je kan dat zien als die 400¤ die ze van familie ooit gehad hebben dat was eigen geld of dat het promotie/reclame was zodat mensen naar de markt kwamen om te kijken naar de horloges. Als Mike nog alle spareribs/etc. moet terug betalen die hij ooit met Sjon bestelde terwijl Hij niks verdiende...en ik hoor Brandon nu ook niet, want het gaat weer over geld...quote:Op woensdag 19 december 2018 20:50 schreef Soulraven het volgende: [..] Wat natuurlijk ook.onzin is. De kopers willen een shirt. Die hebben niks te maken met waar dat geld heengaat. Die rekeningen zijn er nu eenmaal. En die zouden er ook nog zijn als de broeders geen horloges gekocht hadden.
Lekker dan,ze zit op Christel haar bed.quote:
+soul:quote:Op woensdag 19 december 2018 21:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
je kan dat zien als die 400¤ die ze van familie ooit gehad hebben dat was eigen geld of dat het promotie/reclame was zodat mensen naar de markt kwamen om te kijken naar de horloges. Als Mike nog alle spareribs/etc. moet terug betalen die hij ooit met Sjon bestelde terwijl Hij niks verdiende...en ik hoor Brandon nu ook niet, want het gaat weer over geld...
En goudeerlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel: Ik ben ook transparant
Ik vond het al zo raar.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niets in de zin van schoonmaken, daar doet ze niet aan.
merel schoonmaken.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niets in de zin van schoonmaken, daar doet ze niet aan.
Nee die horloges zijn toch echt duidelijk betaald. 300 euro aan merel gegeven. Kregen ze 50 terug. Dat is echt gebeurd en op stream te zien. Alsnog geen jatten nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:03 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
+soul:
die horloges waren op promotie afspraak. noemen van de naam en showen.
dat was overduidelijk, ook in samenspraak met mike en merel, en zelfs hiske.
ze moesten er allemaal om lachen, dat ze dingen mochten bestellen in ruil voor promotie van merken/spullen.
dat is geen jatten, maar promotie, en ook zo verteld op de streams.
verder zal 't allemaal best.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:03 schreef formule het volgende:
Chris voelt zich gesterkt door Jessie
Dat is geen inwoner,dat is hoofd feboquote:Op woensdag 19 december 2018 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
Spook scheit bagger.. maar zit er nog steeds.. elke 15 dagen ongevraagd wat Lolbroeken van Buiten uitnodigen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:04 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
merel schoonmaken.
2 weken op zichzelf gewoond.
14x pizza en 15e dag thuis.
afwas was een kartonnen doos.
zoiets gaf ze zelf een tijd terug aan
heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee die horloges zijn toch echt duidelijk betaald. 300 euro aan merel gegeven. Kregen ze 50 terug. Dat is echt gebeurd en op stream te zien. Alsnog geen jatten nee.
Dat Hiske wist dat de boot zou komen weet iemand daar meer over?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus die plotter machine is ook alleen maar binnen gekomen omdat ze wisten dat Jessie binnen zou komen.
Echt hoor, hoe krijgt ze het haar bek uit?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Je houd van transparant zijn he Chris de huichelaar, ga je dan ook eindelijk vertellen hoe je aan je schoenen bent gekomen.
Ook al gedaan toch of wilden ze toen.Mark dacht ik?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Soulraven het volgende:
Jessie wil aandelen verkopen. Dan zul je toch echt eerst een bepaalde waarde moeten hebben.
Oh dat weet ik echt niet meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ook al gedaan toch of wilden ze toen.Mark dacht ik?
Eten met.. Doneren aan Grieps&Hisk.. en natuurlijk houden die de bek dichtquote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt hoor, hoe krijgt ze het haar bek uit?Het zal me ook niets verbazen als die zlef nog contant geld heeft liggen, samen met Hiske.
Naast het vele vreten en drankjes.
En hoor Mike nu: mensen willen het jaar afsluiten en die rekeningen moeten betaald worden. Vuile gluiperd.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:07 schreef Soulraven het volgende:
Ik snap wel dat het vervelend is dat er nog rekeningen van september overstaan, maar ja dat hebben jullie ook zelf gedaan en die zullen toch echt betaald moeten worden.
Meer dan de helft van die facturen zijn van hem durf ik te wedden.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En hoor Mike nu: mensen willen het jaar afsluiten en die rekeningen moeten betaald worden. Vuile gluiperd.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eten met.. Doneren aan Grieps&Hisk.. en natuurlijk houden die de bek dicht
Dat was een geintje, van goh laten we een NV worden en dan aandelen gaan verkopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Soulraven het volgende:
Jessie wil aandelen verkopen. Dan zul je toch echt eerst een bepaalde waarde moeten hebben.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meer dan de helft van die facturen zijn van hem durf ik te wedden.
Tuurlijk. Maar dan blijft het nog wel onzin. En mensen als een mike gaan er nog serieus op in ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was een geintje, van goh laten we een NV worden en dan aandelen gaan verkopen.
En ook nog eens 'een creatieve boekhouding' voor de wigwam bijhieldquote:Op woensdag 19 december 2018 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Zeker van de tijd dat hij de finance deed en het niet nodig vond om het fatsoenlijk over te dragen.
En zijn eigen creatieve gedoetjes en die van John probeerde te regelen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ook nog eens 'een creatieve boekhouding' voor de wigwam bijhield
Ookquote:Op woensdag 19 december 2018 21:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En zijn eigen creatieve gedoetjes en die van John probeerde te regelen.
Zonder Mike geen stopcontacten ... zou je denken.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zie dat er nu in sommige huisjes stopcontacten zitten.
Brandon is in zijn huisje met Brenda en Gerritquote:Op woensdag 19 december 2018 21:15 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hehede werkers mis Erik en Brandon nog
Dit keer heb ik er geen problemen mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie wil op de groep op rantsoen maar pakt toch nog maar wat brood
Had niet verwacht dat ik
Weer de naam Jessie moest typen
Zijn die bh's helemaal van de baan?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef Harrison het volgende:
Shelley is blij met haar naaimachine. Ze kan broeken dichtnaaien. En gordijnen maken, kan ze ook
Ze wil ook de bedden omlaag en naast elkaar. Het gezicht van Gerrit betrok bij de gedachte aan al dat werk dat hij daarvoor zou moeten doen. Hij wil dan liever naar de silo verhuizen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef Soulraven het volgende:
Shelley wil weer een huisje ownen.
teveel werk. Ze gaat nu in de sportbeha'squote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn die bh's helemaal van de baan?
Ah. Die weet ook niet wat ze wil.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:23 schreef Harrison het volgende:
[..]
teveel werk. Ze gaat nu in de sportbeha's
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. is het alweer Neukdag?
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op woensdag 19 december 2018 21:26 schreef Harrison het volgende:
Jessie stelt zich voor aan een medewerker van Talpa. "Van welke organisatie kom je?" Tim kijkt angstvallig in de camera. Awkward...
Oh, ik dacht dat die persoon nog van shownieuws wasquote:
Was dezelfde die Sander kwam halen toen hij bij Brenda wasquote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef mazaru het volgende:
Jessie ziet iemand lopen en stelt zichzelf voor.
Meneer blijft ineens helemaal buiten beeld.... Ik had moeten cappen!!!![]()
Meneer: Mompel mompel
Jessie: Tja, ik dacht ik stel me even voor. Ik ken nog niet zoveel gezichten hier en ik had die van jou nog nooit gezien...
Meneer: mompel mompel
Jessie: En van welke organisatie ben je?
Meneer:......
Jessie: ohhhhhhsorry....
Dat was er dus 1 van de regie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef mazaru het volgende:
Jessie: Tja, ik dacht ik stel me even voor. Ik ken nog niet zoveel gezichten hier en ik had die van jou nog nooit gezien...
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 19 december 2018 21:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was dezelfde die Sander kwam halen toen hij bij Brenda was
Dat was idd heel vreemd.. die gast komt uit de Tent springen met TimoTeef , dus moet ook met Jokie geweest zijnquote:
Talpa begint steeds slordiger te worden. Eerst de houthakker, daarna de kabouter en nu deze vent.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die is dan wel vaak in beeld.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was dezelfde die Sander kwam halen toen hij bij Brenda was
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was idd heel vreemd.. die gast komt uit de Tent springen met TimoTeef , dus moet ook met Jokie geweest zijn
[ afbeelding ]
Is die niet gewoon van de supermarkt ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was idd heel vreemd.. die gast komt uit de Tent springen met TimoTeef , dus moet ook met Jokie geweest zijn
[ afbeelding ]
Nog even en we kunnen hem als 16de bewoner in de OP zetten.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is dan wel vaak in beeld.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen hem als 16de bewoner in de OP zetten.
[..]
[ afbeelding ]
Nee was door de reacties van hem en Tim wel duidelijk dat het niet de bedoeling was dat hij in beeld kwamquote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Is die niet gewoon van de supermarkt ofzo?
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen hem als 16de bewoner in de OP zetten.
Vanaf heden weer een vacature vrij.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef MacDeMarco het volgende:
streamlock is te laat, we hebben hem al gezien
Jahquote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanaf heden weer een vacature vrij.
Welja, misschien is het wel een Fan die toevallig de achterdeur gevonden had.. alles kan tegenwoordigquote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Is die niet gewoon van de supermarkt ofzo?
Was heel raar ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:26 schreef Harrison het volgende:
Jessie stelt zich voor aan een medewerker van Talpa. "Van welke organisatie kom je?" Tim kijkt angstvallig in de camera. Awkward...
De bezorger van de jumbo komt wel vaker naar binnen om af te rekenen. Gewoon door de voordeur.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja, misschien is het wel een Fan die toevallig de achterdeur gevonden had.. alles kan tegenwoordig
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als je 10 kalenders hebt verkocht, noteer je gewoon 11 kalenders en voeg je later de inkoopprijs toe... Tim snapt het.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef mazaru het volgende:
Frannie gaat helpen met de boekhouding. Nu komt alles goed
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef Harrison het volgende:
[..]
Als je 10 kalenders hebt verkocht, noteer je gewoon 11 kalenders en voeg je later de inkoopprijs toe... Tim snapt het.Knap van hem
[..]
[ afbeelding ]
Veganstreaker, milieuterrorist, of een andere fan van Adriaanquote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja, misschien is het wel een Fan die toevallig de achterdeur gevonden had.. alles kan tegenwoordig
Al die studies voor niks..quote:Op woensdag 19 december 2018 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat Greet buiten zou willen.
Vloggen, programmaatjes maken. Dat soort dingetjes.
Morgen 10u weer DJ les.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen 10u weer DJ les.
Vreselijk stel.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen 10u weer DJ les.
Heeft ; ie uberhout wel een diploma?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:37 schreef mazaru het volgende:
OMG nou wil Shelley het huisje van Brandon!
quote:
Wat is dit nou weer danquote:
VMBO in ieder geval, maar dat is het wel geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2018 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ; ie uberhout wel een diploma?
Is dat zijn zus?quote:
Ik schat zo in dat Joa met de feestdagen weer thuis is.quote:
MBO fotografie en nog iets.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:39 schreef Harrison het volgende:
[..]
VMBO in ieder geval, maar dat is het wel geloof ik
Nee, het gaat helemaal niet zoals meneer het wil. Hij liep een tijdje terug ook al te klagen dat hij op zag tegen de kerst en oud en nieuw daar, omdat iedereen dan weer ging zuipen en hij vond dat moeilijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat Joa met de feestdagen weer thuis is.
Op de Utopiakrant werd beweerd dat hij al 2 maanden in een dip zit.
In elk geval heeft de komst van Franny hem geen goed gedaan.
Die "Gast" kwam Jokie zijn 24h uit zijn hoofd praten.. dat zal het zijn geweestquote:Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat Joa met de feestdagen weer thuis is.
Op de Utopiakrant werd beweerd dat hij al 2 maanden in een dip zit.
In elk geval heeft de komst van Franny hem geen goed gedaan.
Er bestaat ook bruinende cremequote:Op woensdag 19 december 2018 21:41 schreef Harrison het volgende:
Zijn Shelley en Merel onder de zonnebank geweest Of zo? Ze lijken vandaag veel bruiner opeens. Vooral de handen van Merel vielen mij op, dus geen kwestie van plamuur
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef Harrison het volgende:
[..]
oh ja, moet haast wel, anders kan hij zich niet voor hbo ingeschreven hebben natuurlijk
Waar slaapt Brandon nu dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef mazaru het volgende:
Het vierpersoonshuisje is nu een tweepersoonsvuilnisbelt
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Gast" kwam Jokie zijn 24h uit zijn hoofd praten.. dat zal het zijn geweest
Gerrit zijn youtube carrièrequote:
Oh dus daar zit 'em de kneep.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het gaat helemaal niet zoals meneer het wil. Hij liep een tijdje terug ook al te klagen dat hij op zag tegen de kerst en oud en nieuw daar, omdat iedereen dan weer ging zuipen en hij vond dat moeilijk.
Ik heb nog een leuke foto van een vriendin van me. Haar benen hadden de kleur van Merels hoofd.quote:
Dan nog liever Gerrit.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk stel.![]()
Laat Shelly ajb in januari naar huis gaan.
Volgens mij moest die eruit van Shelley.quote:
Die slaapt daar ook.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij moest die eruit van Shelley.
Ja. Hij kan niet verwachten dat iedereen geheelonthouder wordt omdat hij niet met drank om kan gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh dus daar zit 'em de kneep.
Met zuipende mensen wordt hij ook wel buiten Utopia geconfronteerd. Valt moeilijk aan te ontkomen.
Crisis interventie teamquote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat herken ikquote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke foto van een vriendin van me. Haar benen hadden de kleur van Merels hoofd.![]()
Het heeft niets te maken met hoe het op het moment gaat het begin van de week voor Jesse en was al aangegeven niet lekker in zijn vel te zitten en naar huis te willen.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, het gaat helemaal niet zoals meneer het wil. Hij liep een tijdje terug ook al te klagen dat hij op zag tegen de kerst en oud en nieuw daar, omdat iedereen dan weer ging zuipen en hij vond dat moeilijk.
Oh, ik had begrepen dat hij daar juist tegenop zag als hij naar buiten zou gaan. Carnaval noemde hij ook, dat is natuurlijk wel een toestand in dat Schijndelquote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh dus daar zit 'em de kneep.
Met zuipende mensen wordt hij ook wel buiten Utopia geconfronteerd. Valt moeilijk aan te ontkomen.
Van mij mag die. Maar over die feestdagen zei hij ook al een tijdje terug.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met hoe het op het moment gaat het begin van de week voor Jesse en was al aangegeven niet lekker in zijn vel te zitten en naar huis te willen.
Franny, denk ikquote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit: Ik geef het nog een halve maand
..tot jessie en ??? een relatie hebben.
hoe dieper de dip hoe mooier het is, creeper.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met hoe het op het moment gaat het begin van de week voor Jesse en was al aangegeven niet lekker in zijn vel te zitten en naar huis te willen.
Ik gok Merelquote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit: Ik geef het nog een halve maand
..tot jessie en ??? een relatie hebben.
Als Jokie as Vrijdag&Zaterdag Geile Meisjes Met Zender krijgt voor OlieBeurten weten we genoegquote:
Ik hoop het nietquote:
Klopt, maar dacht dat hij bedoelde als hij naar buiten zou gaan. Hij denkt dat hij op de bank komt geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag die. Maar over die feestdagen zei hij ook al een tijdje terug.
Nee ik denk het niet. Maar Jessie en Billy heb ik ook altijd een hele rare combinatie gevondenquote:
Hij denkt dat Tim op de bank gaat komen. Hij weet dat hij beter in de groep ligt dan Tim.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Harrison het volgende:
[..]
Klopt, maar dacht dat hij bedoelde als hij naar buiten zou gaan. Hij denkt dat hij op de bank komt geloof ik.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit wil wel bloed donor worden. Die 6 buisje kan hij wel geven vind het niet het meest chille. Wat een dombo is het toch en dat voor de slimste persoon daar zoals hij zelf zegt.
Oh sorry, dan heb ik het waarschijnlijk niet goed gehoordquote:Op woensdag 19 december 2018 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij denkt dat Tim op de bank gaat komen. Hij weet dat hij beter in de groep ligt dan Tim.
Ahh.. ik voel een sociaal bewogen gimmick aankomen... de Bloedbank komt Utopianen leegzuigen... voor het Goeie Doel natuurlijk hé?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit wil wel bloed donor worden. Die 6 buisje kan hij wel geven vind het niet het meest chille. Wat een dombo is het toch en dat voor de slimste persoon daar zoals hij zelf zegt.
Dat vertelde ze aan Cris toen ze binnen de boot gingen bekijken. Dat had ze de dag ervoor gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat Hiske wist dat de boot zou komen weet iemand daar meer over?
Shelley zegt dat zij iedereen kan helpen door haar bloedgroep. Ze noemt het ‘negatief’. Ze zal wel O- negatief bedoelen. Ze zegt het heel trots. En vervolgens dat ze niet wil doneren.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Merel had al in een vliegtuig gezeten om in Verwegistan kerst te vieren.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Brenda werkt zich altijd de leplazarus de dag voor kerst.
Ze had laatst al een mail gestuurd naar Dom Perignon.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel had al in een vliegtuig gezeten om in Verwegistan kerst te vieren.
Ze wil echt liters champagne voor oud en nieuw.
Ik hoop dat ze zich ziek zuiptquote:Op woensdag 19 december 2018 21:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel had al in een vliegtuig gezeten om in Verwegistan kerst te vieren.
Ze wil echt liters champagne voor oud en nieuw.
ja en dan wel een paar duizend euro mee nemen hahahaahaquote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit wil lowbudget gaan leven en niet werken.
HAHAquote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit wil absoluut niet werken.
Shelley: Hoe ga juh levuh?
Gerrit: Heel low budget.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
gofferquote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had laatst al een mail gestuurd naar Dom Perignon.
Ja hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze heeft het weer gevonden. Ze probeert nu al een tijdje om het op te slaan. Lukt niet ergquote:Op woensdag 19 december 2018 21:56 schreef Harrison het volgende:
Oeps, Franny heeft op een knopje gedrukt en nu is al het werk wat ze de afgelopen uren hebben gedaan verdwenen. Je verwacht het niet...
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had laatst al een mail gestuurd naar Dom Perignon.
Dommer dan dit vind je ze nietquote:Op woensdag 19 december 2018 21:56 schreef Harrison het volgende:
Oeps, Franny heeft op een knopje gedrukt en nu is al het werk wat ze de afgelopen uren hebben gedaan verdwenen. Je verwacht het niet...
KansHerberekening... Is Jessie The MoneyMaker.. Kan ik GG al dumpen, zou Jessie wel neuken willen voor Nominatiedekking...quote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft het weer gevonden. Ze probeert nu al een tijdje om het op te slaan. Lukt niet erg
De kop van Shelley begint steeds pafferiger te worden.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
KansHerberekening... Is Jessie The MoneyMaker.. Kan ik GG al dumpen, zou Jessie wel neuken willen voor Nominatiedekking...
Vragen vragen... lastig.. met maar één kut![]()
[ afbeelding ]
Dat is een belediging voor meneer borsato.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
Al die wijven staan ademloos in een kringetje om jessie heen naar hem te luisteren.![]()
Wat zien die wijven toch in die vadsige marco borsato.
als ze op Apple werkt die slaat alles automatisch op dus zal welquote:Op woensdag 19 december 2018 21:56 schreef Harrison het volgende:
Misschien is het overlijden van zijn nicht toch harder aangekomen dan hij zelf had kunnen vermoeden......maar sindsdien lijkt het wel of hij meer piekerde. Vaak ook geen aanspraak meer voor het echt in slaap vallen nu hij vaak alleen daar ligt.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet verkopen wat ze heeft, en snel dusquote:Op woensdag 19 december 2018 22:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De kop van Shelley begint steeds pafferiger te worden.
Windows tegenwoordig ook dacht ik? Mijn google docs wel iig, maar Microsoft word weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
als ze op Apple werkt die slaat alles automatisch op dus zal wel
Loslopen
Klopt.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor meneer borsato.
Hij zei laatst tegen Christel dat hij soms maar 4 uurtjes per nacht slaaptquote:Op woensdag 19 december 2018 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is het overlijden van zijn nicht toch harder aangekomen dan hij zelf had kunnen vermoeden......maar sindsdien lijkt het wel of hij meer piekerde. Vaak ook geen aanspraak meer voor het echt in slaap vallen nu hij vaak alleen daar ligt.
Die was er toen nog niet.quote:
Komt nog welquote:Op woensdag 19 december 2018 22:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Betekend niet dat hij er geen mening over heeft.
Oh ik dacht dat ie een douche in zijn boot hadquote:Op woensdag 19 december 2018 22:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie heeft wat moeite met de primitieven douche etc.
Zit er ook wel maar is niet aangesloten.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie een douche in zijn boot had
Tot voor kort was zij het lievelingetje van de febo. Is even slikken voor haar om die positie kwijt te zijn denk ikquote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:11 schreef onpartijdigert het volgende:
hou meteen maar op met die erik en adriaan streams, boeit echt niemand.
Ja hihihiquote:Op woensdag 19 december 2018 22:13 schreef yvondenise het volgende:
Jezus wat sopt die Merel op Jessie.
Er zijn geen enkele hoeveelheid kotssmileys die uit kunnen beelden wat ik nu ervaar....quote:Op woensdag 19 december 2018 22:12 schreef mazaru het volgende:
Tim heeft al een week niet gedoucht. Geen wonder dat makaak dat vanmiddag proefde
geldwerschwendenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:16 schreef IkFok het volgende:
1000 man koffie
1000 man thee
750 man patat
500 hamburgers
oliebolllen
eten voor de markt dit keer
Alsof vriendje Merijn nooit heeft bestaan. Oh wachtquote:Op woensdag 19 december 2018 22:13 schreef yvondenise het volgende:
Jezus wat sopt die Merel op Jessie.
Dus ze gaan niet zelf patat hakken?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:17 schreef Harrison het volgende:
Jessie wil weten wat voor eten er is ingekocht voor de markt. Voor 750 man patat, voor 500 man hamburgers, voor 1000+ koffie en thee. Is dat het enige??? Nee, Adriaan heeft ook nog soep.
toen hij dat vanmorgen tegen Franny zei, zei zij: Ja dat Proefde ikquote:Op woensdag 19 december 2018 22:12 schreef yaello het volgende:
Gadver tim heeft een week niet gedoucht. Maar wel flink doorneuken. Smeerlap
Weet Ik niet, daar werd niet over uitgeweidquote:Op woensdag 19 december 2018 22:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dus ze gaan niet zelf patat hakken?
Het lijkt mij van niet, ze kopen patat in en geen losse aardappelen..quote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef Harrison het volgende:
[..]
Weet Ik niet, daar werd niet over uitgeweid
Echt hè! Vals loederquote:Op woensdag 19 december 2018 22:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie vindt het niet eerlijk als hij informatie geeft over anderen.
Uhuh en net tegen Merel dan?
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tuurijk heb ik de column van Merel gelezen maar ik denk dat de info die ik heb gezien niet eerlijk is om te vertellen ik probeer zoveel mogelijk voor mij te houden zegt Jessie
beter maar ik Adriaan had het over 40 kilo aardappelen dus ben benieuwdquote:Op woensdag 19 december 2018 22:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het lijkt mij van niet, ze kopen patat in en geen losse aardappelen..
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Er zijn geen enkele hoeveelheid kotssmileys die uit kunnen beelden wat ik nu ervaar....
Heb Ze dacht ik ook horen zeggen dat ze de hele dag moeten voorbakkenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beter maar ik Adriaan had het over 40 kilo aardappelen dus ben benieuwd
Was dat niet voor het evenement en zou het nu meer worden?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:21 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
beter maar ik Adriaan had het over 40 kilo aardappelen dus ben benieuwd
Dat kan ook, dan kopen ze voorgesneden patat in.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef Harrison het volgende:
[..]
Heb Ze dacht ik ook horen zeggen dat ze de hele dag moeten voorbakken
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:23 schreef mario390 het volgende:
teveel geld verschwenden doen ze daar in utopia,idioten daar
zoveel kopen voor en markt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, is ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat kan ook, dan kopen ze voorgesneden patat in.
er komen vrijdag grote frituurpannenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:23 schreef Jemoederniet het volgende:
De koelkast van Sjellie was in de fik gevlogen en toen is het hele huis afgebrand.
Behalve haar kleding. Geen inboedel verzekeringquote:Op woensdag 19 december 2018 22:23 schreef Jemoederniet het volgende:
De koelkast van Sjellie was in de fik gevlogen en toen is het hele huis afgebrand.
beter selfsmaken en niet kopenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Je wil toch genoeg spullen hebben om te verkopen? Er komen veel bezoekers.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Je wil toch genoeg spullen hebben om te verkopen? Er komen veel bezoekers.
ja ik ook, en toen dacht ik nog waaromquote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef Harrison het volgende:
[..]
Heb Ze dacht ik ook horen zeggen dat ze de hele dag moeten voorbakken
zwijn van een kindquote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
toen hij dat vanmorgen tegen Franny zei, zei zij: Ja dat Proefde ik
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:26 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zwijn van een kind
Als je zo'n stinkzwam onder de neus krijgt stop je dat ding toch niet eerder in de strot voordat dat ding gewassen is
Weet je ook hoeveel? Ze willen ook oliebollen gaan verkopen. Kan natuurlijk niet in dezelfde pan.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
er komen vrijdag grote frituurpannen
Keer op keer op keer... van achter en van voren... En dan een week niet douchenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:26 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
zwijn van een kind
Als je zo'n stinkzwam onder de neus krijgt stop je dat ding toch niet eerder in de strot voordat dat ding gewassen is
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja ik ook, en toen dacht ik nog waarom
Kopen ze geen kant en klaar zakken.... maar ja Adje he
Te idioot voor woorden, maar hey ze waren uitverkocht.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:26 schreef Harrison het volgende:
[..]Weet je nog laatst dat Merel en Hiske maar 250 biertjes hadden ingekocht. Was echt de grootste flater ever
Lekker broodje hamburger, klaar gemaakt met de visvingers van Tim.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
bier en frisdrank zelf maken?![]()
Het eten maken ze toch zelf?
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden, maar hey ze waren uitverkocht.![]()
Voor nu waren er 50 flessen cola ingekocht.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden, maar hey ze waren uitverkocht.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja ik ook, en toen dacht ik nog waarom
Kopen ze geen kant en klaar zakken.... maar ja Adje he
Ja. Die Hiske die zo goed is in evenementen vond 50 sinas, 50 cola en 300 bier genoeg voor de inkoop van de marktquote:Op woensdag 19 december 2018 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor nu waren er 50 flessen cola ingekocht.
Dat vond Jessie ook wat vreemd.
Hiske en Christel zullen het nooit leren.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Vieze Frannie: De eerste dagen was mijn plas echt oranje.
Jessie: Op die informatie zat ik net te wachten.
Jeetje, net wilde hij nog gaan reizen toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:31 schreef Harrison het volgende:
Als Gerrit hier uit zou stappen en hij zou behoefte hebben aan meer leerstof, dan gaat hij gewoon weer een andere opleiding doen. Maar dan wel in Amsterdam
maakt niet uit als het maar geen werken isquote:Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef yaello het volgende:
[..]
Jeetje, net wilde hij nog gaan reizen toch?
Vanuit Friesland is dat best wel een eindje reizen ....quote:Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef yaello het volgende:
[..]
Jeetje, net wilde hij nog gaan reizen toch?
alles eten maken ze zelfs?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
bier en frisdrank zelf maken?![]()
Het eten maken ze toch zelf?
Freeloader ©Mylenequote:Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
maakt niet uit als het maar geen werken is
Tot zijn dertigste kan hij nog studeren, zegt hij net optimistischquote:Op woensdag 19 december 2018 22:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
maakt niet uit als het maar geen werken is
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef Zeyina het volgende:
Tim heeft berekend wat ze nog moeten betalen in totaal
Dat is ¤ 14.600,- Wat er nog open staat aan facturen.
Wel moet de bank nog gecontroleerd. Of er nog meer is wat niet betaald is
Hiske is toch geen finance? Wie is zij om dat zelf te beslissen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus Hiske heeft besloten dat iedereen op nul staat met het zakgeld, zullen de mensen leuk vinden die ervan gespaard hebben
Ja, want ze heeft niets bijgehouden. Topper!!!quote:Op woensdag 19 december 2018 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus Hiske heeft besloten dat iedereen op nul staat met het zakgeld, zullen de mensen leuk vinden die ervan gespaard hebben
Zij hield dat bij, dat was iig de bedoeling.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hiske is toch geen finance? Wie is zij om dat zelf te beslissen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die 14000 euro wisten Hiske en Merel ook allang, maar hebben ze voor
De groep verzwegen.
Dat was te ingewikkeld voor Merel.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef Yaksa het volgende:
Timo heeft dus gewoon een stapel facturen opgeteld.
Welke wel en welke niet betaald is weet hij niet.
Dat moet ie nog nakijken via internetbankieren.
Hoeveel moeite is het om op een factuur te schrijven: "Betaald, plus de datum erbij".?
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 19 december 2018 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
populatie interesseert Mike geen zak.
Ja maar dat geeft je niet het recht iedereen op nul te zetten toch.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij hield dat bij, dat was iig de bedoeling.
Dat is ook zo. Lekker makkelijk zo, maar eerlijk niet natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft je niet het recht iedereen op nul te zetten toch.
Ze weet het gewoon niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |