Johnsen en Cerny moet je weg doen, dat is niks. Bandé ga ik nog een kans geven na zijn blessure.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel hoop matigheid met Johnson, Cerny en wellicht Bandé.
Dat wordt weer een simpele PSV-overwinning. Niet interessant.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat morgen niet naar de jongens van Van de Brom kijken?
Die Lainez lijkt me wel een mannetje. Gaat een hoop ergernis over komen op dit forum.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnsen en Cerny moet je weg doen, dat is niks. Bandé ga ik nog een kans geven na zijn blessure.
Maar nu met die Lainez erbij en dan kan Tadic er ook nog speler en ze krijgen ook die Traoré van Cape Town erbij.
Ik kijk nooit naar wedstrijden van PSV. Al helemaal niet in de wetenschap dat ze tegen 'lekker naïef voetballen met de jongens' Van den Brom spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat morgen niet naar de jongens van Van de Brom kijken?
Ik ga ook niet kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar wedstrijden van PSV. Al helemaal niet in de wetenschap dat ze tegen 'lekker naïef voetballen met de jongens' Van den Brom spelen.
Ik kijk uit naar hoe PSVCL en Scarface88 elke keer komen vertellen dat hij veel minder is dan Lozano.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Lainez lijkt me wel een mannetje. Gaat een hoop ergernis over komen op dit forum.
Stiefdochterquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ian heeft ook zo'n lekkere dochter toch?
Tot nooit meer ziens Devon.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Petersen binnen een half uur naar de schroothoop.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
Oh ja morgen tussen middag en avond Barça v Celta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |