Probeer dit maar niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mjààààààà eehhhhhhh Amerika is netuurlek ut beloofde land van de eeehhhhh ongewenste meugelukheduuhhhh dusssss
Hoezo, krijg je dan een claim aan je broek?quote:
Ik voel je gap, als Frank ooit weer trainer wordt van Ajax zeg ik mijn sk per direct op.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:14 schreef Bugno2 het volgende:
Frank de Boring
"Ik zoek weer naar het goede gevoel van bij Ajax"
Toen seizoenkaarthouders massaal wegliepen, waaronder ondergetekende
Sigthorsson gaat zich belonen met Milik op de bank, god
Het was echt niet om AAN TE zien....quote:Op zondag 31 maart 2019 01:25 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Ik voel je gap, als Frank ooit weer trainer wordt van Ajax zeg ik mijn sk per direct op.
Eens, achteraf gezien was die nederlaag in Doetinchem destijds een zegen voor Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:25 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Het was echt niet om AAN TE zien....
Morgen in het stadion neem ik aan?
Niet zo lang meer denk ik, en daarna kan ie nog langer wachten op een nieuwe aanbiedingquote:
Geen idee hoe geduldig die Amerikanen zijn. Misschien denken ze dat Frank daadwerkelijk iets aan het opbouwen is (lol).quote:Op zondag 31 maart 2019 14:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Niet zo lang meer denk ik, en daarna kan ie nog langer wachten op een nieuwe aanbieding
Ik denk niet dat het daarom te doen is nu.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:41 schreef Bolasie het volgende:
Elke keer een zak met geld meeDoet ie toch netjes.
Stuur maar mijn kant op dan.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daarom te doen is nu.
https://nos.nl/artikel/22(...)-niet-te-vrezen.htmlquote:Laatste plaats in Amerika, maar De Boer hoeft nog niet te vrezen
Nog geen wedstrijd gewonnen in de Major League Soccer (MLS), resulterend in de laatste plaats in de hoogste Amerikaanse voetbalcompetitie. Trainer Frank de Boer had zijn start bij Atlanta United ongetwijfeld anders voorgesteld. Waar de regerend kampioen vorig jaar de successen aan elkaar reeg, gaat het dit seizoen beduidend moeizamer.
Net als bij zijn vorige buitenlandse coachavonturen verloopt de start van de 112-voudig oud-international moeizaam. Bij Internazionale moest De Boer na 84 dagen het veld ruimen, bij Crystal Palace zelfs al na 77 dagen.
Toch verwacht Doug Roberson, die de club volgt namens de krant The Atlanta Journal-Constitution, niet dat de Amerikaanse club De Boer ook zo snel de deur zal wijzen.
10.000 kilometer
"Niemand om het team heen heeft gezegd dat De Boer op de zogenoemde hot seat zit. Hij heeft een moeilijke start gehad met zeven wedstrijden in 24 dagen. In die tijd heeft de ploeg meer dan 10.000 kilometer moeten reizen. Dat is zelfs voor Amerikaanse begrippen idioot."
"Daarnaast heeft hij een aantal wedstrijden gespeeld in zeer slechte weersomstandigheden en waren er blessures. Vanwege het vele aantal wedstrijden heeft De Boer ook weinig tijd gehad om met zijn ploeg te trainen."
Ook Thomas Rongen denkt dat De Boer voorlopig nog wel even in Atlanta zal blijven. Rongen zit sinds 1979 in het Amerikaanse voetbal en is tegenwoordig analist voor onder meer de Amerikaanse televisiezender CBS.
Voorbarig
"Ik vind het een beetje voorbarig om nu al te zeggen dat hij er niets van kan. Natuurlijk staat hij laatste en heeft hij in de MLS twee keer verloren en twee keer gelijk gespeeld, maar hij heeft veel moeilijke wedstrijden gehad."
"En in de CONCACAF Champions League, waar ze hoge verwachtingen hadden van Atlanta, heeft hij pech gehad dat hij moest spelen tegen Monterrey uit Mexico. Dat is misschien wel het beste team van dit continent en daar kun je van verliezen. Dus nee, deze situatie is nog echt niet het einde van de wereld voor De Boer."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |