djafkap.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze dj kan niet draaien. Wat een lelijke overgangen steeds
Die staan er allemaal niet in!?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:53 schreef cafca het volgende:
Wat ik eigenlijk wel een beetje mis in deze lijst is de alternatievemaar wel invloedrijke muziek uit de 60s, 70s en 80s
Ik bedoel, Zappa en Beefheart staan er wel in, en ik ben blij met nieuwe binnenkomers als the Modern Lovers, Sonics en Feelies, maar bijvoorbeeld bands als 13th Floor Elevators, MC5, Tangerine Dream, Can en Suicide had ik eigenlijk wel verwacht.
Dat doet-ie dan ook nietquote:Op woensdag 19 december 2018 12:06 schreef Gehenna het volgende:
He is dit niet die schrijver die laatst een nobelprijs had gewonnen. Ik wist niet dat hij ook liedjes zong
haha rond deze tijd helemaal niet meer iddquote:
Klopt. Vooral de jaren 60 en 70 zijn zwaar ondervertegenwoordigd.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:53 schreef cafca het volgende:
Wat ik eigenlijk wel een beetje mis in deze lijst is de alternatievemaar wel invloedrijke muziek uit de 60s, 70s en 80s
Ik bedoel, Zappa en Beefheart staan er wel in, en ik ben blij met nieuwe binnenkomers als the Modern Lovers, Sonics en Feelies, maar bijvoorbeeld bands als 13th Floor Elevators, MC5, Tangerine Dream, Can en Suicide had ik eigenlijk wel verwacht.
Fantastische single, had gewoon een grote (mainstream)radiohit moeten worden. Ik geloof dat ie wel golfbreker is geweest op Pinguin en meerdere weken op #1 heeft gestaan in de Graadmeter.quote:
Tears of a dragon, leuk! Tijd niet gehoordquote:Op woensdag 19 december 2018 12:54 schreef Gehenna het volgende:
Komend uur:
1787 - Betty Davis - F.U.N.K.
1786 - The White Buffalo - The Whistler
1785 - Papa Roach - Last Resort
1784 - Ministry - Psalm 69
1783 - Ghinzu - Blow
1782 - Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon
1781 - Sebadoh - Rebound
1780 - Stealers Wheel - Star
1779 - Belle & Sebastian - Lazy Line Painter Jane
1778 - UNKLE, Mark Lanegan & Eska - Looking For The Rain
1777 - Teleman - Düsseldorf