quote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer beheert de ASR jouw account?
De altijd sympathieke Frankensteinquote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een groot fan van William O'Connor?
Die lul van ASR zit al de hele dag in m'n hoofd. Ik overweeg de Van Brienenoord.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer beheert de ASR jouw account?
..ik neem terug wat ik zei in die post.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een groot fan van William O'Connor?
Met alle respect maar dat zijn ze allebei toch.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
We zijn toch wel voor Lennon toch? Norris met zo'n slecht jaar is nu slechts toernooivulling.
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die lul van ASR zit al de hele dag in m'n hoofd. Ik overweeg de Van Brienenoord.
Toe maar, het leven van een scholierquote:Op donderdag 20 december 2018 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
Vakantie, overigens.
[ afbeelding ]
De Loden Leeuw voor de irritantste televisiereclame gaat dit jaar naar verzekeraar ASR, is in tv-programma Radar bekendgemaakt.quote:
Wanneer heb jij eens stage of iets?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
Vakantie, overigens.
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 20 december 2018 14:54 schreef Grifte het volgende:
Was die vorige wedstrijd nog wat aan?
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:54 schreef Grifte het volgende:
Mooi dat Wattimena heeft gewonnen, goed voor Gary qua tempo. Was die vorige wedstrijd nog wat aan?
83 gemiddeld en traag gooien, dan weet je het wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:54 schreef Grifte het volgende:
Mooi dat Wattimena heeft gewonnen, goed voor Gary qua tempo. Was die vorige wedstrijd nog wat aan?
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:54 schreef Grifte het volgende:
Was die vorige wedstrijd nog wat aan?
Volgend jaar.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eens stage of iets?
Wel goed dat je de lijdensweg hebt bewandeld.quote:
Lennon is dood voor mij.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
Lol, Niels slaat waanzinnige onzin uit over Lennon.
Geniet nog maar ff van je vrijetijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |