Ze hebben in ieder geval mooi weerquote:Op maandag 24 december 2018 14:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben benieuwd hoe RokStarr het in de winterefteling heeft.....![]()
Ja inderdaad een stralend zonnetje vandaag!quote:Op maandag 24 december 2018 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval mooi weer
Tja, zo ben ik nou eenmaal hoor......dan lees je er maar overheen.....quote:Op maandag 24 december 2018 14:52 schreef MisterLastName het volgende:
Cinderella, je bent al eens eerder aangesproken op je emoticon/typ gedrag door iemand, snap je dat?
Als je zo typt.... Komt dat nogal vervelend over voor sommigen.....![]()
Snapt dat het voor jou makkelijk is, gewenning is, maar denk dat ik niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat het best wel vervelend is om posts van jou te lezen eigenlijkPuur door hoe je typt
Waar heb je het over?quote:Op maandag 24 december 2018 14:52 schreef MisterLastName het volgende:
Cinderella, je bent al eens eerder aangesproken op je emoticon/typ gedrag door iemand, snap je dat?
Als je zo typt.... Komt dat nogal vervelend over voor sommigen.....![]()
Snapt dat het voor jou makkelijk is, gewenning is, maar denk dat ik niet alleen namens mezelf spreek als ik zeg dat het best wel vervelend is om posts van jou te lezen eigenlijkPuur door hoe je typt
Dankjewelquote:Op maandag 24 december 2018 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Eerst zeuren over het klefbekken en nu dit. Je hoeft hier niet te lezen en posten he?
Oke.quote:Op maandag 24 december 2018 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach je weet wie het zegt.
Als iemand fok vervuild is braddie het wel.
Vreten op aardequote:Op maandag 24 december 2018 14:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hoe dan ook......tis zo goed als kerst.....laten we lief blijven voor elkaar
Ben meer een wijndrinker.....maar klinkt goed om deze avond mee te beginnen!quote:Op maandag 24 december 2018 16:04 schreef Sarabi het volgende:
Yes
Dit was een stout die 12 maanden in een rumvat heeft gezeten
Dankjewel.....en ik ben ook voor een Fok!meet invasie bij Sarabiquote:Op maandag 24 december 2018 17:18 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd hoe RokStarr het heeft gehad vandaag. Idd een stuk beter weer, van een zonnetje knap ik toch al snel op
Dus vandaag eindelijk mezelf ff een schop onder mn kont gegeven en wat dingen gedaan die nodig moesten gebeuren.
Sarabi, uitsloofster hahaFok!- meet bij jullie vanavond?
Geniet ervan!
Cinderella, gewoon posten hoe je wilt posten hoor. Naast #teamklefbek ben ik ook #teamsmilie
Geniet ervan!quote:Op maandag 24 december 2018 17:31 schreef Sarabi het volgende:
Hahaha jullie zijn te laat, we zijn al bezig met het diner
Jammer haha. Eet smakelijk!quote:Op maandag 24 december 2018 17:31 schreef Sarabi het volgende:
Hahaha jullie zijn te laat, we zijn al bezig met het diner
Haha gelukkig heb ik nog wel wat in de vriezer liggen. Pommes duchesse, bloemkool/broccoli vega miniburgers (ik sla in deze tijd al die speciale vega-dingen die eigenlijk voor gourmet zijn in zodat ik es wat anders heb, dan neem ik er gewoon 4 per keer ofzo als avondetenquote:Op maandag 24 december 2018 18:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hmmmm.....dat wordt dan een boterham met pindakaas Hestia.....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |