abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183944632
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 18:21 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha gelukkig heb ik nog wel wat in de vriezer liggen. Pommes duchesse, bloemkool/broccoli vega miniburgers en groentenmix :9
Ha ha goedzo, ik heb gelukkig ook iets wat ik alleen maar in de magnetron hoef te schuiven :)
pi_183944678
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 18:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha goedzo, ik heb gelukkig ook iets wat ik alleen maar in de magnetron hoef te schuiven :)
Ideaal ^O^
Morgen gourmetten bij mijn familie, maar dat is ook het enige. Vanavond, Tweede Kerstdag en O&N gewoon alleen thuis. Zaterdag nog wel ook verjaardag van neefje die 2 wordt en volgende week zelf jarig. Dus vind het geen ramp, zie mn familie wel genoeg dan dus verder :P En volgend jaar hopelijk samen met vriendlief dan *;
pi_183944898
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 18:26 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ideaal ^O^
Morgen gourmetten bij mijn familie, maar dat is ook het enige. Vanavond, Tweede Kerstdag en O&N gewoon alleen thuis. Zaterdag nog wel ook verjaardag van neefje die 2 wordt en volgende week zelf jarig. Dus vind het geen ramp, zie mn familie wel genoeg dan dus verder :P En volgend jaar hopelijk samen met vriendlief dan *;
Hier ga ik 2e kerstdag gourmetten met m'n pubers, ben nu en morgen alleen en ook met oud&nieuw, maar vind dat ook niet zo erg.....

Hoop oprecht dat het nieuwe jaar voor jou en je vriend echt heel mooi en liefdevol word! :*
  maandag 24 december 2018 @ 18:52:37 #204
545 dop
:copyright: dop
pi_183945112
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:52 schreef MisterLastName het volgende:
Cinderella, je bent al eens eerder aangesproken op je emoticon/typ gedrag door iemand, snap je dat?
Als je zo typt.... Komt dat nogal vervelend over voor sommigen..... :) :)
Snapt dat het voor jou makkelijk is, gewenning is, maar denk dat ik niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat het best wel vervelend is om posts van jou te lezen eigenlijk :@ Puur door hoe je typt :@
ga lekker ergens anders ingewikkeld zitten zijn. Je mag het lezen het hoeft niet. Zo ongelofelijk laf om zogenaamd ook namens anderen een mening te hebben.
Ik kan me ook wel eens aan jou posts storen , maar dat is wel mijn gedoe hoef ik jou of een ander niet om te veranderen.
Zoek eerst eens bij jezelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 24-12-2018 18:58:16 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183945307
pi_183945518
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 18:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hier ga ik 2e kerstdag gourmetten met m'n pubers, ben nu en morgen alleen en ook met oud&nieuw, maar vind dat ook niet zo erg.....

Hoop oprecht dat het nieuwe jaar voor jou en je vriend echt heel mooi en liefdevol word! :*
Veel plezier Tweede Kerstdag dan! ~:)
En lief dankjewel O+
pi_183945535
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 19:15 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Veel plezier Tweede Kerstdag dan! ~:)
En lief dankjewel O+
Thnxxx!
pi_183954876
Gister bij thuiskomst soort van uitgeteld neergevallen hahaha

Winter Efteling was een groot succes! Hij was al jaren niet meer in de Efteling geweest en vond het supertof, hadden heerlijk weer en hebben bijna alle attracties kunnen doen :)
Lekker team klefbek geweest, achteraf nog sushi'tje gedaan in Tilburg en uitgeteld de trein in samen.

Vinden elkaar nog steeds bij de date leuker, maar "officieel" is er nog steeds niks :')
pi_183954917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:10 schreef RokStarr het volgende:
Gister bij thuiskomst soort van uitgeteld neergevallen hahaha

Winter Efteling was een groot succes! Hij was al jaren niet meer in de Efteling geweest en vond het supertof, hadden heerlijk weer en hebben bijna alle attracties kunnen doen :)
Lekker team klefbek geweest, achteraf nog sushi'tje gedaan in Tilburg en uitgeteld de trein in samen.

Vinden elkaar nog steeds bij de date leuker, maar "officieel" is er nog steeds niks :')
Oh dat klinkt goed! Gewoon de tijd nemen om het te benoemen en lekker genieten van je dates!
pi_183954934
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh dat klinkt goed! Gewoon de tijd nemen om het te benoemen en lekker genieten van je dates!
Die tijd nemen we idd en we genieten van iedere date :)
pi_183954958
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:12 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Die tijd nemen we idd en we genieten van iedere date :)
^O^
pi_183955492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:10 schreef RokStarr het volgende:
Gister bij thuiskomst soort van uitgeteld neergevallen hahaha

Winter Efteling was een groot succes! Hij was al jaren niet meer in de Efteling geweest en vond het supertof, hadden heerlijk weer en hebben bijna alle attracties kunnen doen :)
Lekker team klefbek geweest, achteraf nog sushi'tje gedaan in Tilburg en uitgeteld de trein in samen.

Vinden elkaar nog steeds bij de date leuker, maar "officieel" is er nog steeds niks :')
Klinkt als een geslaagde dag O+
En dat komt vast wel als ik het zo hoor, gewoon lekker genieten van elkaar samen. Labeltje is ook niet het belangrijkste. Je zit toch al in #teamklefbek iig :D
pi_183955880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Klinkt als een geslaagde dag O+
En dat komt vast wel als ik het zo hoor, gewoon lekker genieten van elkaar samen. Labeltje is ook niet het belangrijkste. Je zit toch al in #teamklefbek iig :D
Zo erg al zelfs dat het zelfs klefbekken in de trein werd, terwijl we beiden niet zo van het openbaar kleffen zijn hahahaha
pi_183955942
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:54 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Zo erg al zelfs dat het zelfs klefbekken in de trein werd, terwijl we beiden niet zo van het openbaar kleffen zijn hahahaha
Hahaha nou dat zegt al genoeg idd *;
pi_183956571
Klinkt goed Rokstarr :)

Hier heerlijk uitgeslapen
pi_183957833
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:54 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Zo erg al zelfs dat het zelfs klefbekken in de trein werd, terwijl we beiden niet zo van het openbaar kleffen zijn hahahaha
Ha ha heerlijk *;
pi_183966147
Hoe was jullie eerste Kerstdag? ~:)
Mijne wel geslaagd! Vanmiddag even bij mn oma langsgeweest en daarna bij mn moeder lekker gegourmet samen met mn zusje, neefje (van bijna 2 die zich voorbeeldig heeft gedragen O+ ) en broertje.
Nu weer thuis en zo Love Actually kijken O+
pi_183966397
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 20:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoe was jullie eerste Kerstdag? ~:)
Mijne wel geslaagd! Vanmiddag even bij mn oma langsgeweest en daarna bij mn moeder lekker gegourmet samen met mn zusje, neefje (van bijna 2 die zich voorbeeldig heeft gedragen O+ ) en broertje.
Nu weer thuis en zo Love Actually kijken O+
Lekker ongestoord naar the sound of music gekeken hier..... :@ :@

Morgen eindelijk m'n gespuis weer knuffelen!
pi_183966729
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 20:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoe was jullie eerste Kerstdag? ~:)
Mijne wel geslaagd! Vanmiddag even bij mn oma langsgeweest en daarna bij mn moeder lekker gegourmet samen met mn zusje, neefje (van bijna 2 die zich voorbeeldig heeft gedragen O+ ) en broertje.
Nu weer thuis en zo Love Actually kijken O+
Gezellig met de family :)
Zometeen stukje Pak van m'n hart kijken denk ik maar.

Bedacht me wel dat ik nog nooit Kerst met een wederhelft heb gevierd hahahaha, wel erachter gekomen waarom we na 7 dates nog steeds geen relatie hebben
pi_183966922
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 20:58 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Gezellig met de family :)
Zometeen stukje Pak van m'n hart kijken denk ik maar.

Bedacht me wel dat ik nog nooit Kerst met een wederhelft heb gevierd hahahaha, wel erachter gekomen waarom we na 7 dates nog steeds geen relatie hebben
Waarom dan niet??
  dinsdag 25 december 2018 @ 21:10:23 #221
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183966936
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 20:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoe was jullie eerste Kerstdag? ~:)
Mijne wel geslaagd! Vanmiddag even bij mn oma langsgeweest en daarna bij mn moeder lekker gegourmet samen met mn zusje, neefje (van bijna 2 die zich voorbeeldig heeft gedragen O+ ) en broertje.
Nu weer thuis en zo Love Actually kijken O+
Ik heb er echt helemaal niets mee. Verplichte familiedingetjes, geen fuck op tv, geen sport. Heb wat dat betreft meer met een normaal weekend, kan ik nog de kroeg in met een maat of iets anders doen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183967081
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik heb er echt helemaal niets mee. Verplichte familiedingetjes, geen fuck op tv, geen sport. Heb wat dat betreft meer met een normaal weekend, kan ik nog de kroeg in met een maat of iets anders doen.
Nog héél even volhouden...... ~:)
pi_183967518
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom dan niet??
Hij is al ruim 5 jaar vrijgezel, en vind het nogal spannend om weer wat aan te gaan. Is bang het spontane in z'n leven te verliezen krijg ik de indruk, terwijl ik verre van claimerig ben wat hij ook weet. Ach, ik geef het de tijd ;)
pi_183967557
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:41 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Hij is al ruim 5 jaar vrijgezel, en vind het nogal spannend om weer wat aan te gaan. Is bang het spontane in z'n leven te verliezen krijg ik de indruk, terwijl ik verre van claimerig ben wat hij ook weet. Ach, ik geef het de tijd ;)
Oeh lastig......hoe oud zijn jullie?? Misschien heeft het inderdaad even wat tijd nodig....
pi_183967594
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh lastig......hoe oud zijn jullie?? Misschien heeft het inderdaad even wat tijd nodig....
Ikzelf ben 21, hij is 28... Als we beiden 21 waren geweest, was het waarschijnlijk heel anders gelopen hahahaha
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')