Wat een gemis voor KLB zeg.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:50 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou zweren dat ik deze in klb had geopend
Hahahahaha, je leert het welquote:Op woensdag 19 december 2018 10:50 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zou zweren dat ik deze in klb had geopend
Hahahahaha, VK was eerder met verplaatsen. Nu mag je hem niet meer sluitenquote:Op woensdag 19 december 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahahaha, je leert het wel
Ik zou gewoon zeggen wat je ervan vindt, en als dat niet werkt gelijk uitflippen, dat zal haar leren!quote:Op woensdag 19 december 2018 10:13 schreef Plompzakker het volgende:
Had dus dit geniale idee, een grote frituurpan op tafel, waarin iedereen met een klein mandje zijn eigen bitterballen kan frituren.
Maar schoonmoeder wil er niks van wetenkomt vast weer zo'n droge kalkoen
Zul je zien dat ze ook nog moeilijk gaat doen als ik tijdens het diner een paar keer naar de wc moet
Wie is er nou de baas daar thuis? Jij of je schoonma. Ze komt toch naar jou toe dus mag jij bepalen wat je wilt eten.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:13 schreef Plompzakker het volgende:
Had dus dit geniale idee, een grote frituurpan op tafel, waarin iedereen met een klein mandje zijn eigen bitterballen kan frituren.
Maar schoonmoeder wil er niks van wetenkomt vast weer zo'n droge kalkoen
Zul je zien dat ze ook nog moeilijk gaat doen als ik tijdens het diner een paar keer naar de wc moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |