SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zegt mij niets aangezien hij dan nog steeds ruimte heeft om de Nordic/Baltic-Tour te doen. Je moet nooit te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]Wat is hierop jouw eerste reactie?twitter:livedarts twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 15:19:39"I was aiming for Q School but now me and my girlfriend are having a baby in April so I will actually step down darts."Daniel Larsson after defeating Thornton on his debut 🇸🇪🎥 #WHDarts https://t.co/zKRkNHxf6w reageer retweet
Jij hebt altijd iets tegen Belgenquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Dimitri een beetje een pannenlap.
Behalve tegen Mathieu.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij hebt altijd iets tegen Belgen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Dimitri een beetje een pannenlap.
Die gaat zo een kopstoot uitdelen aan iemand die hem belachelijk maakt buiten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:22 schreef Grifte het volgende:
Amerikaan stond veel te strak.
Die zou ik wel bij het Aardrijkskunde-item van Arjan willen zien.
Ja, dat doen ze nou nooit eens tegen hemquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
85 v 83
Hier had Barney raad mee geweten.
Dan krijgt Barney in de 2e ronde zo'n vreselijk stugge Litouwer natuurlijk, het zit altijd tegenquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
85 v 83
Hier had Barney raad mee geweten.
Gies is anders ook vet sterk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gaat zo een kopstoot uitdelen aan iemand die hem belachelijk maakt buiten.
Arme Feather.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gaat zo een kopstoot uitdelen aan iemand die hem belachelijk maakt buiten.
“Uit welk land komt je tegenstander in de 1e ronde?”quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:22 schreef Grifte het volgende:
Amerikaan stond veel te strak.
Die zou ik wel bij het Aardrijkskunde-item van Arjan willen zien.
Dat heb je goed gezien. Met zijn dubbels (9/21) was niet veel mis.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit was echt slecht. Compleet door de ondergrens scorend.
Dat ligt niet aan de cocaïne. Amerikanen kunnen geen topografie buiten de 50 staten. De helft denkt dat Europa een land is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Uit welk land komt je tegenstander in de 1e ronde?”
Vervolgens krijg je een pijl ergens midden in Rusland ofzo
Daar ging ik ook op inquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de cocaïne. Amerikanen kunnen geen topografie buiten de 50 staten. De helft denkt dat Europa een land is.
Pohh, als hij nog zo goed op de dubbels was, dan was hij scorend echt ruk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. Met zijn dubbels (9/21) was niet veel mis.
Eerste darts zaten heel matig steeds.
Ik ken die staten maar voor de helft dus in de Joenaaited Steeds lachen ze mij uit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de cocaïne. Amerikanen kunnen geen topografie buiten de 50 staten. De helft denkt dat Europa een land is.
Op de weegschaal niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:29 schreef Doevelaer het volgende:
Arjan rondt af naar boven, dat doet hij vaker
Aan welke kant zou Arjan staan met de Troubles.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Arjan heeft altijd een vraag waarin Noord-Ierland terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |