abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin maandag 4 februari 2019 @ 17:42:58 #151
58651 crew  murp
murp
pi_184819143
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dus als iemand een TR zet omdat die misschien fan is van deze persoon wordt die titel gewoon aangepast om degene die de TR zetten te pleasen?
Kan je nagaan hoe druk ik het heb!
pi_184819160
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:43 schreef murp het volgende:

[..]

1) Geen idee wie Hendrik is
2)omdat ik een TR zag en ik iedereen wil pleasen
2b) euhm waarom?
3) Ik ook niet echt. Ik ken de spelers in UTO ook niet
Uit interesse bij vraag 2, kijk je nooit of een TR terecht is maar verander je gewoon een TT of bericht? En als iemand nou een TR op de TT met Hendrik had geplaatst had je hem dan gewijzigd?

Als je geen behoefte hebt om te reageren, geen probleem
Iedereen pleasen lukt natuurlijk nooit
*O*
pi_184819175
Oeps Dotteke was weer sneller

:D
pi_184819176
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:42 schreef murp het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe druk ik het heb!
En nu ff de echte reactie voor dat wij het straks weer op ons dak krijgen :6

Het is altijd aan de mod te beoordelen of er iets gedaan moet worden of niet.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 17:47:43 #155
388664 crew  Dotteke
pi_184819227
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:42 schreef murp het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe druk ik het heb!
Misschien ga je het nu wel drukker krijgen als mensen het niet met de TT goed vinden.
Of degene waar ze fan van zijn gekwetst wordt.

:D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Forum Admin maandag 4 februari 2019 @ 17:47:58 #156
58651 crew  murp
murp
pi_184819233
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:43 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Uit interesse bij vraag 2,

• kijk je nooit of een TR terecht is maar verander je gewoon een TT of bericht?
• En als iemand nou een TR op de TT met Hendrik had geplaatst had je hem dan gewijzigd?

Als je geen behoefte hebt om te reageren, geen probleem
Iedereen pleasen lukt natuurlijk nooit
*O*
• Ik kijk altijd of een TR terecht is 14.gif
• Ja, ik vind het wel gezellig met jullie
• bonus: En ik was Jolig
• Ik doe me best om iedereen naar de zin te maken :7
  Forum Admin maandag 4 februari 2019 @ 17:48:38 #157
58651 crew  murp
murp
pi_184819254
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Misschien ga je het nu wel drukker krijgen als mensen het niet met de TT goed vinden.
Of degene waar ze fan van zijn gekwetst wordt.

:D
Het is maar een TT change :')
  Forum Admin maandag 4 februari 2019 @ 17:48:56 #158
58651 crew  murp
murp
  maandag 4 februari 2019 @ 17:50:07 #159
241662 Jian
Well, well, well
pi_184819285
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef murp het volgende:

[..]

• Ik doe me best om iedereen naar de zin te maken :7
Haal es koffie!
  maandag 4 februari 2019 @ 17:50:15 #160
111260 Charmian
a little joy
pi_184819289
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:47 schreef murp het volgende:

[..]

• Ik kijk altijd of een TR terecht is 14.gif
• Ja, ik vind het wel gezellig met jullie
• bonus: En ik was Jolig
[*]Ik doe me best om iedereen naar de zin te maken :7
behalve met die verrotte UI van je
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 17:50:37 #161
388664 crew  Dotteke
pi_184819296
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:48 schreef murp het volgende:

[..]

Het is maar een TT change :')
Ik weet het, maar jou reden om het te veranderen verbaasde mij
Omdat ik iemand die een tr zetten wilde pleasen,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Forum Admin maandag 4 februari 2019 @ 17:50:52 #162
58651 crew  murp
murp
pi_184819303
Om deze reeks niet te laten ondersneeuwen wil ik u verzoeken om een topic te openen in Feedback mocht u er hier nog niet uitkomen.
Ik wil heus met u in gesprek, maar dat doe ik niet meer hier.
kusjes en een fijne begin van de avond :*
pi_184819312
Ik dacht even dat Murp heel Fok had gewist :+


pi_184819440
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik weet het, maar jou reden om het te veranderen verbaasde mij
Omdat ik iemand die een tr zetten wilde pleasen,
Neem het niet te serieus. Murp maakte een grap. Wij uto mods nemen niet automatisch een TR aan. Er komt altijd een stukje inzicht van de diegene zelf bij kijken en we beslissen daarin zelf of er iets moet gebeuren.

De TT in kwestie hebben wij niet aangepast dus het is niet aan ons om daar iets over te zeggen qua inhoud maar Murp geeft duidelijk aan dat die het niet zo serieus zag dus ik zou het niet persoonlijk opvatten of als opmerking over de inhoud van de tt.

Volgens mij is het voor de rest wel duidelijk nu en kan iedereen mooi doorgaan met belangrijke zaken. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Soulraven op 04-02-2019 18:37:15 ]
pi_184819998
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Neem het niet te serieus. Murp maakte een grap. Een mod/FA neemt niet automatisch een TR aan. Er komt altijd een stukje inzicht van de diegene zelf bij kijken en we beslissen daarin zelf of er iets moet gebeuren.

Volgens mij is het voor de rest wel duidelijk nu en kan iedereen mooi doorgaan met belangrijke zaken. ^O^
ha
ha
Dus wie heeft nu besloten om die TT te veranderen dan? :?
pi_184820056
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

ha
ha
Dus wie heeft nu besloten om die TT te veranderen dan? :?
Je was me net voor terwijl ik even mijn bericht editte. Murp gaf al aan dat hij dat was.
pi_184820066
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

ha
ha
Dus wie heeft nu besloten om die TT te veranderen dan? :?
Dat heeft Murp zelf al uitgelegd.

UTO / Feedback #34
pi_184820089
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:36 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je was me net voor terwijl ik even mijn bericht editte. Murp gaf al aan dat hij dat was.
Dan begrijp ik jouw post niet. Je hebt het over we beslissen.... :?
edit: laat maar.
pi_184820129
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:37 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dan begrijp ik jouw post niet. Je hebt het over we beslissen.... :?
Dat was om te verduidelijken dat we niet elke TR die gezet word ook daadwerkelijk MOETEN aanpassen alleen omdat er een TR is. Daar waren vragen over.
pi_184820158
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:39 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat was om te verduidelijken dat we niet elke TR die gezet word ook daadwerkelijk MOETEN aanpassen alleen omdat er een TR is. Daar waren vragen over.
Dat snap ik en die vragen zijn niet opgehelderd. Maar nogmaals: laat maar, ben dr zat van.
pi_184820202
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:40 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat snap ik en die vragen zijn niet opgehelderd. Maar nogmaals: laat maar, ben dr zat van.
Volgens mij kunnen we het niet duidelijker maken. Nee wij passen niet alles aan alleen omdat er een TR gezet word. Wij gebruiken ons eigen inzicht om te kijken of het daadwerkelijk nodig is. Dat is hoe wij uto mods werken.

Voor fa's als murp kan ik niet spreken. Die staan weer een trapje hoger dan wij.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 18:46:55 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_184820316
Het is ook wel weer klaar nu. Murp heeft uitleg gegeven over zijn grapje dus verder valt er niet veel meer over te zeggen. Niet door de mods.
pi_184820513
TT is weer gewijzigd naar origineel.

Murp was even jolig en heeft voor de grap de TT gewijzigd n.a.v. een TR, niet wetende dat het hier zo gevoelig zou liggen. Er zat verder niks achter, laten we gewoon weer lekker verder gaan cossen en hier een streep onder zetten.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 19:06:30 #174
388664 crew  Dotteke
pi_184820814
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:36 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je was me net voor terwijl ik even mijn bericht editte. Murp gaf al aan dat hij dat was.
Oeps, dacht dat het een vrouw was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184832016
Cos weer kapotgeveegd w/
pi_184832039
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:20 schreef mootie het volgende:
Cos weer kapotgeveegd w/
w/

Nieuwe komt eraan.
pi_184853035
Waarom wordt mijn bericht weggeveegd?
pi_184853055
Een mod die een post plaatst over Jessie, dat hij niet op de streams is, maar wel besproken wordt lokt een stroom reacties uit over obsessies, haat etc en slaat vervolgens aan het vegen, inclusief de eigen post.
Ik vind het steeds vreemder worden in de Cos, net als de waarschuwingskaders over het gezellig houden en een verbod om over Jessie heen en weer te praten.

:?
pi_184853144
goed werk
pi_184853185
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:32 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het zou je sieren als je dan iedereen met een uitlokkende, zeikende of vittende opmerking wegveegd. Nu kom je enigzins bevooroordeeld over.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Mij wel, gelijke monniken, gelijke kappen.
Moet je je Jessievriendjes op dezelfde manier bedienen.
Als het goed is is het persoonlijke van beide kanten verwijderd, was best veel aangezien een aantal gewoon doorgaat.

Er is vaak genoeg gewaarschuwd elkaar met rust te laten. Dit gezeik op en over elkaar steeds gaat nergens meer over.
pi_184853213
En het zou de 'dienstdoende' Mod sieren als ze dan al het vittende, zeikend en uitlokkende commentaar zou verwijderen. Nu komt ze enigzins bevooroordeeld over.
Of ga je mij hier ook wegvegen?
pi_184853276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Een mod die een post plaatst over Jessie, dat hij niet op de streams is, maar wel besproken wordt lokt een stroom reacties uit over obsessies, haat etc en slaat vervolgens aan het vegen, inclusief de eigen post.
Ik vind het steeds vreemder worden in de Cos, net als de waarschuwingskaders over het gezellig houden en een verbod om over Jessie heen en weer te praten.

:?
Er is geen verbod om over Jessie of welke bewoner dan ook te praten.

We zeggen ook steeds dat een discussie prima is, Het kan zelfs leuk zijn is mijn mening.

Maar op het moment dat het persoonlijk gaat worden en het een gesneer van hier tot ginder gaat worden dan gaat de bezem erdoor.

Een discussie kan ook op een leuke manier zonder elkaar hun meningen door de keel te willen duwen en door blijven gaan, of continu over andere users te beginnen dat ze haters of lovers roze brillen bevooroordeeld etc zijn.
pi_184853279
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]


[..]

Als het goed is is het persoonlijke van beide kanten verwijderd, was best veel aangezien een aantal gewoon doorgaat.

Er is vaak genoeg gewaarschuwd elkaar met rust te laten. Dit gezeik op en over elkaar steeds gaat nergens meer over.
Sorry hoor, maar mijn opmerking dat ik de TT kwetsend vind wordt als gezeik gezien? Anoniem een TR plaatsen wordt dan wel op waarde geschat?

Ieder geval fijn dat je hier op mij reageert ^O^
pi_184853287
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:39 schreef Crabapple het volgende:
En het zou de 'dienstdoende' Mod sieren als ze dan al het vittende, zeikend en uitlokkende commentaar zou verwijderen. Nu komt ze enigzins bevooroordeeld over.
Of ga je mij hier ook wegvegen?
Ik ben nog bezig maar als iedereen door blijft gaan dan gaat het niet zo heel snel.
pi_184853290
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar mijn opmerking dat ik de TT kwetsend vind wordt als gezeik gezien? Anoniem een TR plaatsen wordt dan wel op waarde geschat?

Ieder geval fijn dat je hier op mij reageert ^O^
Wat is er kwetsend aan? :D
pi_184853303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Er is geen verbod om over Jessie of welke bewoner dan ook te praten.

We zeggen ook steeds dat een discussie prima is, Het kan zelfs leuk zijn is mijn mening.

Maar op het moment dat het persoonlijk gaat worden en het een gesneer van hier tot ginder gaat worden dan gaat de bezem erdoor.

Een discussie kan ook op een leuke manier zonder elkaar hun meningen door de keel te willen duwen en door blijven gaan, of continu over andere users te beginnen dat ze haters of lovers roze brillen bevooroordeeld etc zijn.
Helemaal mee eens en stook als mod het vuurtje dan ook niet op, om daarna van alles weer te verwijderen. En ik bedoel jou niet.
pi_184853349
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat is er kwetsend aan? :D
Als jij uitleg geeft over jouw TR's bij TT dan zal ik mijn opmerking nader toelichten.
pi_184853371
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Als jij uitleg geeft over jouw TR's bij TT dan zal ik mijn opmerking nader toelichten.
Wat is er kwetsend aan behalve dat er weer een discussie van komt die nergens op slaat.
pi_184853627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Wat is er kwetsend aan behalve dat er weer een discussie van komt die nergens op slaat.
Ik vind Jessie niet waardig om als King te worden genoemd in een TT.
ten eerste is hij bezig met een enorme stemmingmakerij ten gunste van zichzelf. Ik heb geen hekel aan hem en kan zijn humor soms waarderen, maar hij is geen geboren leider eerder een goed gebekte opportunist. Utopia behoort een ideale samenleving te zijn geen dictatorschap . Ik begrijp dat sommige mensen een 'leider' nodig hebben om tot volle wasdom te komen, maar dat zullen ze nooit onder Jessie bereiken. Een koning hoort onzelfzuchtig en onpartijdig te zijn. Hoewel de geschiedenis aangeeft dat er genoeg megalomane en sociopatische 'koningen zijn geweest, voel ik mij gekwetst dat Jessie koning wordt genoemd.
pi_184853816
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:03 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Ik vind Jessie niet waardig om als King te worden genoemd in een TT.
ten eerste is hij bezig met een enorme stemmingmakerij ten gunste van zichzelf. Ik heb geen hekel aan hem en kan zijn humor soms waarderen, maar hij is geen geboren leider eerder een goed gebekte opportunist. Utopia behoort een ideale samenleving te zijn geen dictatorschap . Ik begrijp dat sommige mensen een 'leider' nodig hebben om tot volle wasdom te komen, maar dat zullen ze nooit onder Jessie bereiken. Een koning hoort onzelfzuchtig en onpartijdig te zijn. Hoewel de geschiedenis aangeeft dat er genoeg megalomane en sociopatische 'koningen zijn geweest, voel ik mij gekwetst dat Jessie koning wordt genoemd.
Dat is jou mening, die van de TT starter is een andere.
Er zijn ook zat TT's die negatief zijn over Jessie, daar zijn sommige mensen het ook niet mee eens.
Het is maar een TT straks is er weer een andere de topics gaan snel genoeg.
pi_184853906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat is jou mening, die van de TT starter is een andere.
Er zijn ook zat TT's die negatief zijn over Jessie, daar zijn sommige mensen het ook niet mee eens.
Het is maar een TT straks is er weer een andere de topics gaan snel genoeg.
En waarom mag ik mijn mening over de TT dan niet ventileren? Zo schokkend is mijn mening toch ook niet, ik zie hier veel grovere teksten voorbij komen die niet worden geveegd.
pi_184853925
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef Crabapple het volgende:

[..]

En waarom mag ik mijn mening over de TT dan niet ventileren? Zo schokkend is mijn mening toch ook niet, ik zie hier veel grovere teksten voorbij komen die niet worden geveegd.
Omdat de gemoederen behoorlijk verhit aan het raken waren en dit ook weer tot een discussie leidde.
pi_184854040
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Omdat de gemoederen behoorlijk verhit aan het raken waren en dit ook weer tot een discussie leidde.
Als alles wat tot een discussie kan leiden wordt verwijderd kan je net zo goed de COS opdoeken.
pi_184854070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Als alles wat tot een discussie kan leiden wordt verwijderd kan je net zo goed de COS opdoeken.
Persoonlijke aanvallen discussie bedoel ik.
Niet een normale discussie daar is niks mis mee. :)
pi_184854131
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Als alles wat tot een discussie kan leiden wordt verwijderd kan je net zo goed de COS opdoeken.
Het is de toon die de muziek maakt.
En commentaar is zeker gewenst en wordt ook de gehele dag luid en duidelijk gegeven. Lees maar terug. Gescheld wordt verwijderd. Van wie het ook komt.
Als iedereen nu voor hij/zij gaat posten even de topicpointer leest zou al een heel verschil maken.
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:41:28 #196
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_184854346
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Als alles wat tot een discussie kan leiden wordt verwijderd kan je net zo goed de COS opdoeken.
Zou niet eens een slecht idee zijn .. de COS een dagje dicht en de mods een waardebon voor een wellness .
Duhh !
pi_184854393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt.
En commentaar is zeker gewenst en wordt ook de gehele dag luid en duidelijk gegeven. Lees maar terug. Gescheld wordt verwijderd. Van wie het ook komt.
Als iedereen nu voor hij/zij gaat posten even de topicpointer leest zou al een heel verschil maken.
Wat is het verschil tussen mijn post dat ik een TT kwetsend vind (geen scheldwoord gebruikt!) en een TR hierover?
pi_184854545
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen mijn post dat ik een TT kwetsend vind (geen scheldwoord gebruikt!) en een TR hierover?
Dat mag je vinden en dat mag je uiten. Je mag ook een TR zetten. Is jouw keuze.
  woensdag 6 februari 2019 @ 14:13:14 #199
241662 Jian
Well, well, well
pi_184855032
Er woedt al een kleine storm, mods zeggen stop ermee, maar desondanks wordt er vervolgens een TT geplaatst om te provoceren, dat kan een kind zien, of niet? Bovendien een TT die binnen luttele seconden gekaapt is van degene die eigenlijk, volgens de afspraken, recht had op die TT. De dienstdoende mod doet niets, niet eens nadat de "rechthebbende user" aangeeft de TT gewijzigd te willen hebben. Vreemd en als het geen opzet is, is het onkunde, naar mijn bescheiden mening natuurijk

ps. Die TT zal mij persoonlijk overigens aan mijn derrière roesten, maar bovenstaande is wat er is gebeurd in mijn optiek.
pi_184855681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef Jian het volgende:
Er woedt al een kleine storm, mods zeggen stop ermee, maar desondanks wordt er vervolgens een TT geplaatst om te provoceren, dat kan een kind zien, of niet? Bovendien een TT die binnen luttele seconden gekaapt is van degene die eigenlijk, volgens de afspraken, recht had op die TT. De dienstdoende mod doet niets, niet eens nadat de "rechthebbende user" aangeeft de TT gewijzigd te willen hebben. Vreemd en als het geen opzet is, is het onkunde, naar mijn bescheiden mening natuurijk

ps. Die TT zal mij persoonlijk overigens aan mijn derrière roesten, maar bovenstaande is wat er is gebeurd in mijn optiek.
Degene die dit topic opende had oorspronkelijk de lapo.
Dit is met degene die nu de lapo lijkt te hebben ook al besproken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')