Yannick witheet als Barney ipv Whitlock meedoet.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:05 schreef Max23 het volgende:
Ken wel iemand die blij is dat Whitlock snel eruit ligt, omdat de kansen van the Original op de PL toenemen
Dat valt ontzettend mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die bakt er het hele jaar al bijzonder weinig van
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat Whitlock weer eens een toernooi wint.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop wel dat Whitlock weer eens een toernooi wint.
Prioriteitenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:06 schreef Falco het volgende:
Kom je helemaal uit Australië overgevlogen om met The Feather wat pijltjes te gooien op zo'n suffe landkaart. Tsja, dan boeit de rest ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop wel dat Whitlock weer eens een toernooi wint.
Wust?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef Max23 het volgende:
Ff zappen want ze gaan nu bekend maken wie sportman van het jaar is
Gooide laatste paar keren dat ik zag prima.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die bakt er het hele jaar al bijzonder weinig van
Dat mag hoorquote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Jan Versteegh een lekker ding.
Dat MOET Raybar worden.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef Max23 het volgende:
Ff zappen want ze gaan nu bekend maken wie sportman van het jaar is
Niet dat dat iemand boeit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |