Al Qaidaquote:Op woensdag 19 december 2018 17:43 schreef MielMonteur het volgende:
ugh wie komt er op het idee om op Live - Overcome te stemmen
Schuldigquote:Op woensdag 19 december 2018 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
Amsterdam van Nothing But Thieves 1079 plekken gestegen? Kan iemand me dit uitleggen?
quote:Op woensdag 19 december 2018 17:41 schreef MielMonteur het volgende:
Oh boy oh boy oh boy
Waarom zou ik in godsnaam niet weten, maar Diamonds on the Soles of her Shoes staat er voor het eerst inukken:
mag toch wel hopen dat die volgend jaar hoger staatquote:Op woensdag 19 december 2018 17:43 schreef peaceman het volgende:
Teardrops van W&W staat om te huilen zo laag..
geweldig nummerquote:Op woensdag 19 december 2018 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
Amsterdam van Nothing But Thieves 1079 plekken gestegen? Kan iemand me dit uitleggen?
ik vond vooral de woordgrap leukquote:Op woensdag 19 december 2018 17:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mag toch wel hopen dat die volgend jaar hoger staat
Ik vermoed het zelfde publiek als Africa.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:41 schreef MielMonteur het volgende:
Oh boy oh boy oh boy
Waarom zou ik in godsnaam niet weten, maar Diamonds on the Soles of her Shoes staat er voor het eerst inukken:
Soort van, een nummer uit een aflevering van Spongebob. Wordt gezien al een van de beste afleveringen van Spongebob.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat Sweet Victory de nieuwe Pokemon ofzo? Ik lees iets over SpongeBob..
Zal ook wel weer nostalgie zijn of zo?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Thierry Baudet heeft hier vast wel een verklaring voorquote:Op woensdag 19 december 2018 17:41 schreef MielMonteur het volgende:
Oh boy oh boy oh boy
Bedenker van Spongebob is in november overleden -> oproep om op dat nummer te stemmen -> is geluktquote:Op woensdag 19 december 2018 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |