Ik kom met Stemwijzers vaak op de ChristenUnie maar uit principe stem ik niet op sprookjespartijen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
En ook geen christelijke partijen. Als je naar boven moet kijken om aan antwoorden te komen ben je af.
ik bid voor tripplewhopperdeluxe met dartsquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
En ook geen christelijke partijen. Als je naar boven moet kijken om aan antwoorden te komen ben je af.
Die komt bij mij ook altijd vrij hoog ja.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom met Stemwijzers vaak op de ChristenUnie maar uit principe stem ik niet op sprookjespartijen.
Gelukkig nog niet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:56 schreef showtimer het volgende:
Is meester Arjan vanmiddag al geweest?
Nee, en dat wordt de definitieve doodsteek voor Bean.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:56 schreef showtimer het volgende:
Is meester Arjan vanmiddag al geweest?
Wat zijn dit voor posts?quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bid voor tripplewhopperdeluxe met darts
Flodder krijgt het zelfs lastigquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, en dat wordt de definitieve doodsteek voor Bean.
centjes verdienenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schakeltopia zien we in het volgende programma van Johnny de mol
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Flodder krijgt het zelfs lastig
Snorthquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij heeft wel een vlassig snorretje die North.
Kan toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |