quote:
Ik kon zo snel geen DM van jullie vinden, wat is jullie username in de app?quote:
nanne89quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik kon zo snel geen DM van jullie vinden, wat is jullie username in de app?
De naam in de app is Louigiquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ik kon zo snel geen DM van jullie vinden, wat is jullie username in de app?
Bij houdjemond lag het aan dat ze een DM naar 'Moira' (zonder punt) had gestuurdquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:45 schreef gias het volgende:
[..]
De naam in de app is Louigi
Wel vreemd dat het bericht niet is doorgekomen. Zal nog even nakijken.
Privéberichten komen normaliter ook gewoon aan, maar die heb ik ook niet van je binnenquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:45 schreef gias het volgende:
AH, ik heb een privebericht gestuurd en dat is weer een andere inbox dan DM, Waarom zit het er uberhaupt dubbel op
ah, ja, ik denk dat dat het isquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Privéberichten komen normaliter ook gewoon aan, maar die heb ik ook niet van je binnenWas die dan naar Moira zonder punt?
Ik op twee.......quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:33 schreef lylastich het volgende:
jaaaa ik doe mee![]()
misschien maar heel kort want ik heb al mijn punten op een persoon gezet
MOL / WIDM Livetopic - Moltalk: The Kick-Off - woensdag 2 januari 21:00!quote:Op woensdag 2 januari 2019 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
NIET VERGETEN!
Vanavond NPO 3 21.00 uur Moltalk!!
Vorig jaar maakte dat ook het verschil tussen de winnaar van de poule en de 2e plaats, dus als je op de goede mol zit is dat juist goedquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:33 schreef lylastich het volgende:
jaaaa ik doe mee![]()
misschien maar heel kort want ik heb al mijn punten op een persoon gezet
oke ik heb gekozen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef Moira. het volgende:
In samenwerking met JustGames mogen we dit jaar weer het WIDM-bordspel aan de winnaar weggeven!
Degene die na de ontknoping bovenaan in onze poule staat, mag zijn/haar NAW-gegevens aan mij (Moira.) doorgeven en dan wordt het bordspel naar je toegestuurd!
[ afbeelding ]![]()
Maar nog niet je uitnodiging geaccepteerdquote:
Toegevoegd!quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:11 schreef Franknfurter het volgende:
Ik wil ook graag meedoen! Mijn naam is Franknfurtr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |