SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Jammer dat we KP niet voor een Spaanse avond ofzo hebben gestrikt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Inderdaad, anders kun je wel in Spanje gaan wonen.
oelalalalala goeie keuzequote:Op vrijdag 21 december 2018 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kapsalon was te goedkoopZe komen pas voor minstens een tientje bezorgen
![]()
Dus nou maar een Döner schotel speciaal
Er zijn ook (hele dikke, vieze) mensen die dan twee bestellen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Kapsalon was te goedkoopZe komen pas voor minstens een tientje bezorgen
![]()
Dus nou maar een Döner schotel speciaal
heb gewoon een hamburger bij mijn spareribs besteldquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook (hele dikke, vieze) mensen die dan twee bestellen.
Tijd voor een lokquote.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ook (hele dikke, vieze) mensen die dan twee bestellen.
Wtf hoe krijg je dat weg.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb gewoon een hamburger bij mijn spareribs besteld
Ik word al moe en misselijk als ik eraan denk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
darter worden eist veel van je inderdaad![]()
![]()
![]()
ik zal het proberen te laten smakenquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word al moe en misselijk als ik eraan denk.
Je gunt je moeder ook wat?quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb gewoon een hamburger bij mijn spareribs besteld
Is de buurvrouw op bezoek?quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
oelalala geur genot met vieze vingers
Redelijk ja, Kyle ontsnapte wel aan een 2-1 achterstand waarna Malicdem niks meer gooide.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Afgaande op de uitslagen was het een voorspelbaar dartsmiddagje?
Hoe staat het eigenlijk met het belangrijkste lijstjequote:Op vrijdag 21 december 2018 19:19 schreef Tagliano het volgende:
Afgaande op de uitslagen was het een voorspelbaar dartsmiddagje?
Die tweede van rechts vind dit volgens mij heel eng.quote:
Ja, die heeft niks met darts.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die tweede van rechts vind dit volgens mij heel eng.
#NietMijnKoningshuisquote:
Zelfs met al die photoshop zien ze er heel erg raar uit.quote:
Kijl ontsnapte.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Zo te zien niets gemist van West v North en Kijl v Malicdem.
Dankquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Redelijk ja, Kyle ontsnapte wel aan een 2-1 achterstand waarna Malicdem niks meer gooide.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die tweede van rechts vind dit volgens mij heel eng.
En dan nog 96 gemiddeld, knap.quote:
Ja sorry, dat krijg je als je je aandacht over 3-4 dingen verdeelt.quote:
Even de spelregels nagelezen en helaas is dat niet mogelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen zin in White v Petersen. Kan daar niet de zege worden bepaald door te bullen?
ser 4quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee RTL duikers, als jullie toch meelezen:
[ afbeelding ]
Ra ra wat klopt hier niet.
Eigenlijk wil ik ook wel dat Brown de zege gratis krijgtquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even de spelregels nagelezen en helaas is dat niet mogelijk.
Ik heb ook geen zin in VVV - PECquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen zin in White v Petersen. Kan daar niet de zege worden bepaald door te bullen?
welovethedartsenquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in VVV - PECDaarom kijk ik dartsen
Searle is een Zwerviërquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee RTL duikers, als jullie toch meelezen:
[ afbeelding ]
Ra ra wat klopt hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |