Geen inspiratie..quote:Op woensdag 19 december 2018 10:16 schreef Bramenstruik het volgende:
beetje "vol" lopen roepen maar niet openen
quote:Op woensdag 19 december 2018 10:16 schreef Bramenstruik het volgende:
beetje "vol" lopen roepen maar niet openen
En ongesteld, en gebeft worden...quote:Op woensdag 19 december 2018 10:17 schreef ES... het volgende:
Druk?
Gore franity... de hele nacht en ochtend liggen rampetampen (als ik het hier goed heb gezien). En niet eens douchen... alleen maar mopperen over vet haar en wat ermee te doen.
En weer vieze verhalen over gebruik tampons. Wat er allemaal uit die franity komt...
Tim z'n ware aard gaat nu pas echt naar boven komen. Deze kerel is nog manipulatiever dan Gerrit.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
HahaTim is aan het stoken over Jessie en Lotus zegt zo zei hij het niet. Jessie zit wel heel hoog bij Tim zeg Die blijft zeiken over wat Jessie gister heeft gezegd.
Zit er toch meer in Greet dan ik dachtquote:Op woensdag 19 december 2018 10:20 schreef yaello het volgende:
Greet stelt eindelijk een goede vraag: "wie ben ik?"
Staan wel wat filmpjes online.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:23 schreef UtoStreamer het volgende:
jammer dat ik geen poesjbericht heb gehad, heel het jessie entree ding gemist. dan maar de samenvatting op tv.
Nu nog achter het antwoord komenquote:Op woensdag 19 december 2018 10:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zit er toch meer in Greet dan ik dacht [ afbeelding ]
Je hebt een DMquote:Op woensdag 19 december 2018 10:23 schreef UtoStreamer het volgende:
jammer dat ik geen poesjbericht heb gehad, heel het jessie entree ding gemist. dan maar de samenvatting op tv.
Hoeft niet, je kunt hier mijn verslag teruglezen over Jessie: klik hierquote:Op woensdag 19 december 2018 10:23 schreef UtoStreamer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |