Nee hoor, ik verwacht een nederlaag. Vond het alleen opvallend na al doe VAR-discussie afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah we zijn een paar minuten onderweg en yats is al boos.
Hoezo opvallend? Dit was gewoon niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht een nederlaag. Vond het alleen opvallend na al doe VAR-discussie afgelopen weekend.
Lichte duw in de rug. Op de middenlijn krijg je daar een vrije trap voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Dit was gewoon niks.
Yats, maak jezelf nou niet meteen belachelijk. De wedstrijd duurt nog lang.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Lichte duw in de rug. Op de middenlijn krijg je daar een vrije trap voor.
En opvallend omdat de VAR zoveel discussie gaf afgelopen weekend.
Je bent zelf opvallend.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:53 schreef GGMM het volgende:
Opvallend dat Vitesse geen penalty krijgt na al die discussie over de VAR dit weekend.
Vooral opvallend dat de VAR het blijkbaar niet eens terug keek. Het was een lichte overtreding.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:53 schreef GGMM het volgende:
Opvallend dat Vitesse geen penalty krijgt na al die discussie over de VAR dit weekend.
De VAR kijkt dat soort situaties gewoon terug terwijl de wedstrijd verder gaat hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Vooral opvallend dat de VAR het blijkbaar niet eens terug keek. Het was een lichte overtreding.
Tuurlijk joh, anders kijk je het zelf even terug.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yats, maak jezelf nou niet meteen belachelijk. De wedstrijd duurt nog lang.
Je denkt dat de VAR alleen meekijkt als er echt iets aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, anders kijk je het zelf even terug.
Ik zeg niet dat het een 100% pingel was he? Ik zeg alleen dat het opvallend is dat de VAR het blijkbaar niet terug keek na afgelopen weekend.
Was niks man,veel te lichtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een 100% pingel was he? Ik zeg alleen dat het opvallend is dat de VAR het blijkbaar niet terug keek na afgelopen weekend.
Tot nu toe lag het spel vrijwel altijd even stil als de VAR echt aan het kijken was. Dat gebeurde nu niet, dus ik vermoed dat Kuipers niet teruggekeken heeft. Dus of Kuipers is heel snel, of hij keek niet terug.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je denkt dat de VAR alleen meekijkt als er echt iets aan de hand is?
Of wat wil je met deze post zeggen?
Niet in het stadion flip?quote:
Ik kijk niet maar vind het opvallend dat Vitesse geen penalty krijgt na al die discussie over de VAR dit weekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat ik morgenochtend heel vroeg een belangrijke afspraak heb anders was ik wel naar Alkmaar gereden. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met deze kou en dan die tyfus wind? Ik kijk wel uit na de -15 vorig jaar tegen Twente
Ik heb weinig zin om net de kou op mijn lichaam te krijgen en ziek te worden. Andere keer maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat ik morgenochtend heel vroeg een belangrijke afspraak heb anders was ik wel naar Alkmaar gereden. Maar ik begrijp wat je bedoeld.
Oh ik schakel net in.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb maar netflix opgezet
Wat bizar saai zeg
Typische 0-0 wedstrijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |