Zonder UTO mag je een streep door FOK! heen zettenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel effe gekeken of UTO überhaupt nog bestond.
Blijkbaar wel.
Sowquote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan et nou ff opflikkere wezen met al dat voetbal gejinx en gehaat jaBedankt
PSV supporter gespotquote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbal kun je het niet noemen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Is ook gewoon zo. Smiss kan een paar wedstrijden schroeien en opeens bij één potje volledig vastlopen of choken.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Elke x dat gezeik op Smith en zijn labielheid
Ik kijk eigenlijk zelden thuis Eredivisie voetbal. Hoewel dit beker is.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
oh, dan heb je dus altijd serieuze vertraging
Kutshow inderdaad maar voor VBL users was de UTO SC een warm bad.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Utopia is voor simpele zielen
Een nazi die een neger grap maakt.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Oh wacht, dat raadde hij ook, nvm
Dan gaat dit niet opquote:Op woensdag 19 december 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelden thuis Eredivisie voetbal. Hoewel dit beker is.
Wordt volgens mij enorm overdreven. Alleen tegen Wade was een bizarre choke.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Smiss kan een paar wedstrijden schroeien en opeens bij één potje volledig vastlopen of choken.
Maar in vorm is het een walgelijk goede speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |