abonnement Unibet Coolblue
pi_183812913
Moet echt even van me afschrijven. Word er helemaal gek van.

Ik kan nooit wachten tot de volgende aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijd. 's Middags denk ik er al aan en ben ik de hele tijd bezig met hoe het verder zou gaan. Hoe later het wordt, hoe meer ik eraan moet denken. Krijg soms geen hap door m'n keel bij het avondeten als het heel spannend is geweest. En tegen half 8 heb ik het niet meer en ga ik vaak ijsberen door de huiskamer. Tijdens het rtl-weerbericht zit ik maar 'gvd, schiet nou toch eens op!!' En als dan het liedje begint....... bijna vlinders in m'n buik.

Nu gisteravond was aan het einde Jef die door Laura werd betrapt dat die de boel heeft lopen bedonderen bij café de Koning. Die zijn namelijk duurzaam geworden en serveren geen vlees meer of zo. Dus Jef heeft stiekem z'n ouderwetse gehaktballen-recept van stal gehaald, en gewoon half om half gehakt gebruikt! :o Dat werd een groot succes, en iedereen wou zijn gehaktballen eten. Toen had Laura 'm dus stiekem opgegeven voor een gehaktballenwedstrijd met een mysterieproever die dan langskomt, wat Jef ontdekt en hij heel nerveus van werd. En nu is die er gloeiend bij!! Het komt met koeienletters in de krant. Hoe gaat dat nou aflopen? Ben er al de hele dag mee bezig. Echt zó spannend! Straks wordt het een groot schandaal. Of de hele tent gaat failliet. Heb al zo veel scenario's bedacht. Kon er bijna niet van slapen vannacht.

Ja ik weet dat je ook vooruit kunt kijken, maar vind het leuker met het idee dat ik met heel Nederland voor de buis zit om 20:00.

Maar die spanningen word ik dus behoorlijk beu. Altijd op van de zenuwen voor hoe het nu weer gaat aflopen. En als het afgelopen is, weet ik niet wat ik moet doen 's avonds verder.

Klacht: GTST die ons bewust verslaafd maakt en er alles aan doet om onrust te veroorzaken met hun klote cliffhangers!
Eens kijken
pi_183812933
GTST :r
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_183812939
Ik mag hopen dat dit een trolltopic is :')
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 december 2018 @ 18:28:05 #4
186611 Haags
pi_183813036
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik mag hopen dat dit een trolltopic is :')
Ik hoop met je mee. Maar moet zeggen dat TS erg zijn best doet om het nog enigzins geloofwaardig over te laten komen.
Zonder wrijving geen glans
pi_183813433
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:22 schreef Maharski het volgende:


Ik kan nooit wachten tot de volgende aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden.
Hier acuut gestopt met lezen. :7
pi_183814172
Ik moet nog beginnen met die serie.
Is het wat?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:29:15 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183814199
Dat heb ik met FakeTaxi.
And so is the past
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:34:24 #8
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183814309
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:22 schreef Maharski het volgende:
Ja ik weet dat je ook vooruit kunt kijken, maar vind het leuker met het idee dat ik met heel Nederland voor de buis zit om 20:00.
_O-

TS leeft nog in 2003. :')
pi_183814509
Geen Utopia kijken elke dag op de livestream :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_183814524
Nog een kwartiertje. Pfff heb het weer zo spannend nu. Ben echt zwaar benieuwd hoe het afloopt en hoe Laura gaat reageren op Jef. Misschien staat het straks al in de krant. Jef zal wel niet weten waar die kijken moet... krijg bijna de neiging even 10 minuten buiten gaan lopen. Het is dat het zo koud is.

Hebben jullie dat nooit dan?
Eens kijken
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:51:46 #11
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_183814687
Ik volg het alleen nog maar via het befaamde GTST-topic in (Sho)
En ik krijg de indruk dat, dit ruim voldoende is.
Ja ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')