SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb het recht om te bepalen!
Hendo is dik, Vincent heeft zo'n vlassig vies kapseltje met dat glimmende zweethoofd en van die wrattige puistjes.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VdV is echt niet zo mismaakt als hendo
Andy Smith de ranzigste in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef Smoofie het volgende: Is hendo de lelijkste darter aller tijden?
Darten is een sportquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Stiftjelinks het volgende:
Deze twee op ‘t podium zien en darten een sport noemen :’)
Als je dat bij een wedstrijd van Henderson had gezegd, had ik deze opmerking wel begrepenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:10 schreef Stiftjelinks het volgende:
Deze twee op ‘t podium zien en darten een sport noemen :’)
Dat zou jammer zijn.quote:
Samen met Bunting denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Is hendo de lelijkste darter aller tijden?
Kunnen die dat wel betalen dan?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die gaan volgens mij die ander halen van Nacional, die alvarez ofzo.
Benieuwd hoe hij eruit ziet als hij afgevallen is en met goede verzorging van zichzelf.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:12 schreef Smoofie het volgende:
Hendo heeft echt slechte genen. Ecto benen, al dat ber zit op zn hoofd en buik
Waarom moet je dat tegen je vriendin zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:13 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Mooi, kan ik iedere competitie avond tegen me vriendin zeggen even te gaan sporten
Blijkbaar..... maar het is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen die dat wel betalen dan?
Door zijn pens staat hij te ver van de spiegel af om die goed te kunnen zien.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Als je zo'n dik hoofd hebt en in de spiegel kijkt, denk je dan niet dat het tijd voor CHANGE is?
Ajax had ook ooit interesse in hem.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar..... maar het is nog niet zeker.
omdat zij het niet ziet als sporten als ik ladderzat thuis kom..quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet je dat tegen je vriendin zeggen
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:16 schreef KennyPowers het volgende:
Clemens is viesdik
Henderson is een bonk spieren
In de tussentijd heb ik met je vriendin gesportquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
omdat zij het niet ziet als sporten als ik ladderzat thuis kom..
Clemens koopt zijn shirts in zwangerschapskledingwinkels,quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:16 schreef KennyPowers het volgende:
Clemens is viesdik
Henderson is een bonk spieren
Was vorig jaar ook wel goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar haalt Hendo dit niveau vandaan.
Dit WK is bizar.
ik heb met je te doen, daarom ga ik ook veel van huis wegquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de tussentijd heb ik met je vriendin gesport
Dit jaar voor mijn gevoel wel een beetje onder de radar gedart.quote:
Secondlovegodenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:19 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
ik heb met je te doen, daarom ga ik ook veel van huis weg
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil gewoon meer procentjes abn amro...
De 100 kilo in 2 stappenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef BB-King het volgende:
Ze komen geweldig uit de startblokken.
De 100 meter in 10 minuten.
beuken beuken beukenquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Roland trapt ook alleen maar open deuren in.
Niet zo gek als Clemens zijn debuut maakt op de Tour.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:25 schreef Stiftjelinks het volgende:
23 John Henderson £174,750
66 Gabriel Clemens £40,750
Klein verschilletje
134quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:25 schreef Stiftjelinks het volgende:
23 John Henderson £174,750
66 Gabriel Clemens £40,750
Klein verschilletje
Dat was al een tijdje zo, toch?quote:
Henderson kwam jaar hiervoor of jaar hiervoor toch ook erg ver? Hoop dat hij de top 16 ingaat op den duur..quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet zo gek als Clemens zijn debuut maakt op de Tour.
Kuch. Eentje.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
Zo, vakantie. Benito heeft geschroeid zie ik.Hoeveel bouncers?
Ik heb zijn eerste WK pot niet gezien maar daarvoor nog wel volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje zo, toch?
Vorig jaar haalde hij de derde ronde, ook de halve finale op de World Grand Prix. En hij is 'constant' op de vloer.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Henderson kwam jaar hiervoor of jaar hiervoor toch ook erg ver? Hoop dat hij de top 16 ingaat op den duur..
Dan is het nog niet zo gekquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet zo gek als Clemens zijn debuut maakt op de Tour.
Maar die pinkquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik even constateren dat Clemens een prachtige worp geeft?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zijn eerste WK pot niet gezien maar daarvoor nog wel volgens mij hoor.
Oke.quote:
Mani en ik hebben sympathie voor de lieve waterreinigingsmedewerker Gabriel Clemens.quote:
Hij is wel ranzig dik.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mani en ik hebben sympathie voor de lieve waterreinigingsmedewerker Gabriel Clemens.
Ja obesitas.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:38 schreef skysherrif het volgende:
Heeft Henderson nou eigenlijk een soort ziekte?
Ja inteelt van het eiland.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:38 schreef skysherrif het volgende:
Heeft Henderson nou eigenlijk een soort ziekte?
Dat doet-ie toch?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch bizar dat je dan niet een beetje gaat trainen om fysiek in orde te zijn.
Als hij gaat fitnessen is hij zo uitgeput dat hij geen tijd meer heeft om te trainen voor het pijltjes gooien.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch bizar dat je dan niet een beetje gaat trainen om fysiek in orde te zijn.
Ik heb die VD Voort in de sportschool gifjes al een tijdje niet voorbij zien komen, maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij gaat fitnessen is hij zo uitgeput dat hij geen tijd meer heeft om te trainen voor het pijltjes gooien.
Dan zit je niet goed op te letten Slob.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb die VD Voort in de sportschool gifjes al een tijdje niet voorbij zien komen, maar dit geheel terzijde.
Dan gaat het niet op.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zit je niet goed op te letten Slob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niels kapt er mee.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
Deze week heeft Niels de Ruiter aangegeven per 1 april te stoppen als directeur van de Nederlandse Darts Bond. Vanzelfsprekend gaan we op een later moment passend afscheid van hem nemen.wat gaatie doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niels kapt er mee.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Zolang er nog geen Duitser in de top 16 staat, nee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:50 schreef Kopiko het volgende:
Stelling: Duitsland is en dartslandnatie aan het worden.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:50 schreef Kopiko het volgende:
Stelling: Duitsland is een dartsnazi aan het worden.
vriendinnetje van de cameraman misschien?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regie zoomt steeds in op zelfde mensen
Met name die 2 dikzakken op het podium komen vaak in beeld inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zijn de enigen op wie niet het uitzicht belemmerd wordt door Henderson & Clemens.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
RIP Arme cultfappers die De Kuip gaan missen.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RIP Arme cultfappers die De Kuip gaan missen.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord vanaf nu elk jaar meedoen om de landstitel?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:58 schreef skysherrif het volgende:
Zie weinig verschil tussen deze of vorige pot.
shaffiesquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Mijn complimenten voor de shafts van Clemens.
Dit is een homosensuele opmerkingquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:59 schreef Slobeend het volgende:
Mijn complimenten voor de shafts van Clemens.
De komende jaren wordt de afstand megagroot.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer De Nieuwe Kuip er eindelijk is dan is Ajax ook al flink gegroeid in begroting.
Ze zullen wel structureler Europees moeten overwinteren.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De komende jaren wordt de afstand megagroot.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer De Nieuwe Kuip er eindelijk is dan is Ajax ook al flink gegroeid in begroting.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wie bezwijkt als eerste onder de druk? Ik gok het podium.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een homosensuele opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |