Waarmee nemen ze op dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:05 schreef Toweler het volgende:
Haha en dat is opgenomen dat gaat lotus morgen horen op dat opneem ding
wil merel nog voor kerst dood?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:10 schreef Harrison het volgende:
Jessie wil morgen om 15 uur vergaderen, want om 9 uur is er bezoek. Brenda heeft wel om 13 uur een bruidje. Merel heeft ook de spraytan. Dan beginnen we gewoon als het grootste deel van de groep er is, besluit Jessie het theekransje.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wil merel nog voor kerst dood?
Dat zegt Adriaan al dagen. Ook Eric pest Mike hiermeequote:
zien we zaterdag merel met een baardje, je mag je 24 uur niet scheren na het spraytannen lees ik netquote:
Hij heeft wel gezegd dat hij een vriendin heeft die zit thuis en kijkt streamsquote:Op donderdag 20 december 2018 22:14 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft Jessie al iets over Billy gezegd?
Ik hoorde het gisteren morgen tijdens het sporten Adriaan tegen Jessie zeggen. Weet geen tijd helaasquote:Op donderdag 20 december 2018 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand een tijdstip van dat cola fragment ?
Okay, maar was het niet vanmorgen, scheelt veel zoeken ... ?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde het gisteren morgen tijdens het sporten Adriaan tegen Jessie zeggen. Weet geen tijd helaas
Ja, hij is hard op weg .....quote:Op donderdag 20 december 2018 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen in hun hokken...Jessie alleen
Mooie strategie
Januari 42 stemmen op 'm en klaar
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
zien we zaterdag merel met een baardje, je mag je 24 uur niet scheren na het spraytannen lees ik net
Regie terugmeppen.. ze kunnen het gewoonquote:Op donderdag 20 december 2018 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hij is hard op weg .....
Dan kan ie er zelf 3 naast m op de bank zetten met 1 stem per persoonquote:Op donderdag 20 december 2018 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen in hun hokken...Jessie alleen
Mooie strategie
Januari 42 stemmen op 'm en klaar
Ik was er vanmorgen niet toen ze aan het sporten waren. Was echt gisteren. Maar hij schijnt het net ook gezegd te hebbenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar was het niet vanmorgen, scheelt veel zoeken ... ?
Het is een signaalfunctie, natuurlijk gaan die lafbekken dat niet doenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:22 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dan kan ie er zelf 3 naast m op de bank zetten met 1 stem per persoon
Kut, moet ik weer 2GB aan data doorzoeken ...quote:Op donderdag 20 december 2018 22:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik was er vanmorgen niet toen ze aan het sporten waren. Was echt gisteren.
Maar hij schijnt het net ook gezegd te hebben
dat denk ik ook alsmaar, even flink roeren en lekker voor de kerst weer naar huisquote:Op donderdag 20 december 2018 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk nog steeds dat Jessie geen blijver is, die is weg voor de volgende stemming ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |