SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel, weet je hoe koud het is buiten.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden jullie thuisblijven voor deze pot?
Inderdaad ja. Nu gezonde jongens gewichtquote:Op donderdag 20 december 2018 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb Norris wel eens vadsiger gezien
Kan komen doordat-ie in staat van ontbinding verkeert.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar niet met een bril.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de middagsessie wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden jullie thuisblijven voor deze pot?
Naja een snelle speler en een trage speler zijn vaak kutpotten.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Van de cijfers van Wattimena v Barnard word je ook hondsberoerd.
Ik juich alsnog voor Norrisquote:Op donderdag 20 december 2018 14:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
We zijn toch wel voor Lennon toch? Norris met zo'n slecht jaar is nu slechts toernooivulling.
Ondanks dat ben ik voor Nor.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
We zijn toch wel voor Lennon toch? Norris met zo'n slecht jaar is nu slechts toernooivulling.
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
In veel gevallen: de minst dikke.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik juich volgens goed gebruik voor de dunste.
Amenquote:Op donderdag 20 december 2018 14:45 schreef T3hTommay het volgende:
Ik juich voor degene die Huw Ware legsweept.
Dit kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 20 december 2018 14:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In veel gevallen: de minst dikke.
Liever een saaie hark dan een slechte hark die nog geen gat in een pakje boter dart.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:48 schreef Machielovic het volgende:
Chuck alan Norris is tenminste geen saaie hark
Sinds wanneer beheert de ASR jouw account?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Liever een saaie hark dan een slechte hark die nog geen gat in een pakje boter dart.
Dat vind ik.
Ben jij een groot fan van William O'Connor?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Liever een saaie hark dan een slechte hark die nog geen gat in een pakje boter dart.
Dat vind ik.
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer beheert de ASR jouw account?
De altijd sympathieke Frankensteinquote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een groot fan van William O'Connor?
Die lul van ASR zit al de hele dag in m'n hoofd. Ik overweeg de Van Brienenoord.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer beheert de ASR jouw account?
..ik neem terug wat ik zei in die post.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een groot fan van William O'Connor?
Met alle respect maar dat zijn ze allebei toch.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Die lul van ASR zit al de hele dag in m'n hoofd. Ik overweeg de Van Brienenoord.
Toe maar, het leven van een scholierquote:Op donderdag 20 december 2018 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
Vakantie, overigens.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |