Jezus die is gaafquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:51 schreef clixplicity het volgende:
Hiermee was één van onze katten gisteren aan het spelen... volgens mij is het een ligusterpijlstaart.
[ afbeelding ]
Altijd grappig bij dit soort foto's, dat je het effect van het eerste en tweede gordijn zo goed ziet in combinatie met die snel draaiende propellerquote:
Tof! Mooi effect!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:51 schreef Ronhui het volgende:
Ik fotografeer regelmatig honden. Zo heb ik een paar weken geleden Rosco op de foto mogen zetten.
[ link | afbeelding ]Rosco by Ronald , on Flickr
hoe dan!?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:51 schreef Ronhui het volgende:
Ik fotografeer regelmatig honden. Zo heb ik een paar weken geleden Rosco op de foto mogen zetten.
Zwarte achtergrond, 1 flitser met octabox, van boven en in een kleine hoek op de hond gericht. Veel geduld, een heleboel snoepjes en een leuke hondquote:
Ik vind de bovenste leuker eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:21 schreef -CRASH- het volgende:
Van dit...
[ afbeelding ]
Naar dit...
[ afbeelding ]
Gemaakt met de app Light Distortions
Idem hierquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste leuker eigenlijk.
Roscoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:51 schreef Ronhui het volgende:
LoL...ik zat al naar een user met de naam Rosco te kijkenquote:
Mooi hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:08 schreef very het volgende:
"Courage is only an accumulation of small steps."
Ik ben niet de beste in het bedenken van goede titels![]()
Mijn dochter probeer ik zoveel mogelijk van de interwebz af te houden tot ze er zelf wat over te vinden heeft, maar voor foto's die Google toch niet gaan helpen aan het vergaren van bruikbare gezichts-info maak ik wel eens een uitzondering
Dit is een compositie van foto's van mezelf en rechtenvrije foto's van Unsplash.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |