Ja Fuck.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
FEE / [Whamageddon] Ben jij al in geWhamd?
Al jaren geleden.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:19 schreef TLC het volgende:
Hebben ze Eric Corton bij 3FM wegbezuinigd of zo ?? ik heb sowieso de indruk dat er nauwelijk aandacht wordt besteedt aan de 3 doelen waarvoor ze t doen.
Corton is echt al een heel tijdje weg bij 3FM...quote:Op donderdag 20 december 2018 14:19 schreef TLC het volgende:
Hebben ze Eric Corton bij 3FM wegbezuinigd of zo ?? ik heb sowieso de indruk dat er nauwelijk aandacht wordt besteedt aan de 3 doelen waarvoor ze t doen.
Ah ik ben gewend em rond dit tijdstip van t jaar op tv te zien ergens in Afrikaquote:Op donderdag 20 december 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Corton is echt al een heel tijdje weg bij 3FM...
Ja, dat is dus ook al een tijdje niet meer zoquote:Op donderdag 20 december 2018 14:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Ah ik ben gewend em rond dit tijdstip van t jaar op tv te zien ergens in Afrika
Ik mis hem ook hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Ah ik ben gewend em rond dit tijdstip van t jaar op tv te zien ergens in Afrika
maar dat doen ze tochquote:Op donderdag 20 december 2018 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hadden wel af en toe iets over de doelen mogen delen inderdaad. Net als voorgaande jaren. Dan kreeg je toch iets meer gevoel erbij
Eerstvolgende Kerstliedje dat ze draaien.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:29 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit even te denken wat het beste boodschappen momentje is
En verwoestingen. Vaak zat gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat doen ze tochTelkens die verhalen over reanimatie enzo
Hehehe nee denk gewoon om 3quote:Op donderdag 20 december 2018 14:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eerstvolgende Kerstliedje dat ze draaien.
alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 20 december 2018 14:36 schreef houdjemond het volgende:
90 euro.
Vorige jaren kwam je daar niet eens mee in beeld.
Zo bedoelde ik het ook niet.. Maar toen zag je alleen cheques van duizenden euro'squote:
vorig jaar ookquote:Op donderdag 20 december 2018 14:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.. Maar toen zag je alleen cheques van duizenden euro's
chocolademelk, en als je nou ook iets van avondeten meeneemtquote:Op donderdag 20 december 2018 14:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga maar langzaamaan wat doen. Moet iemand nog wat hebben van de winkel?
We eten biefstuk vanavondquote:Op donderdag 20 december 2018 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
chocolademelk, en als je nou ook iets van avondeten meeneemt
Jeujquote:
nou, ze hebben wel een beetje gespijbeldquote:Op donderdag 20 december 2018 14:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
Voor de eerste keer dat een team binnen is binnen de shift?
Je weet dat dat niet dé Sander is hehquote:Op donderdag 20 december 2018 14:58 schreef houdjemond het volgende:
Wil ik weg, komen Sander en Kevin op Discord.
Make believe doet het altijd goed. En het werkte.quote:Op donderdag 20 december 2018 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet dé Sander is heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |