abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183860726
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 18:47 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Nee jij begrijpt de vraag niet, ik vraag niet in jullie gevoelens wbt mijn jong maar om ervaringen met een scheiding. Als ik over mijn gevoelens wil praten of over mijn dochter open ik wel een topic in r&p of OUD
Ik zoek nu alleen informatie over een korte scheiding. Mijn dochter heeft al bijna twee weken geen oog dicht gedaan omdat ze steeds maar denkt aan het schuim uit gaat stiefmoeder haar mond. Dan ben ik waarschijnlijk een enorme zeikerd maar ik wil graag mijn dochter sparen, ze heeft al genoeg meegemaakt en gezien. Als je denkt dat ik een troll ben snap ik sowieso niet waarom je op mij reageert. Ik heb genoeg laten zien van mezelf, mijn dochter en mijn zoon.
Ik denk niet dat je een troll bent. Ik geef je een antwoord dat je niet bevalt.

Ga lekker naar een advocaat voor die scheiding. Maar zolang jij niet eens goed in de spiegel gaat kijken zul je een spoor van verdriet en ellende trekken bij iedereen die van je houdt of van wie jij houdt. Je kinderen zullen je grootste slachtoffer worden.

Ik reageer zelden in jouw topics, maar in dit geval wilde ik dit toch eens laten weten. Je komt op mij over als iemand die zichzelf en anderen helemaal geen geluk gunt. Zelfdestructief op allerlei manieren.

Succes ermee.
Whatever...
pi_183864589
Je hebt een huis, zeg 300000¤ en een hypotheek zeg 200000¤. Dan is de overwaarde, 100000¤ een gezamelijk bezit. Degene die in het huis wil blijven, zal de woning moeten overkopen van de ander.

Degene zal dus de bank toestemming moeten vragen om de gehele hypotheek van 200000k op eigen naam te zetten en daar bovenop nog 50000¤ moeten bijlenen om die ander te betalen. De totale schuld wordt dan 250000¤

Als dit niet mogelijk is, zal het huis verkocht moeten worden.
.
  donderdag 20 december 2018 @ 23:39:46 #53
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183866638
Ik wil je er op wijzen dat sinds een paar jaar getrouwde op verschillende adressen mogen wonen en er dus geen scheiding van tafel en bed meer aangevraagd hoeft te worden.
Het enige wat je dus moet doen is zorgen voor een extra woonadres.

Het kan heel goed zijn in deze situatie om wat ademruimte te creëren voor alle partijen.

Dus het financiële plaatje is heel simpel, je blijft getrouwd dus je blijft ook samen alle kosten moeten voldoen.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')