Geen inspiratie..quote:Op woensdag 19 december 2018 10:16 schreef Bramenstruik het volgende:
beetje "vol" lopen roepen maar niet openen
quote:Op woensdag 19 december 2018 10:16 schreef Bramenstruik het volgende:
beetje "vol" lopen roepen maar niet openen
En ongesteld, en gebeft worden...quote:Op woensdag 19 december 2018 10:17 schreef ES... het volgende:
Druk?
Gore franity... de hele nacht en ochtend liggen rampetampen (als ik het hier goed heb gezien). En niet eens douchen... alleen maar mopperen over vet haar en wat ermee te doen.
En weer vieze verhalen over gebruik tampons. Wat er allemaal uit die franity komt...
Tim z'n ware aard gaat nu pas echt naar boven komen. Deze kerel is nog manipulatiever dan Gerrit.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
HahaTim is aan het stoken over Jessie en Lotus zegt zo zei hij het niet. Jessie zit wel heel hoog bij Tim zeg Die blijft zeiken over wat Jessie gister heeft gezegd.
Zit er toch meer in Greet dan ik dachtquote:Op woensdag 19 december 2018 10:20 schreef yaello het volgende:
Greet stelt eindelijk een goede vraag: "wie ben ik?"
Staan wel wat filmpjes online.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:23 schreef UtoStreamer het volgende:
jammer dat ik geen poesjbericht heb gehad, heel het jessie entree ding gemist. dan maar de samenvatting op tv.
Nu nog achter het antwoord komenquote:Op woensdag 19 december 2018 10:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zit er toch meer in Greet dan ik dacht [ afbeelding ]
Je hebt een DMquote:Op woensdag 19 december 2018 10:23 schreef UtoStreamer het volgende:
jammer dat ik geen poesjbericht heb gehad, heel het jessie entree ding gemist. dan maar de samenvatting op tv.
Hoeft niet, je kunt hier mijn verslag teruglezen over Jessie: klik hierquote:Op woensdag 19 december 2018 10:23 schreef UtoStreamer het volgende:
Bah🤨wat een smerig kind is dat onder het mom van een onzeker meisje...ja dahaggggquote:Op woensdag 19 december 2018 10:17 schreef ES... het volgende:
Druk?
Gore franity... de hele nacht en ochtend liggen rampetampen (als ik het hier goed heb gezien). En niet eens douchen... alleen maar mopperen over vet haar en wat ermee te doen.
En weer vieze verhalen over gebruik tampons. Wat er allemaal uit die franity komt...
A3 verliefd op Tim? Die is niet goed snikquote:Op woensdag 19 december 2018 10:22 schreef maryo55 het volgende:
Tim net dat hij met Adriaan gesproken heeft en hij de 3 stemmen van adriaan toch krijgt. Hij snapt het niet en denkt dat Adriaan verliefd op hem is en jaloers is omdat hij nu met Franny gaat. Franny beaamd dit. Niet aan te horen die twee.
Kwam er maar eens ;n fikse fitty, loopt daar altijd af met 'n sisser/kusknuffelquote:Op woensdag 19 december 2018 10:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En ongesteld, en gebeft worden...
OT: zouden de bewoners vandaag ruzie krijgen over de laptop nu Jessie er ook is? [ afbeelding ]
Want nu moeten ze er natuurlijk allemaal achter #prioriteiten
quote:Op woensdag 19 december 2018 10:26 schreef ES... het volgende:
Franny is bang voor lingerieparty. Houdt ze niet van.
quote:Op woensdag 19 december 2018 10:22 schreef maryo55 het volgende:
Tim net dat hij met Adriaan gesproken heeft en hij de 3 stemmen van adriaan toch krijgt. Hij snapt het niet en denkt dat Adriaan verliefd op hem is en jaloers is omdat hij nu met Franny gaat. Franny beaamd dit. Niet aan te horen die twee.
Dat heeft met de voorbeeldfunktie te maken Fritsie. Ruzie maken mag, maar dan snelquote:Op woensdag 19 december 2018 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kwam er maar eens ;n fikse fitty, loopt daar altijd af met 'n sisser/kusknuffel
Maar Tim is er maar mooi druk mee om die stemmen weg te poetsen.quote:
Waarmee dreigde hij dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 10:22 schreef ES... het volgende:
Tim is bang dat Franny overstapt naar Jessie. Hij heeft gister aardig gedreigd naar haar. Als je dat doet, dan ...
Zie filmpje over Tim en Jessie. Start met naar gesprek tussen Franity.
Meer met de stemmen die je na zo'n ruzie gaat krijgen dus beter meteen weer goedmaken!quote:Op woensdag 19 december 2018 10:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat heeft met de voorbeeldfunktie te maken Fritsie. Ruzie maken mag, maar dan snel
weer vriendjes maken
Dat gaat hem ook niet lukken. Is ook niet nodig. Als de Febo hem kwijt wil, gaat hij gewoon en anders is de bankplek geen probleem.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:40 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar Tim is er maar mooi druk mee om die stemmen weg te poetsen.
Hoop dat het hem niet gaat lukken.
Flikker op met je vriendjes maken.... ik wil bloed aan de muurquote:Op woensdag 19 december 2018 10:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat heeft met de voorbeeldfunktie te maken Fritsie. Ruzie maken mag, maar dan snel
weer vriendjes maken
Foei Fritsquote:Op woensdag 19 december 2018 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Flikker op met je vriendjes maken.... ik wil bloed aan de muur
Daarom geribbelde muren, blijft meer bloed aan klevenquote:Op woensdag 19 december 2018 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Flikker op met je vriendjes maken.... ik wil bloed aan de muur
Daarom hoop ik op Billy's terugkeer. Maar dat hoopte ik de vorige keer ook en toen was het een teleurstelling. Ze zonderde zich af in het penthouse. Alle drama's ervoor heb ik gemist omdat ik toen nog niet in de Cos zatquote:Op woensdag 19 december 2018 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kwam er maar eens ;n fikse fitty, loopt daar altijd af met 'n sisser/kusknuffel
1 Oud bewoner is genoeg.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op Billy's terugkeer. Maar dat hoopte ik de vorige keer ook en toen was het een teleurstelling. Ze zonderde zich af in het penthouse. Alle drama's ervoor heb ik gemist omdat ik toen nog niet in de Cos zat
Misschien eerder bang voor een jaloerse Tim.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:26 schreef ES... het volgende:
Franny is bang voor lingerieparty. Houdt ze niet van.
Misschien gaan de Uto1 bewoners elkaar afwisselen.quote:
NIEMANDquote:Op woensdag 19 december 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Misschien gaan de Uto1 bewoners elkaar afwisselen.
Als maar niet die pest tweeling of Rienk terugkomen
Robert de verslaafde mag er van mij ook wel bij.
Wie willen jullie terugzien? Ivan?
Niemand meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Niets, dit is al bagger teveel. Zeker geen Ivanquote:Op woensdag 19 december 2018 10:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat denk je?quote:Op woensdag 19 december 2018 10:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Misschien eerder bang voor een jaloerse Tim.
Heeft Franny gisteren nog gedanst of heeft ze naar Tkm geluisterd?
Dit gaat Mike niet leuk vindenquote:Op woensdag 19 december 2018 10:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat lekker
Heb op Jessie gestemd.
Jessie vroeg dat gisteren nog. Of ze bij sommige bewoners meer geld vroegen (gekscherend)quote:Op woensdag 19 december 2018 10:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel komt met het "briljante" idee om voor een pollie met Jessie meer geld te vragen
waarom zou zequote:Op woensdag 19 december 2018 10:52 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Als Lotus hier lucht van krijgt bestaat de kans dat ze voor het nieuwe alphamannetje zal gaan
Wie is hier nu de h..r? Dat mens biedt zich altijd te koop aan met haar verrassingen.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel komt met het "briljante" idee om voor een pollie met Jessie meer geld te vragen
Ja, helemaal met je eens.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou ze
Ik vind dergelijke veronderstelling echt van een kleuterplein niveau.
als ze de stenen nou in de lengte hadden gelegd, hebben ze meteen rechte randen en hoef je geen honderden halve steentjes te hebben wanneer je dat later recht wilt makenquote:
Idioot eigenlijk dat zij nu wéér een polaroid heeft gekregen, die had ze toch al?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:02 schreef Poezewoes het volgende:
Ja die heeft nu een eigen Roze polaroid kan ze weer graaien. in het geld
Ze had een vlog camera geen polaroidquote:Op woensdag 19 december 2018 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk dart zij nu wéér een polaroid heeft gekregen, die had ze toch al?
Zat er net over na te denken, maar das inderdaad een idee jaquote:Op woensdag 19 december 2018 11:27 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
als ze de stenen nou in de lengte hadden gelegd, hebben ze meteen rechte randen en hoef je geen honderden halve steentjes te hebben wanneer je dat later recht wilt maken
Dat dacht ik ook. Of was het Lotus? Want er was er 1 stuk, staat me bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk dart zij nu wéér een polaroid heeft gekregen, die had ze toch al?
Dat zou Merel toch ff fiksen? Dus niks gedaan om het voor elkaar te krijgen? Nou ja, ze zou ook ff een pipowagen laten komen voor Shelley en Gerrit. Nooit meer iets over gehoord.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:10 schreef pollewop77 het volgende:
Ze hebben nog geen abonnement voor de telefoon. Daar zijn ze nog heel hard mee bezig. Dus er wordt nog steeds met beltegoed gewerkt.
Wauw, mag wat kosten.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Flinke partij hout. Hadden ze toevallig nog een restpartijtje liggen.
[ afbeelding ]
Die zullen vast nu op die boot gaan azenquote:Op woensdag 19 december 2018 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zou Merel toch ff fiksen? Dus niks gedaan om het voor elkaar te krijgen? Nou ja, ze zou ook ff een pipowagen laten komen voor Shelley en Gerrit. Nooit meer iets over gehoord.
Dan nog zie ik niet waarom?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze had een vlog camera geen polaroid
Veel later moet ze dat ook niet doen want dan staat hij buiten de poort.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
OMG
Frennie gaat met kerst aan Tim vertellen dat ze van hem houdt
quote:Op woensdag 19 december 2018 11:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Veel later moet ze dat ook niet doen want dan staat hij buiten de poort.
quote:Op woensdag 19 december 2018 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
OMG
Van mij mag hij blijven, wel 1 van de smaakmakers van Utopia. Maar ik vrees dat hij gaat want de 3 broeders laten ze echt niet bij elkaar blijven.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]ik hoop het echt... stom rancuneus vrouwonvriendelijk mannetje
Ze moet niet zoveel delen met de andere bewoners. Daar wordt alleen maar kwaad over gesproken daar en hier ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
OMG
Huh ze zegt dat ze dat al gedaan heeftquote:Op woensdag 19 december 2018 11:34 schreef pollewop77 het volgende:
OMG
Lotus van Mike?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:37 schreef pollewop77 het volgende:
Oh ze heeft het gisteren gezegd dat ze van hem houdt
Ik heb mezelf al verbeterdquote:Op woensdag 19 december 2018 11:38 schreef yaello het volgende:
[..]
Huh ze zegt dat ze dat al gedaan heeft
Hoe reageerde Tim?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:37 schreef yaello het volgende:
Franny heeft tegen Tim gezegd dat ze van hem houdt, arm meisje
Onzin, bij Mike en Lotus is het pure vriendschap en vindt Lotus het niet zo leuk als Mike haar de ene keer wél een knuffel geeft voor het slapen gaan en de andere keer weer niet. Niet overdrijven hier.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En Lotus allemaal awww awww nu
Ik denk dat ze best wel bij elkaar passen. Tim kan geen vriendin hebben met haar op de tanden en Franny heeft iemand nodig die haar beschermd. Tim is wel lief voor haar.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:37 schreef yaello het volgende:
Franny heeft tegen Tim gezegd dat ze van hem houdt, arm meisje
Franny wordt totaal onder de duim gehouden door Tim. Ik zie er niks gezonds aan om eerlijk te zijn. Tim beslist voor Franny hoe ze moet doen, en owee als ze ook maar te dicht bij een andere man komt. Tim heeft een vrouw nodig die hem op z'n plek zet.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel bij elkaar passen. Tim kan geen vriendin hebben met haar op de tanden en Franny heeft iemand nodig die haar beschermd. Tim is wel lief voor haar.
Denk eerder dat Tim geen vriendin kan krijgen en blij is nu beet te hebben. Zolang ze lief zijn voor elkaar gun ik hen alle geluk van de wereld.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best wel bij elkaar passen. Tim kan geen vriendin hebben met haar op de tanden en Franny heeft iemand nodig die haar beschermd. Tim is wel lief voor haar.
Hij heeft gisteren nog lopen dreigen naar Frennie toe. Dat ze zichzelf te koop zou zetten als ze iets met Jessie begint en dat ze niet de hele dag bij hem moest zijnquote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny wordt totaal onder de duim gehouden door Tim. Ik zie er niks gezonds aan om eerlijk te zijn. Tim beslist voor Franny hoe ze moet doen, en owee als ze ook maar te dicht bij een andere man komt. Tim heeft een vrouw nodig die hem op z'n plek zet.
Dat zie ik af en toe ook best wel maar aan de andere kant trekt ze haar mond ook open als iets haar niet bevalt hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef yaello het volgende:
[..]
Franny wordt totaal onder de duim gehouden door Tim. Ik zie er niks gezonds aan om eerlijk te zijn. Tim beslist voor Franny hoe ze moet doen, en owee als ze ook maar te dicht bij een andere man komt. Tim heeft een vrouw nodig die hem op z'n plek zet.
Daarom.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog lopen dreigen naar Frennie toe. Dat ze zichzelf te koop zou zetten als ze iets met Jessie begint en dat ze niet de hele dag bij hem moest zijn
Daaruit blijkt dus dat hij héél erg jaloers is en dat gaat meisjes/vrouwen uiteindelijk opbreken.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog lopen dreigen naar Frennie toe. Dat ze zichzelf te koop zou zetten als ze iets met Jessie begint en dat ze niet de hele dag bij hem moest zijn
Ja prima, moet ze vooral blijven doen. Maar daar heeft ze Tim niet voor nodig.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zie ik af en toe ook best wel maar aan de andere kant trekt ze haar mond ook open als iets haar niet bevalt hoor.
Jessie en Lotus word het script gok ikquote:Op woensdag 19 december 2018 11:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Mooie is dat Jessie 0,0 interesse in Frennie toont op dat vlak
Ik bedoel naar hém toe trekt ze haar mond open.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:44 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja prima, moet ze vooral blijven doen. Maar daar heeft ze Tim niet voor nodig.
Ik hoop het, want tot nog toe vind ze alles leuk wat ie doet en kijkt ze heel erg naar hem op. Vind het jammer. Juist zo'n meisje als Frennie zou eigenlijk zo'n tijd in utopia aan moeten grijpen om aan zichzelf te werken en niet meteen slaafs achter een jongen aan lopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dus dat hij héél erg jaloers is en dat gaat meisjes/vrouwen uiteindelijk opbreken.
Wat een heerlijk drama zou dat worden zegquote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jessie en Lotus word het script gok ik
Ja maar dat zegt nog niet dat ze bij elkaar passen toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoel naar hém toe trekt ze haar mond open.
Wie vroeg er om meer Jessie ook alweer?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een heerlijk drama zou dat worden zeg
Ze loopt lullen achterna, daar ligt het probleem..............quote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want tot nog toe vind ze alles leuk wat ie doet en kijkt ze heel erg naar hem op. Vind het jammer. Juist zo'n meisje als Frennie zou eigenlijk zo'n tijd in utopia aan moeten grijpen om aan zichzelf te werken en niet meteen slaafs achter een jongen aan lopen.
Neeheee ze is flieftquote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze loopt lullen achterna, daar ligt het probleem..............
Prachtig.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef mazaru het volgende:
Uiteraard de nieuwe nummer 1!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Christel zal het wel even zeggen.............Jessie doet toch wat hij wil....quote:
Gelijk heeft iequote:Op woensdag 19 december 2018 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Christel zal het wel even zeggen.............Jessie doet toch wat hij wil....
Jessie it is! Ook maar gestemd op hem.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wil ze dat ook. Sommige vrouwen vinden dat heerlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef yaello het volgende:
[..]
Eens, soms doet hij mij denken aan een soort van loverboy. Hij is lief voor haar om haar alleen maar te behouden, maar dat is mijn eigen achterdocht hoor. Vertrouw die gast gewoon niet. Franny wordt zielig neergezet en hij accentueert dat alleen maar want als hij haar zo'n kwetsbaar meisje had gevonden dan had hij er niet aan moeten beginnen en haar de ruimte geven sterker te worden voor zichzelf.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want tot nog toe vind ze alles leuk wat ie doet en kijkt ze heel erg naar hem op. Vind het jammer. Juist zo'n meisje als Frennie zou eigenlijk zo'n tijd in utopia aan moeten grijpen om aan zichzelf te werken en niet meteen slaafs achter een jongen aan lopen.
Nee dat niet, maar ze komt soms wél voor zichzelf op alleen zie je dat niet altijd omdat dat niet in het plaatje van de Febo past.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt nog niet dat ze bij elkaar passen toch?.
En Frennie maakt er dankbaar misbruik van. Meteen klikken tegen Tim dat Jessie naar doet tegen haar, ze was helemaal in de war boehoequote:Op woensdag 19 december 2018 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eens, soms doet hij mij denken aan een soort van loverboy. Hij is lief voor haar om haar alleen maar te behouden, maar dat is mijn eigen achterdocht hoor. Vertrouw die gast gewoon niet. Franny wordt zielig neergezet en hij accentueert dat alleen maar want als hij haar zo'n kwetsbaar meisje had gevonden dan had hij er niet aan moeten beginnen en haar de ruimte geven sterker te worden voor zichzelf.
Belt Merel nu de halve wereld rond voor elastiekjes in haar eigen haren?
Er gebeurt tenminste wat en die luie yurt bewoners krijgt hij ook aan het werk.......quote:Op woensdag 19 december 2018 11:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie
Achter zijn rug om hoor je behoorlijk wat kritiek, maar hij heeft tot nog toe steeds gelijk met zijn projectjes
Nu de handtekeningenkaart introduceren, planning voor computer etc
Ik geniet er van
quote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En het was nog eens een leugen ookquote:Op woensdag 19 december 2018 11:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En Frennie maakt er dankbaar misbruik van. Meteen klikken tegen Tim dat Jessie naar doet tegen haar, ze was helemaal in de war boehoe
dat zou mooi zijn! Mike mag wel wat van zijn hoge toren afquote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een heerlijk drama zou dat worden zeg
Vast niet zijn schuld. Jessie zal er de schuld wel van krijgenquote:
Jessie (voorlopig) op nummer één, dat was te verwachten.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wat een oetlulquote:
Is er een link voor het stemmen?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jessie it is! Ook maar gestemd op hem.
In uto1 stond hij ook altijd bovenaanquote:Op woensdag 19 december 2018 11:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jessie (voorlopig) op nummer één, dat was te verwachten.
Iedereen levert stemmen in behalve Erik, die kruipt elke stemming nog omhoog.
Vooral Adriaan heeft veel stemmen ingeleverd, hij is van ruim 20% naar 10% gezakt.
Ze doet tenminste ietsquote:Op woensdag 19 december 2018 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat volledig scheef zo als je de bocht ziet...
Doe het dan goed. Dit schiet ook niet op en het is zo obvious ineens nu Jessie er is...quote:
Ze is erg beïnvloedbaar en dat vindt Tim wel gemakkelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En Frennie maakt er dankbaar misbruik van. Meteen klikken tegen Tim dat Jessie naar doet tegen haar, ze was helemaal in de war boehoe
Die zal dan alleen maar zeggen dat hij blij is er niet aan begonnen te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn! Mike mag wel wat van zijn hoge toren af
quote:Op woensdag 19 december 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
UTO / Bedankt sjampoeh!
sjampoeh is gestopt als mod, plaats hier eventueel een bericht.
Offtopic ja![]()
Tim is wat kwijt
Franny's staafje is niet eens te zienquote:Op woensdag 19 december 2018 11:58 schreef Yaksa het volgende:
De voorlopige tussenstand van de Popu Poll.
Jessie komt op 1 binnen (!!) en Erik is de enige inwoner die procentueel is gestegen. Alle anderen hebben (soms flink) ingeleverd.
[ afbeelding ]
Behoorlijk offtopic.........quote:Op woensdag 19 december 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
UTO / Bedankt sjampoeh!
Offtopic ja![]()
Tim is wat kwijt
quote:Op woensdag 19 december 2018 11:57 schreef mazaru het volgende:
https://www.utopiatv.nl/n(...)nwoner-van-de-week-8
Thnx vd moeitequote:Op woensdag 19 december 2018 11:58 schreef Yaksa het volgende:
Jessie komt op 1 binnen (!!) en Erik is de enige inwoner die procentueel is gestegen. Alle anderen hebben (soms flink) ingeleverd.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook heel onoverzichtelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Thnx vd moeite
waarom haal je de oud bewoners er niet uit ?
En wat duidelijkere kleuren onderling ?
Onoverzichtelijke grafiek............quote:Op woensdag 19 december 2018 11:58 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
De pinpasquote:Op woensdag 19 december 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
UTO / Bedankt sjampoeh!
Offtopic ja![]()
Tim is wat kwijt
Kan er niet een apart topic voor komen? Vind het leuk hoe je het in elkaar knutselt maar het hoort hier niet echt. Denk ook dat je er een betere respons op krijgt in een apart topicquote:Op woensdag 19 december 2018 11:58 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Boqitoquote:Op woensdag 19 december 2018 12:03 schreef mazaru het volgende:
Ik geniet er wel van dat nu klotus eindelijk de zilverrug aan de haak heeft geslagen er iemand binnen komt die de zilverrug van de troon stoot
Hij neemt ook alles serieus wat Jessie zegt.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:05 schreef pollewop77 het volgende:
Gerrit weer ff doorlullen wat Jessie heeft gezegd
Wat een kleuter is die gast, heerlijk
Ja echt, ze gaan hem kloten door Jessie niet links boven te zetten (had jessie gevraagd)quote:Op woensdag 19 december 2018 12:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Hij neemt ook alles serieus wat Jessie zegt.
Laat dat heerlijk maar weg...gewoon een sneuneus. Die kan het echt niet hebben en doet net of Jessie hem persoonlijk heel erg veel onrecht heeft aangedaan in het verleden. Echt een aansteller dat pisventje.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:05 schreef pollewop77 het volgende:
Vanmiddag laat zal ik hem nog een keer plaatsen.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Thnx vd moeite
Dat is een teken van zwakte.........quote:Op woensdag 19 december 2018 12:05 schreef pollewop77 het volgende:
Ik op MIke, Jessie moet het eerst maar eens waarmaken.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Ook effe op Jessie gestemd.............
Het kleuterniveau van die wigwamsukkels komt nu wel heel erg naar buiten. Wat een vreselijke flapdrollen.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt, ze gaan hem kloten door Jessie niet links boven te zetten (had jessie gevraagd)
Bedoel, wie hebben ze daar nou mee? Wat een niveau
Heerlijk om te volgen dat ze zo jaloers zijn, dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat dat heerlijk maar weg...gewoon een sneuneus. Die kan het echt niet hebben en doet net of hij hem persoonlijk heel erg veel onrecht heeft aangedaan in het verleden. Echt een aansteller dat pisventje.
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag laat zal ik hem nog een keer plaatsen.
Met de aanpassingen zoals je vraagt.
Tim "doet" lief, is heel iets anders, maar zij "doet" ook lief, dit gaat zich absoluut wreken, heel ongezondquote:Op woensdag 19 december 2018 11:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heerlijk om te volgen dat ze zo jaloers zijn, dat bedoel ik
Jessie heeft het al waargemaakt, Mike moet het nog waarmaken.....Wel opletten mop......quote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik op MIke, Jessie moet het eerst maar eens waarmaken.
zij vindt dat nog ff heerlijk, het geeft haar een soort van status, duurt nooit langquote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef yaello het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
We zijn geen nummers we zijn mensen zegt Jessie tegen die GG....
die passen totaal niet bij elkaar vind ik. zitten niet op elkaars levelquote:Op woensdag 19 december 2018 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Tim "doet" lief, is heel iets anders, maar zij "doet" ook lief, dit gaat zich absoluut wreken, heel ongezond
Precies, alsof Jessie daar verder nog een punt van gaat makenquote:Op woensdag 19 december 2018 12:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt, ze gaan hem kloten door Jessie niet links boven te zetten (had jessie gevraagd)
Bedoel, wie hebben ze daar nou mee? Wat een niveau
Die is die lul van Tim nog wel een keer zat en gaat op zoek naar een nieuwe lul........Mens heeft geen greintje zelfrespect lijkt het.....quote:Op woensdag 19 december 2018 12:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zij vindt dat nog ff heerlijk, het geeft haar een soort van status, duurt nooit lang
ach welnee, Tim had net zo goed Joa, Maaik of wie dan ook kunnen zijn, im was gewoon de eerste die er intraptequote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Pollewop geniet daar gewoon van dus vindt zij het 'heerlijk'. Niks geks aan toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laat dat heerlijk maar weg...gewoon een sneuneus. Die kan het echt niet hebben en doet net of Jessie hem persoonlijk heel erg veel onrecht heeft aangedaan in het verleden. Echt een aansteller dat pisventje.
Ik schrijf zoals ik spreek af en toe, snap de verwarring welquote:Op woensdag 19 december 2018 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pollewop geniet daar gewoon van dus vindt zij het 'heerlijk'. Niks geks aan toch?
Dacht ik ook meteen aan maar hoor nu ook dat hij een vol pakje shag kwijt is.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:10 schreef krabje het volgende:
misschien moet tim eens bij merel kijken voor de pinpas,een soort van wraak
ik stem nooit, vandaag toch maar even op Jessie. Gewoon omdat ik het mooi vind dat hij die pisventjes zo gek weet te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik op MIke, Jessie moet het eerst maar eens waarmaken.
1 oud-bewoner is al genoeg hoor. Jessie zet ze allemaal op hun plek. Lijkt mij ook dat hij er tijdelijk is om de zooi daar goed te breien. Dat gebeurde toen ook met Iwan in Uto1.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel een goede ontwikkeling al met al dat Jessie terug is. Je hebt in een team altijd ervaring nodig, en dat heeft Jessie. Nog 1 oud bewoner erbij zou het compleet maken. Ik denk niet dat je met meer dan 2 oud bewoners moet komen.
Ja, moet deels af zijn voor de 29ste decquote:Op woensdag 19 december 2018 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De febo zet er haast achter, Wim moest haast maken blijkbaar.
Nee hoor, die is daar echt niet tijdelijk. En Ivan is tot het einde gebleven en werd de winnaar. En voor het programma en de herkenbaarheid is het wel goed als 2 oud bewoners zouden zitten.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
1 oud-bewoners is al genoeg hoor. Jessie zet ze allemaal op hun plek. Lijkt mij ook dat hij er tijdelijk is om de zooi daar goed te breien. Dat gebeurde toen ook met Iwan in Uto1.
Ja als je zo met je spullen om gaat, verdien je het om het kwijt te rakenquote:Op woensdag 19 december 2018 12:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim wat een afgang. Moet zo nodig financieel de baas zijn, maar verliest wel de pinpas.
Ze konden ook geen andere geschikte kandidaten meer vinden denk ikquote:Op woensdag 19 december 2018 12:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, die is daar echt niet tijdelijk. En Ivan is tot het einde gebleven en werd de winnaar.
Wel toevallig ook z'n shag kwijt.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:15 schreef pollewop77 het volgende:
Ze zijn nu al aan't beschuldigen wie die pinpas kan hebben. Hij is hem verloren
Denk eerder dat ze een beetje genoeg hadden van die nietszeggende types zoals een Frennie. Er moest een sterk iemand in komen anders zouden ze idd beter kunnen stoppen.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:16 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Ze konden ook geen andere geschikte kandidaten meer vinden denk ik
Dat kan ik me niet voorstellen, ze doen dagelijks een oproep voor de commercial break op TV. Er zijn altijd gegadigde anders is er nog de bekende 'kaartenbak'.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:16 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Ze konden ook geen andere geschikte kandidaten meer vinden denk ik
Daar staat natuurlijk straf opquote:Op woensdag 19 december 2018 12:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wel toevallig ook z'n shag kwijt.
fran: je bent ook nog 'koffie wezen halen' weet je nog
zeg gewoon dat je naar achter moest. dat domme gelul over aardbeien en koffie,water halen, schoffelen
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die
Jessie, ik ken hem niet omdat ik U1 nooit heb gezien, maar wat ik zie is positief, hij zet iedereen op scherp en komt met veel ervaring binnen, die deze kneuzen nodig hebben. Stuk voor stuk
dat bedoelde ik ook met "geschikte" in "geschikte kandidaten". Want van die figuranten zullen er wel genoeg zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze een beetje genoeg hadden van die nietszeggende types zoals een Frennie. Er moest een sterk iemand in komen anders zouden ze idd beter kunnen stoppen.
Haha nee lotus heeft gisteren wel wat anders gezegdquote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jessie en Lotus word het script gok ik
Sjiek hequote:Op woensdag 19 december 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
Jessie woest om het verliezen van de pinpas. Hij leende zijn shag uit en denkt dat het toen gebeurd is want de pinpas zat in dezelfde zak. Lachen dat het Tim nu net moet overkomen.
Dat is wat anders, maar dan zoeken ze gewoon verder. Er is altijd wel iemand te vinden, niets is onmogelijk. Ik bedoel maar zo'n Franny kon ook gewoon gecast worden en als 'geschikt' bevonden worden....tja..quote:Op woensdag 19 december 2018 12:19 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook met "geschikte" in "geschikte kandidaten". Want van die figuranten zullen er wel genoeg zijn.
Lijkt allemaal leuk, maar zodra je er achter komt dat er tig camera's staan, een heel team van de produktie die zich er mee bemoeit achter de schermen en 14 mensen die je al kent van tv en streams die ineens terug beginnen te praten als je iets zegt. Lijkt me best scary!
Ja Jessie woest?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:19 schreef Chea49 het volgende:
Jessie woest om het verliezen van de pinpas. Tim leende zijn shag uit en denkt dat het toen gebeurd is want de pinpas zat in dezelfde zak. Lachen dat het Tim nu net moet overkomen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Mike denkt dat de pinpas onder de straatstenen ligt
Ze hebben altijd nog de kandidatenlijst van get the f* out of my house, gouden kooi, de busquote:Op woensdag 19 december 2018 12:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar dan zoeken ze gewoon verder. Er is altijd wel iemand te vinden, niets is onmogelijk. Ik bedoel maar zo'n Franny kon ook gewoon gecast worden en als 'geschikt' bevonden worden....tja..
Dat zou gillen zijn zeg, alle stenen weer verwijderen.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:24 schreef Jemoederniet het volgende:
ik kijk te weinig dus weet het niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar moet ik ook steeds aan denken.![]()
Is er al iemand die Jessie tegen durfde spreken?
Zou toch kunnen als Tim die in zijn zak heeft gehadquote:Op woensdag 19 december 2018 12:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat mag je niet zeggen, dat is kinderachtig. Ik werd ook al gecorrigeerd **klik**quote:Op woensdag 19 december 2018 12:03 schreef mazaru het volgende:
Ik geniet er wel van dat nu klotus eindelijk de zilverrug aan de haak heeft geslagen er iemand binnen komt die de zilverrug van de troon stoot
Haar plan was Brandon. Maar die bedankte voor de eerquote:Op woensdag 19 december 2018 12:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach welnee, Tim had net zo goed Joa, Maaik of wie dan ook kunnen zijn, im was gewoon de eerste die er intrapte
Heeft hij al vaker gedaan hoor, buiten ook bedoel ik. Lag in een deuk toen hij er voor de foto bij ging zitten. Hij zette opeens een hele stoere look op.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:26 schreef yaello het volgende:
Gerrit is ook al fotograaf? Z'n CV blijft groeien
Soms moet bepaalde posten compleet negerenquote:Op woensdag 19 december 2018 12:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, dat is kinderachtig. Ik werd ook al gecorrigeerd **klik**
Daar moet Jessie toch mee oppassen want wat heeft hij dan voor studie gedaan en wat heeft hij inmiddels nu bereikt?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:29 schreef yaello het volgende:
Jessie maakt een studie grap over Gerrit. Zou hij hier mee hebben gelezen?
Hoofd sjoemelaar Uto1quote:Op woensdag 19 december 2018 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar moet Jessie toch mee oppassen want wat heeft hij dan voor studie gedaan en wat heeft hij inmiddels nu bereikt?
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:32 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie: maakt een grapje over niveauverschil en zegt daarna tegen Christel, in elke grap zit een kern van waarheid
Heeft hij zélf gedaan, erg jammer inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Zie dat die boot van Jessie al weer onder gekliederd is met die lelijke gravity verf.
Ik verlies nooit mn pinpas, hoe krijgen dat daar toch elke keer voor elkaarquote:Op woensdag 19 december 2018 12:33 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Las op fb dat merel de pas doorgeknipt heeft dus dan is t waar![]()
Lijkt me logisch, dat is hij ookquote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Jessie gedraagt zich alsof hij god is daar.
Je hoort Jessie alleen niet eindeloos praten over welke studies hij wel niet gedaan zou hebben, klein verschilletje. Overigens heeft Jessie volgens mij behoorlijk wat geld verdient in de buitenwereld met z'n agency bedrijfjequote:Op woensdag 19 december 2018 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar moet Jessie toch mee oppassen want wat heeft hij dan voor studie gedaan en wat heeft hij inmiddels nu bereikt?
En ze laten hem allemaal zijn gang gaanquote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Precies. Want we hebben allemaal recht op onze eigen meningquote:Op woensdag 19 december 2018 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms moet bepaalde posten compleet negeren
Gewoon lekker blijven schrijven wat je vind
Ik huur ook geen stripper in als ik geen geld heb. Die mensen daar zijn weirdquote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verlies nooit mn pinpas, hoe krijgen dat daar toch elke keer voor elkaar
Wel als je wel geld hebt dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik huur ook geen stripper in als ik geen geld heb. Die mensen daar zijn weird
Omdat ze pinpas zo los in hun jaszak doen blijkbaarquote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verlies nooit mn pinpas, hoe krijgen dat daar toch elke keer voor elkaar
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wel als je wel geld hebt dan?
Nou sterker nog....quote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef georgeclooney-lover het volgende:
mee eens. Ik blijf dit een heel onoverzichtelijke grafiek vindenquote:Op woensdag 19 december 2018 12:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Thnx vd moeite
huur je wel een stripper in als je wel geld hebt dan? Gezelligquote:Op woensdag 19 december 2018 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik huur ook geen stripper in als ik geen geld heb. Die mensen daar zijn weird
Van mij mag hij, niet te lang alleen. Maar voor nu geniet ik er stiekem wel een beetje van. Liever hij dan de 3 musketiersquote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef georgeclooney-lover het volgende:
wel zn verstandquote:Op woensdag 19 december 2018 12:37 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij is Jessie in al die tijd van uto1 nog nooit de pinpas kwijt geraakt
Eigenlijk is het wel een leuk idee. Een stripper onder mijn kerstboomquote:Op woensdag 19 december 2018 12:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
huur je wel een stripper in als je wel geld hebt dan? Gezellig
Vind ik van niet. Hooguit zijn smaak in vrouwenquote:
Merel was toch aan het bestellen geweest, las ik hier?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:37 schreef chufi het volgende:
Wie heeft je volle baal shag dan geleend..Tim ?
onder de mijne past alleen een kabouterquote:Op woensdag 19 december 2018 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel een leuk idee. Een stripper onder mijn kerstboom
Geen idee, het leek mij juist dat hij niet wist waar hij mee bezig was en nog op pappa's portemonnee leefde. Kan het mis hebben hoor maar Jessie kwam ook met veel tamtam in Uto1 binnen. Heb trouwens geen hekel aan hem hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Je hoort Jessie alleen niet eindeloos praten over welke studies hij wel niet gedaan zou hebben, klein verschilletje. Overigens heeft Jessie volgens mij behoorlijk wat geld verdient in de buitenwereld met z'n agency bedrijfje
Ik denk dat je het wel een beetje mis hebt in deze.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, het leek mij juist dat hij niet wist waar hij mee bezig was en nog op pappa's portemonnee leefde. Kan het mis hebben hoor maar Jessie kwam ook met veel tamtam in Uto1 binnen. Heb trouwens geen hekel aan hem hoor.
Hij had met 2 anderen een incassobureau geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, het leek mij juist dat hij niet wist waar hij mee bezig was en nog op pappa's portemonnee leefde. Kan het mis hebben hoor maar Jessie kwam ook met veel tamtam in Uto1 binnen. Heb trouwens geen hekel aan hem hoor.
quote:Op woensdag 19 december 2018 12:39 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie loopt de yurt in: hier lag ie toch niet?
Joa nee, maar ik ben ff in een conversatie![]()
Jessie: laten we dan ff gaan zoeken
flapdrol
Bam!quote:Op woensdag 19 december 2018 12:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie wil mensen niet aan de kant zetten, maar als je de pinpas kwijtraakt hoor je niet op de finance.
Omdat die gestolen was door de sukkeltjes en doormidden geknipt door de sukkeltjesquote:Op woensdag 19 december 2018 12:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel zegt, ik ben nog nooit de pinpas kwijt geraakt, oh, waarom moest ze een nieuwe aanvragen dan?
Heeft hij al uitgezocht geloof ik alleen gemist wie dat geweest is.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:37 schreef chufi het volgende:
Wie heeft je volle baal shag dan geleend..Tim ?
Dat zei hij, maar volgens mij was hij geoon in loondienst. Dat bedrijf was van een neef.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij had met 2 anderen een incassobureau geloof ik.
dat is nooit bewezen, en dan nog, gelegenheid maakt de diefquote:Op woensdag 19 december 2018 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die gestolen was door de sukkeltjes en doormidden geknipt door de sukkeltjes
Dacht Christelquote:Op woensdag 19 december 2018 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft hij al uitgezocht geloof ik alleen gemist wie dat geweest is.
Zou heel goed kunnen, dat is wat ik er nog van weet. Maar goed ze liegen wel vaker over hun echte leven.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zei hij, maar volgens mij was hij geoon in loondienst. Dat bedrijf was van een neef.
Hij heeft nu een BV, waarmee etc is niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |