Getuige wat je over Elia zegt, vraag ik me af of je gisteren wel goed hebt opgelet.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:39 schreef Adelante het volgende:
Die Sinisterra gewoon weer op de boot terug zetten. Gast deed echt geen zak in de 2e helft, liep er bij alsof ie al 313 minuten gespeeld had. Slechte en te korte passjes, komt geen hoekvlag voorbij en meeverdedigen ho maar. Ja oke, dat deed Elia ook niet, maar die had die status en prikte er nog wel eens een in. Ik vond het helemaal niks die Sinisterra.
Utrecht stelt gewoon niet zo veel meer voor. Gewoon een heel zwak elftal.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
We mogen blij zijn dat Utrecht er geen zin in had gisteren.
quote:Feyenoord geeft groen licht voor bouw van nieuw stadion
Feyenoord pakt door met de plannen voor het nieuwe stadion in Rotterdam-Zuid. De club en Stadion Feijenoord hebben vandaag groen licht gegeven aan het voortzetten van het ambitieuze project, dat Feyenoord in 2023 een hypermoderne thuishaven aan de Nieuwe Maas moet bezorgen. Dat bevestigt een woordvoerder van Feyenoord City.
https://www.ad.nl/rotterd(...)uw-stadion~a084fb4d/
Jij bent de grootste mongool klaas.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
EN NU OPPLEUREN MET DIE ANTI MONGOLEN ROND DE KUIP
zo
Volgens mij is dat ontwerp nog niet definitief.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet heel verkeerd uit, wel wat standaard ontwerp.
Ohquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ontwerp nog niet definitief.
Wij krijgen dat stadion zo volquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:08 schreef PSVCL het volgende:
Wat moet een clubje als Feyenoord met zo een gigantisch stadion?
80.000 man? lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wij krijgen dat stadion zo vol
Capo Klaasquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijgen jullie nu ook een sfeervak?
PSV kan niet achterblijven met hun capaciteit eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:27 schreef PSVCL het volgende:
Het iconische stadion met 63.000 plaatsen komt ook nog eens op een markante plek: aan de Nieuwe Maas.
Lopen ze al heel lang mee achter.quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV kan niet achterblijven met hun capaciteit eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |