Individueel laat ik mijn spelers altijd op hun rol trainen, tenzij bijv. een vleugelspits meer aan zijn voorzetten moet doen. Op teambasis staat 'ie eigenlijk altijd wel op defensieve standaardsituaties, tenzij m'n assistent me twee/drie dagen voor een wedstrijd vertelt dat aanvallende impulsen en -standaardsituaties beter van toepassing zijn op de tegenstander, dan wissel ik wel even.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:59 schreef zzzzud het volgende:
Heeft iemand van jullie al een goede en duidelijke handleiding gevonden voor trainingen? Ik laat ze nu altijd aan mijn assistenten over.
Jij speelt vast geen 2019 ofwelquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Individueel laat ik mijn spelers altijd op hun rol trainen, tenzij bijv. een vleugelspits meer aan zijn voorzetten moet doen. Op teambasis staat 'ie eigenlijk altijd wel op defensieve standaardsituaties, tenzij m'n assistent me twee/drie dagen voor een wedstrijd vertelt dat aanvallende impulsen en -standaardsituaties beter van toepassing zijn op de tegenstander, dan wissel ik wel even.
Neuh, 2014quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:56 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Jij speelt vast geen 2019 ofwel
Correctie: Heeft iemand van jullie al een goede en duidelijke handleiding gevonden voor trainingen op fm19? Ik laat ze nu altijd aan mijn assistenten over.
Laat ik hem ook gewoon op staanquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:56 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Jij speelt vast geen 2019 ofwel
Correctie: Heeft iemand van jullie al een goede en duidelijke handleiding gevonden voor trainingen op fm19? Ik laat ze nu altijd aan mijn assistenten over.
Wat voor tactiek gebruik je? Ik krijg het nog niet lekker draaiend bij Ajax.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel fucking nepSeizoen 2 kan ook alleen maar slechter gaan
Dat hele FM is toch ook 1 grote hoax manquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel fucking nepSeizoen 2 kan ook alleen maar slechter gaan
Back to back promoties met ieder willekeurig team. Maar ja het blijft een simulatie, en met een half uur googlen weet je al snel hoe je het moet aanpakken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat hele FM is toch ook 1 grote hoax manStandaard met Ajax/PSV binnen 5 jaar de CL winnen en dan het spel alszijnde 'realistisch' bestempelen. Sure.
4231 en sommige potjes met de punt naar achterquote:Op vrijdag 18 januari 2019 11:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat voor tactiek gebruik je? Ik krijg het nog niet lekker draaiend bij Ajax.
Sinds de laatste update zijn de meeste succesvolle tactieken 4-4-2, 4-1-4-1 of 4-4-1-1. Tutorials geloof ik niet zo in, de match engine werkt op een bepaalde manier, krijgt een update en werkt weer anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ergens goede tutorials te lezen over de nieuwe tactieken en trainingsopzet? Ik kom vrij weinig tegen op de sites waar ik meestal op kijk
Zelf de opdrachten geven, waarschijnlijk heb je het nu zo staan dat de hoofd scouting dit doet?quote:Op zondag 20 januari 2019 12:01 schreef dimmak het volgende:
6 van mijn scouts hebben geen opdracht, hoe wijs ik die toe in FM2019?
Ben druk bezig in Elder Scrolls Onlinequote:Op zondag 20 januari 2019 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw dit is ook wel een leuk project :
Het is wel iets voor Drizzen misschien ook voor meer mensen die met een FM dipje zitten
En de vrachtwagen danquote:Op zondag 20 januari 2019 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben druk bezig in Elder Scrolls Online
Die staat geparkeerdquote:
Dat zal het waarschijnlijk dan zijn.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf de opdrachten geven, waarschijnlijk heb je het nu zo staan dat de hoofd scouting dit doet?
Dat is bestuur nergens toe verplicht is. Bijvoorbeeld: geen verplichting tot het uitbreiden van het stadion of een nieuwe grasmat aanleggen of uitbreiding van het scoutinggebied.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik krijg een nieuw contract aangeboden. Wat houdt het laatste in?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |