quote:
Op donderdag 20 december 2018 18:47 schreef BlackMolly77 het volgende:[..]
Nee jij begrijpt de vraag niet, ik vraag niet in jullie gevoelens wbt mijn jong maar om ervaringen met een scheiding. Als ik over mijn gevoelens wil praten of over mijn dochter open ik wel een topic in r&p of OUD
Ik zoek nu alleen informatie over een korte scheiding. Mijn dochter heeft al bijna twee weken geen oog dicht gedaan omdat ze steeds maar denkt aan het schuim uit gaat stiefmoeder haar mond. Dan ben ik waarschijnlijk een enorme zeikerd maar ik wil graag mijn dochter sparen, ze heeft al genoeg meegemaakt en gezien. Als je denkt dat ik een troll ben snap ik sowieso niet waarom je op mij reageert. Ik heb genoeg laten zien van mezelf, mijn dochter en mijn zoon.
Ik denk niet dat je een troll bent. Ik geef je een antwoord dat je niet bevalt.
Ga lekker naar een advocaat voor die scheiding. Maar zolang jij niet eens goed in de spiegel gaat kijken zul je een spoor van verdriet en ellende trekken bij iedereen die van je houdt of van wie jij houdt. Je kinderen zullen je grootste slachtoffer worden.
Ik reageer zelden in jouw topics, maar in dit geval wilde ik dit toch eens laten weten. Je komt op mij over als iemand die zichzelf en anderen helemaal geen geluk gunt. Zelfdestructief op allerlei manieren.
Succes ermee.