SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. You're Fucking Out, I'm Fucking In
Vond je dat gedrag van Brown niet vervelend?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk wordt de vervelende bloedhond Prijs hard uitgefloten.
Hij doet het niet in het gezicht van Klaasen en loopt netjes een paar stapjes weg. Ik zie geen problemen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je dat gedrag van Brown niet vervelend?
Instinctief heb je meteen een hekel aan zo iemand.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Aan z'n kop kun je zien dat het een klootzak is.
Welke rationele overweging zit hier achter?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk wordt de vervelende bloedhond Prijs hard uitgefloten.
Iemand die heel agressief is ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
Aan z'n kop kun je zien dat het een klootzak is.
Oke.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij doet het niet in het gezicht van Klaasen en loopt netjes een paar stapjes weg. Ik zie geen problemen.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welke rationele overweging zit hier achter?
Die 8+ uit de Nostradamus is wel gehaald ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seeds die eruit liggen:
Wright
Suljovic
Whitlock
White
Darren Webster
Cullen
Raya van Attaveld
Bunting
Beaton
Klaasen
Wilson
Een beste lijst wel
Hij loopt constant in z'n blikveld, dat kon echt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij doet het niet in het gezicht van Klaasen en loopt netjes een paar stapjes weg. Ik zie geen problemen.
Nee? Ze doen alsof er een kruising van Wade en Price op het podium stond, kom opquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je dat gedrag van Brown niet vervelend?
Wat een zaadlijst.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seeds die eruit liggen:
Wright
Suljovic
Whitlock
White
Darren Webster
Cullen
Raya van Attaveld
Bunting
Beaton
Klaasen
Wilson
Een beste lijst wel
Wanneer speelt darteritus webster?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seeds die eruit liggen:
Wright
Suljovic
Whitlock
White
Darren Webster
Cullen
Raya van Attaveld
Bunting
Beaton
Klaasen
Wilson
Een beste lijst wel
Die tegenstander van vd Bergh. Was net zo breed.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef Platinumgoat het volgende:
Enige topsporter in dit wereldje genot!
Er is NIETS mis met Djeems Wadequote:Op vrijdag 21 december 2018 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ze doen alsof er een kruising van Wade en Price op het podium stond, kom op
Doet niet meequote:Op vrijdag 21 december 2018 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer speelt darteritus webster?
Nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juichen en de pijlen in het bord laten terwijl je tegenstander moet gooien kan ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij loopt constant in z'n blikveld, dat kon echt niet.
Seeds die er uitloggen na een goed jaar:quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seeds die eruit liggen:
Wright
Suljovic
Whitlock
White
Darren Webster
Cullen
Raya van Attaveld
Bunting
Beaton
Klaasen
Wilson
Een beste lijst wel
Niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Puleo, klopt. Payne is ook wel fit.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:28 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Die tegenstander van vd Bergh. Was net zo breed.
Cullen?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Puleo, klopt. Payne is ook wel fit.
Ditquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Puleo, klopt. Payne is ook wel fit.
quote:
Ik had Gerard Joling net weggezaptquote:
Suljovic, Whitlock en White hebben een prima jaar gehadquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Seeds die er uitloggen na een goed jaar:
-
ik vind hem wel lijken op Zyjechquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Aspinall ziet er uit als een jonge hooligan uit Football Factory.
Ziyech?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Aspinall ziet er uit als een jonge hooligan uit Football Factory.
De ideale schoonzoon dus.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aspinall ziet er wel typisch uit als Engels uitgaanstuig op Mallorca
En een Jumbo tas met handgranaten om te bezorgen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Aspinal rijdt in het weekend op een scooter met een jas met bontkraag en een Kalashnikov door Amsterdam noord?
Een paar pondjes aan, bedoel je?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hendo komt elk jaar wel paar rondjes soort of niet?
Ziejeg?quote:
DUS NIETquote:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 19:30:07Ziyach ('Ziyesjjjjj') of Ziyech? 🤔 Wat zeggen jullie?➡️ #InsideAjax⏰ 21:30 uur📺 @ZiggoSport👉 Hakim Ziyech👉 @FresiaCousino Kijken! https://t.co/WSFbwvCMat reageer retweet
Ik kijk ook snowboardenquote:
FresiaGodin.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
DUS NIETtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 19:30:07Ziyach ('Ziyesjjjjj') of Ziyech? 🤔 Wat zeggen jullie?➡️ #InsideAjax⏰ 21:30 uur📺 @ZiggoSport👉 Hakim Ziyech👉 @FresiaCousino Kijken! https://t.co/WSFbwvCMat reageer retweet
FRESIAquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
DUS NIETtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 19:30:07Ziyach ('Ziyesjjjjj') of Ziyech? 🤔 Wat zeggen jullie?➡️ #InsideAjax⏰ 21:30 uur📺 @ZiggoSport👉 Hakim Ziyech👉 @FresiaCousino Kijken! https://t.co/WSFbwvCMat reageer retweet
Weer een gat in mijn opvoeding gedichtquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen WK gezien? Deze discussie is nogal belegen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een gat in mijn opvoeding gedicht
Dat zijn altijd van die reclames die je wel kent, maar die totaal falen in het koppelen van de bedrijfsnaamquote:
Gaat me niet om de uitspraak, ik was de schrijfwijze even totaal kwijt. Daar is nooit discussie over geweest lijkt mequote:Op vrijdag 21 december 2018 22:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen WK gezien? Deze discussie is nogal belegen.
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Kijken jullie de wedstrijd wel? Of het is een sport om in dit topic zoveel mogelijk posts te plaatsen?
Ik mis altijd de lekkere wijven en de kleine incidentjes doordat ik aan het posten benquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Kijken jullie de wedstrijd wel? Of het is een sport om in dit topic zoveel mogelijk posts te plaatsen?
Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Dat gaat prima samen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:44 schreef Luppie0110 het volgende:
In welk topic zit ik eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Mwuah, had 2-1 achter moeten komen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Szura het volgende:
Was de altijd sympathieke Stootbumper Kijl zo goed ja?
Neuh. Tot 1-1 2-2 ging het behoorlijk gelijk op. Toen Malicdem 3 pijlen op tops miste voor 2-1 in sets raakte hij daarna geen knikker meer.quote:Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Szura het volgende:
Was de altijd sympathieke Stootbumper Kijl zo goed ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |