snap ik.........!quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:18 schreef drakin het volgende:
En Fann het is daar zo druk de laatste tijd, dat kan ik helemaal niet meer bijhouden allemaal , mmar dankje voor de, ook 1 voor jou
1e is vandaag 'geleverd'! Sushi diner voor 2.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:04 schreef Poes. het volgende:
Fijne Kerst allemaal![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd of er nog ontvangers komen vandaag.
Remco, mooie actie! Als er morgen nog een Thuisbezorgd bonnetje over is houd ik me graag aanbevolen
Super, wat lief van jequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:46 schreef Rmco87 het volgende:
[..]
1e is vandaag 'geleverd'! Sushi diner voor 2.
Jij bent morgen de 2e! 😁
Toffe actie dit ook!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:46 schreef Rmco87 het volgende:
1e is vandaag 'geleverd'! Sushi diner voor 2.
Het is toch raar dat zoiets geëist moet worden?quote:Op woensdag 26 december 2018 16:10 schreef PrisTheShiz het volgende:
Miss volgend jaar aanvullende eis dat je feedback moet geven. Al is het anoniem!
Ik moet de laatste pakketten nog bijwerken. Maar van de vermiste ontvangers nog niks gehoordquote:Op woensdag 26 december 2018 16:07 schreef Poes. het volgende:
Er missen nog vijf boompjes in de OP, al nieuws Samzz?
Wat sneu. Vooral voor de gevers.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet de laatste pakketten nog bijwerken. Maar van de vermiste ontvangers nog niks gehoord.
Zijn FOK!ers die al langer posten.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:18 schreef Poes. het volgende:
Zijn het bekende FOK!kers of mensen die zich net hebben aangemeld?
Dat maakt het extra vreemd. Wel gewoon online geweest tussendoor?quote:Op woensdag 26 december 2018 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn FOK!ers die al langer posten.
Anywho, hopelijk horen we nog wat. En zoals ik zei, dit onthoud ik voor volgend jaar.
Dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat maakt het extra vreemd. Wel gewoon online geweest tussendoor?
Ik vind het ook heel erg jammer. Ik hoop dat er een goede reden is, en niet gewoon gemakzucht/desinteresse.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg jammer. Ik hoop dat er een goede reden is, en niet gewoon gemakzucht/desinteresse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omgekocht met kerstkoekjes. En hun adoptie-kitten is gek op wattenstaafjes dus niet denken dat we rare mensen zijn die alles op de grond gooien.
Oh en niet quoten, ik gooi hem er zo weer vanaf.
[ Bericht 7% gewijzigd door houdjemond op 26-12-2018 18:55:07 ]T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Heldin!quote:Op woensdag 26 december 2018 16:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]origineel idee ook dat shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |