wowquote:Op zondag 6 januari 2019 13:35 schreef Moira. het volgende:
Alles bijgewerkt!
Inclusief de inactieve mensen (die hun uitnodiging dus nog moeten accepteren) hebben we tot nu toe 135 deelnemers![]()
Gaat lekkerquote:Op zondag 6 januari 2019 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
139 nu
Wel nog steeds 9 mensen die hun uitnodiging nog moeten accepteren tho
Die kun je uitzetten...quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:11 schreef libranl het volgende:
Het is wel een nerveuze app hoor, vanaf 3 dagen geleden al elke dag een melding gekregen dat de tijd dringt (!) om punten in te zetten. Je kan ook overdrijven.
Ja klopt, je hebt gelijk, dat is ook zoquote:
Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 19:29 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt gelijk, dat is ook zoDenk dat ik dan maar ga doen, hoef niet elke dag een reminder
En je kan beter je punten eerder inzetten en verzenden. De servers van AvroTros kunnen rond die tijd overbelast zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:27 schreef Moira. het volgende:
[success]Let op!
In tegenstelling tot eerder geeft de Facebookpagina van WIDM nu aan dat je ook in de app je punten maar tot 20:30 kan insturen, dus niet meer tot aan de executie![/success]
Ik krijg de hele week al notificaties van de app dat ik snel mijn punten in moet zetten. Ook al heb ik dat al gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En je kan beter je punten eerder inzetten en verzenden. De servers van AvroTros kunnen rond die tijd overbelast zijn.
Ik denk ook dat dat de reden is dat ze het nu niet meer tot de executie doen, omdat je dan een reden hebt om tot het laatste moment te wachten om je punten in te zetten, dus dan doen zo veel mensen dat dat de app crasht.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En je kan beter je punten eerder inzetten en verzenden. De servers van AvroTros kunnen rond die tijd overbelast zijn.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:20 schreef Moira. het volgende:
143 deelnemers btw
Bijna dubbel zo veel als vorig jaar
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:20 schreef Moira. het volgende:
143 deelnemers btw
Bijna dubbel zo veel als vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |