar ergens daar ver buiten naartoe :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')