het is sowieso al bizar dat hij het niet zelf zegt vanuit zijn hart en zijn gevoel. Betalen we zoveel veel voor iemand die iets gaat oplezen wat ie niet eens zelf geschreven heeft?quote:Op donderdag 20 december 2018 23:54 schreef svann het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat Alexander de troonrede niet wat eerder krijgt zodat hij hem even een keer rustig kan lezen.
Maar nee, meteen live voor de camera.
Nee, hij krijgt hem bij aankomst toegestopt.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Willy krijgt hem ongetwijfeld al een dag van te voren in de mailbox, maar blijkbaar vindt hij het wel best.
Dat is idd een beetje vreemd; het is voor hem een stuk relaxter als hij het thuis bij de spiegel kan oefenen.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:57 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, hij krijgt hem bij aankomst toegestopt.
Vooral Nijpelsquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Halsema
Van der Linden
Weejlon
Nijpels
klinkt alweer lekker (not) nouja we gaan het zien over een paar minuutjesquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Halsema
Van der Linden
Weejlon
Nijpels
dat gaat achter de schermen natuurlijk whehequote:
Wellusquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
maar in het noorden schijnt de zon weinig toch
In Amsterdam willen wonenquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:13 schreef monkyyy het volgende:
In een uitgeleefde microwoning willen wonen
Ja maar volgens Ed kan dmv compartimentering het label omhoogquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De woonboerderij van Ed Nijpels heeft energielabel G.
Laat die trut eens beginnen met alle ziekenhuizen open te houdenquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Een goede burgemeester zou Amsterdam teruggeven aan de zee.
haha hje zou het haast denken jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Een goede burgemeester zou Amsterdam teruggeven aan de zee.
Is goed, maar wel eerst die ¤300 miljard aan gasbaten teruggeven aan de groningersquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
haha hje zou het haast denken janet als groningen, pomp maar lekker leeg en maken we er een mooi meer van
eens maar ze profiteren er zelf net zo goed van? Bedoel gebruiken ze daar geen gas ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is goed, maar wel eerst die ¤300 miljard aan gasbaten teruggeven aan de groningers
Ja maar in de rest van Nederland hebben ze geen aardbevingen en affakkelenquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
eens maar ze profiteren er zelf net zo goed van? Bedoel gebruiken ze daar geen gas ofzo?
Jawel maar er is wetenschappelijk ook nog wel wat te noemen ofzo. En ok ik gun niemand een instortend huis. Maar dan moeten ze maar wat regelen enzo. Maargoed NL is nog heel afhankelijk van dat gas daar. En ok ze draaien het terug en gaat ons allemaal meer kosten, INCL de groningersquote:Op vrijdag 21 december 2018 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar in de rest van Nederland hebben ze geen aardbevingen en affakkelen
Als ik 2 tientjes in de maand meer moet betalen en daarmee hebben 17.000.000 Nederlanders een veilig huis, dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel maar er is wetenschappelijk ook nog wel wat te noemen ofzo. En ok ik gun niemand een instortend huis. Maar dan moeten ze maar wat regelen enzo. Maargoed NL is nog heel afhankelijk van dat gas daar. En ok ze draaien het terug en gaat ons allemaal meer kosten, INCL de groningers
mja dat weet ik niet. Las onlangs nl nog een artikel die een hele andere uitleg gaf over de bodemverzakking daar? Ik betaal al meer nu volgend jaar nl pm. En dat komt weer door de belastingen en accijns.quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik 2 tientjes in de maand meer moet betalen en daarmee hebben 17.000.000 Nederlanders een veilig huis, dan doe ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |