Ik zie er alles in maar geen leuke vent....quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:44 schreef mazaru het volgende:
En aan de andere kant staan Gerrit en Joa zichzelf op te vreten dat er een leuke vent binnen is gekomen.
De druiven zijn zoooooooooooo zuur![]()
![]()
![]()
Nu nog dit suffe hoedjequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft zijn blauwe trui ook weer bij hem
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel vindt alles leuk van Jessie
Nog niet zuur genoeg Maz, slapeloze nachten gun ik zequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:44 schreef mazaru het volgende:
En aan de andere kant staan Gerrit en Joa zichzelf op te vreten dat er een leuke vent binnen is gekomen.
De druiven zijn zoooooooooooo zuur![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu nog dit suffe hoedje
[ afbeelding ]
Ja, vooral nu ze weet hoe hij is.......echt wat voor haar.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel vindt alles leuk van Jessie
tja die zou even een dubbeldekker aan laten rukkenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef mazaru het volgende:
De stoom komt uit de oren van Gerrit. Die is zo ontzettend jaloers![]()
[ afbeelding ]
Die gaan ze gegarandeerd krijgen Fritsiequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog niet zuur genoeg Maz, slapeloze nachten gun ik ze
En een pipowagen en een huisje van steen en...quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
tja die zou even een dubbeldekker aan laten rukken
het vriest nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer dat die boot niet in het water mag
En heel toevallig mag Erik hem straks opknappenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Erik is de boot van iemand geweest van iemand die hem wilde opknappen, maar er geen zin meer in had.![]()
kann deze echte idiot zijn boot niet te huis laten? gaat hij met higse neuken?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer dat die boot niet in het water mag
Vind het mooi dat ze dachten dat ze heer en koning waren over Utopia..quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog niet zuur genoeg Maz, slapeloze nachten gun ik ze
dat jaquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En heel toevallig mag Erik hem straks opknappen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann deze echte idiot zijn boot niet te huis laten? gaat hij met higse neuken?
Alleen voor die zure hoofden hou ik al van Jessiequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind het mooi dat ze dachten dat ze heer en koning waren over Utopia..
1 dag hebben ze kunnen genieten van dat gevoel, ze zijn nergens meer
Ja, daar kunnen ze alleen maar van dromen maar dan wel lekker warm......Jessie vindt het nu al vreselijk koud......en mag wel oppassen dat zijn snorkel niet bevriest......sorry das gemeen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een pipowagen en een huisje van steen en...
Ik denk met Lotusquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann deze echte idiot zijn boot niet te huis laten? gaat hij met higse neuken?
ze laten zich wel heel erg gemakkelijk afzettenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind het mooi dat ze dachten dat ze heer en koning waren over Utopia..
1 dag hebben ze kunnen genieten van dat gevoel, ze zijn nergens meer
Dat is wel een beetje de opzet he? Jessie komt binnen walsen met een boot. Gerrit heeft nog geen kippenhok in elkaar gezet voor zijn meisjequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:48 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
tja die zou even een dubbeldekker aan laten rukken
hard kussen ?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:52 schreef wyno het volgende:
Dat eeuwige kinderlijke stemmetje van Gerrit, walgelijk gewoon. En dan die enorme kop erboven, zit 0,0 verhouding in. En dat hij altijd al lui is geweest kun je zien aan de platte achterkant van die kop.
joh.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En heel toevallig mag Erik hem straks opknappen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef pollewop77 het volgende:
Mooi, Shelley trekt een #teamjessie shirt aan
Zal Gerrit leuk vinden
Daar gaan wel alquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef pollewop77 het volgende:
Zal Gerrit leuk vinden
OMGquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef pollewop77 het volgende:
Zal Gerrit leuk vinden
Ik hoorde Joa zeggen dat er een kacheltje stond?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ze alleen maar van dromen maar dan wel lekker warm......Jessie vindt het nu al vreselijk koud......en mag wel oppassen dat zijn snorkel niet bevriest......sorry das gemeen.
Zo gaat het nu inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
De yurtboys de grond in trappen omdat ze sjoemelen,en dan komt de grootste oplichter van uto 1 binnen en er dan op geilen!
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
De yurtboys de grond in trappen omdat ze sjoemelen,en dan komt de grootste oplichter van uto 1 binnen en er dan op geilen!
Het is wel weer een inbreuk op het format, 1 Nieuwe komt binnen met 1 Kist..quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja Gerrit jij hebt dat allemaal nog niet bereikt in dat half jaar. Nog helemaal niets voor elkaar gekregen en Jessie krijgt zomaar een boot van de febo alleen maar om naar binnen te gaan.
En een oplichter met een leuk karakter is leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
What goes around comes around
dat is andersquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mooi he?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
maar toch...hij is de enige die er beter uitkwam als toen ie erin ging, qua uiterlijk,dikte enzo...quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
God toen zag die er uit ook in het beginen toen vond Poezel hem al leuk
Als je al maanden tegen die hoofden aankijkt van wat er in zat dan kan ik me voorstellen dat je vleugels krijgt als Jessie binnenstaptquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:56 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dat is anders
dit is precies wat merel graag wil
nu nog even neuken en de vette vogel kan weer kopen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Betere boot dan die vorige zeg
[ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk de cosquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:56 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dat is anders
dit is precies wat merel graag wil
nu nog even neuken en de vette vogel kan weer kopen
Ze konden verder geen hond krijgen en Jessie was alleen bereid te gaan als die boot mee zou gaan. De Febo heeft eieren voor haar geld gekozen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is wel weer een inbreuk op het format, 1 Nieuwe komt binnen met 1 Kist..
En da's geen Kist
[ afbeelding ]
natuurlijk is deze beterquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow.. das goed nieuws
dat doet de verse dinges ut
Ik kijk al uit naar alle Nieuwe Nieuwen, en wat die mee gaan nemen... er is nog plek voor een F16 geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze konden verder geen hond krijgen en Jessie was alleen bereid te gaan als die boot mee zou gaan. De Febo heeft eieren voor haar geld gekozen.
Shelly heeft er 1 aan, die van Merel, want die kreeg zichzelf er niet ingepropt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:58 schreef mazaru het volgende:
Gerrit staat de shirts van Jessie belachelijk te maken. Waar blijft Shelley met haar nieuwe shirt?![]()
zo is het!quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze konden verder geen hond krijgen en Jessie was alleen bereid te gaan als die boot mee zou gaan. De Febo heeft eieren voor haar geld gekozen.
Heeft vast gehoord dat Christel hem wilde als vrijwilligerquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Och die Wyatt heeft zich weer opgedrongen daar. Zie het nu pas.
Ze zei het net tegen die twee flapdrollen. Die waren er niet blij meequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Shelly heeft er 1 aan, die van Merel, want die kreeg zichzelf er niet ingepropt.![]()
complete woonwagen van 8 bij 19 en 2 verdiepingenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar alle Nieuwe Nieuwen, en wat die mee gaan nemen... er is nog plek voor een F16 geloof ik
nee en Merel ws ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei het net tegen die twee flapdrollen. Die waren er niet blij mee
Net die koppen van Joa en Gerrit ook alquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:01 schreef Mylene het volgende:
Tering he, die Tim lachen als boer met kiespijn toen Jessie zijn shirt liet zien![]()
.
Ik vind dat wel lollig. En hij is het altijd grondig met zichzelf eens...quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het leuke van Jessie voor de streams is dat hij veel in zichzelf praat en dan veel verraad.
Voor de rest een naar mens,alleen die zeurstem al.
Helicopter, kan meteen landen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:02 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
complete woonwagen van 8 bij 19 en 2 verdiepingen
Dit lijkt ook het planquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:01 schreef Mylene het volgende:
Tering he, die Tim lachen als boer met kiespijn toen Jessie zijn shirt liet zien![]()
.
Doe eens ff normaalquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:02 schreef mario390 het volgende:
LOTUS EN HAAR HOND VIND IK HELEMAL NIET LEUK
doe toch eens normaal manquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:02 schreef mario390 het volgende:
Yep. En de dag dat andere Jessie's psycho mamma op bezoek was.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Dit is de leukste dag sinds het begin van uto2
Alle haantjes aan het werk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:04 schreef Mylene het volgende:
Ik heb Tim ook niet eerder zoveel zien werken in Utopia. Nu weer bij de sociale werkplaats van Mike. Al langer dan een half uurtjes kistje aan kloten![]()
.
fijn hé ?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jo pc
post lezen van Jessie
Greet en Zjelly lachen
Greet , kijk es nog meer dan
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar alle Nieuwe Nieuwen, en wat die mee gaan nemen... er is nog plek voor een F16 geloof ik
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
zelfs nog te beroerd om even een pan om te scheppen of in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:05 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley wil ff een sigaret roken, of de heren op het eten willen letten.
Gerrit: mwah wat is op het eten letten
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, want ik vind je echt een gluiperd naar Lotus toe. aub on topic graag
Achquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, want ik vind je echt een gluiperd naar Lotus toe. aub on topic graag
mikequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ceesquote:
26 Januari , dan is die UTO-Hoer uitgebokst, maar dan komen al die eikels van 1 er ook weer bij, Emiel Ruud Bassie enzzquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]Ja en eerdaags komt Billy in zo'n gigantische Amerikaanse Camper met Jacuzzi, bubbelbad en thuisbioscoop.
Wie wel kontneuken, zwangerschap's testen ?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
zal jessie geen ruk intreseren
privacy
Mag toch hopen dat hij dat niet hardop zei?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef Mylene het volgende:
Tim zou Franny het liefst aangelijnd houden![]()
.
Hoezo? Ze heeft toch verloren?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
26 Januari , dan is die UTO-Hoer uitgebokst,
Joa is ook verschrikkelijk zuur hoor. Die heeft ook al haat naar Jessiequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:07 schreef Mylene het volgende:
Joa kan er de humor wel van inzien![]()
![]()
.
Gerrit lacht ook als een boer met kiespijn![]()
.
Dat lijkt me er echt 1 die zijn vriendin weg houdt bij andere mannen. Zwaar jaloers.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef Mylene het volgende:
.
lijntje komt er aanquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef Mylene het volgende:
.
Doet hij ook niet zeg alleen dat hij de beste wasquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is toch ziek ,de komt daar niet iin deze rootzooi daar
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
ging over mail lezen muisquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie wel kontneuken, zwangerschap's testen ?
Nu Jessie er is niet zo lang meer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:10 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
lijntje komt er aan
of een ketting
het zal mij benieuwen hoe lang deze relatie nog blijft bestaan
Er kan ook van alles over Jessie geschreven worden, maar hij is absoluut niet luiquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:07 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie meteen de boodschappen aanpakken en in de koelkast leggen. Dat heb ik Joa en Gerrit ook nog nooit zien doen.
Hop hop, doorpakken Jessie
met een vleugje Panameesquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:07 schreef rowan634 het volgende:
damn die joa praat wel echt uberbrabants
jessie heeft smaak hoorquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:10 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Mark my words, Jessie en Hiske word
Nee, indruk die ik krijg. Man o man, de yurt ratten hebben aardig wat klappen gehad vandaagquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hij dat niet hardop zei?
Jajaquote:
quote:
Gerrit en Joa hebben net gewiebeld met de bootquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is Das Boot wel goed gesteld
Merel wil dr in
floggeh
gevaarlijk
Roken nog wel. Hij is wel gestopt met drinkenquote:
wie bedoel je hiermee ?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:02 schreef mario390 het volgende:
hij was schwierig,moelijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet hij ook niet zeg alleen dat hij de beste was
Dat zal die 1000 euro zijn die die smiechten achter hebben gehoudenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel zag een pak geld in de yurt
Stop maar met uitlokken dat heb je zelf al lang gelezen he?quote:
Das niet gek lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel zag een pak geld in de yurt
dan gaat hij binnenkort wel weer beginnenquote:
Gaan ze horloges en goud voor kopenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal die 1000 euro zijn die die smiechten achter hebben gehouden
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:59 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
natuurlijk is deze beter
tosti heeft het natuurlijk ook heel goed gedaan na utopia
een gouden toekomst gekregen en dat laat je natuurlijk direct zien met een cruiseschip
Negerenquote:
Wat een overschatting...quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef Jian het volgende:
Wat een gedweep met die Jessie, hij komt me nu al mijlenver de strot uit. Ik hoop dat de Misketiers hem snel de nek omdraaien.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aii...hopelijk suipt 'ie nog wel.. anders maakt Hitsig nooit een kans
hij vertelde vanmidd . geen alco meer te drinken aan Lotus en Meikquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aii...hopelijk suipt 'ie nog wel.. anders maakt Hitsig nooit een kans
dat dus,die blijft volgens mij niet.Met kerstmis weer wegquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef Jian het volgende:
Wat een gedweep met die Jessie, hij komt me nu al mijlenver de strot uit. Ik hoop dat de Misketiers hem snel de nek omdraaien.
Is dat een fetish ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Vragen jullie je ook al heel lang af hoe Hiske smorgens uit dr bek ruikt?
neequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
rooie duivel en vette vogel die hem gaan stalken.... ik lach hardop.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dan gaat hij binnenkort wel weer beginnen
stress van de rotzooi op te knappen
benauwd voor die rooie duivel en de vette vogel die hem gaan stalken
leuke tv momentjes
Of die sjaal?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik vraag mij veel dingen af, maar dit nooitquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:14 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dan gaat hij binnenkort wel weer beginnen
stress van de rotzooi op te knappen
benauwd voor die rooie duivel en de vette vogel die hem gaan stalken
leuke tv momentjes
Nou ik steel geen poepluiersquote:
nee, lang niet gezien...quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:17 schreef rowan634 het volgende:
is kkka3 nog actief
die was ook zo dol op jessie
Daar had ik het niet over....quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Eensch, die slijmbal wordt inderdaad zwaar overschat
Ja, inderdaad, in elk geval voor het nieuwe jaar weer pleittequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
dat dus,die blijft volgens mij niet.Met kerstmis weer weg
die brard wannabee kan nog maar zo eens gewicht gaan verliezen met dat gezwalk en gestalk achter hem aanquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:17 schreef VitaSackville het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaaa, Merel ligt op de loer
Ja, zulke gasten heb je ook nog ja, even ruiken eraan en dumpen in een natuurgebiedquote:
neen...omdat ze een overbezet heeft...wat een nare onzinquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
What the Fuck manquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]NWS / Poepluier-fetisj in Brabant? Dorpje walgt van man
Er zijn een boel die hun password niet kunnen onthouden en met een verse postenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien, net als vele andere Utopia1 COSsers ...
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn een boel die hun password niet kunnen onthouden en met een verse posten
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie en Boyd hadden toch een ruzie en dat was het einde van hun vriendschap?
Ja, de schuur van zijn familie ligt nog vol met die troep ....quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:20 schreef mazaru het volgende:
de koppen van die losers!!![]()
Jessie vertelt over de winst die hij maakte in uto1 met zijn shirts. 12000 winst in 1 maand sukkeltjes!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En de belasting mocht de rest ophoesten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:20 schreef mazaru het volgende:
Jessie vertelt over de winst die hij maakte in uto1 met zijn shirts. 12000 winst in 1 maand sukkeltjes!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar dat geloof ik ook niet,ondanks # team Jessiequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:20 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
lkkr door de spullen van een ander heenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:22 schreef pollewop77 het volgende:
Christel kijkt in de kist van Jessie
Zelfs als de belasting daaraf gehaald zou zijn dan was het nog dikke winst. Dat zullen die wigzwammers nooit gaan halenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En de belasting mocht de rest ophoesten.
raar gedragquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:22 schreef pollewop77 het volgende:
Christel kijkt in de kist van Jessie
In Uto1 werd er belachelijk veel winst gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:22 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
maar dat geloof ik ook niet,ondanks # team Jessie
Nee, maar dan zal ie stroom moeten hebben in zijn bootquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr door de spullen van een ander heen
is dat slaap ding..snorkel al gespot
Dat is dan waarschijnlijk het enige waar hij verstand van heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie is de enige die weet hoe die plotter werkt ....
12000 is heel overdreven en daarnaast heeft hij dan zo'n 2500 euro te veel uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs als de belasting daaraf gehaald zou zijn dan was het nog dikke winst. Dat zullen die wigzwammers nooit gaan halen
maar is dat echte winst of dromenwinstquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs als de belasting daaraf gehaald zou zijn dan was het nog dikke winst. Dat zullen die wigzwammers nooit gaan halen
Klopt ook wel...en toen kwamen die Twins...quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
In Uto1 werd er belachelijk veel winst gemaakt.
En dat heeft hij, zei hij vanmorgen meteen al. Voor zijn slaapapparaat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee, maar dan zal ie stroom moeten hebben in zijn boot
Dat weet je natuurlijk nooit zeker. Maar er werd daar wel heel veel geld uitgegeven en er stond altijd zat geld op de bankquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:24 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar is dat echte winst of dromenwinst
ik persoonlijk zelf denk het laatste
voor zijn duikmasker bedoel jequote:Op dinsdag 18 december 2018 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat heeft hij, zei hij vanmorgen meteen al. Voor zijn slaapapparaat.
Dat was hilarisch, goedkope kleren inkopen, niet eens bedrukken en daarna met dikke winst verkopen aan dom schuimquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt ook wel...en toen kwamen die Twins...
Niet toen hij wegging, vlak daarvoor begon de crisis daar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit zeker. Maar er werd daar wel heel veel geld uitgegeven en er stond altijd zat geld op de bank
Net zoals die klotus nou doet met die ellendige ukelillesquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, goedkope kleren inkopen, niet eens bedrukken en daarna met dikke winst verkopen aan dom schuim![]()
![]()
Ja gebeurd nu weer met die ukkelille.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, goedkope kleren inkopen, niet eens bedrukken en daarna met dikke winst verkopen aan dom schuim![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat heeft hij, zei hij vanmorgen meteen al. Voor zijn slaapapparaat.
Dat kan ik me niet herinneren. Waarschijnlijk was ik door verdriet overmand dat hij weg gingquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet toen hij wegging, vlak daarvoor begon de crisis daar.
dat waren dievenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt ook wel...en toen kwamen die Twins...
volgend jaar groot paasvuur ?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja gebeurd nu weer met die ukkelille.
knap brutaal,kijken wat die 2 zeggen als jessie hun slaapplak ingaat en alles onderzoekt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Christel: Dit kettinkje kan ik wel gebruiken
Hiske: Nou meenemen die handel
Cristel ziet er erg slecht uitquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
de drieling heeft ook veel gegraaidquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je zelf de camera's moeten er nou eenmaal inquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Boot is al helemaal ingericht. Hoeft niets meer aan gedaan te worden volgens mij. Ben benieuwd of Febo dit geregeld heeft of Jessie.Normaal gesproken mag je alleen een kist mee naar binnen nemen dus ik denk dat dit een Febo twist is.
Nu nog een neukertje en het verhaal is compleetquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh het Duo LafKutten durft aan boord
Alles heeft 'ie.. verwarming, douche, keuken..
Jup.. de Cam is er. en vast ook een lekker Neukbed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerrit heeft al gekeken,quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:30 schreef Mylene het volgende:
Ik kijk nu al de reactie's van Shelley en Gerrit als ze de boot van binnen zien![]()
.
En uiteindelijk komen die daar te liggenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:30 schreef Mylene het volgende:
Ik kijk nu al de reactie's van Shelley en Gerrit als ze de boot van binnen zien![]()
.
die zit in een kers stolquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Betere boot dan die eerste, benieuwd waar Billy zich verstopt heeft ....
Dat is waar. Wat Jose maakte liep als een speer. Dat was ook echt heel erg leuk. Ik heb zelfs nog even getwijfeld om tegen mijn principes in te gaan en te bestellen bij haar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
de drieling heeft ook veel gegraaid
en Jose veel ingebracht , veel te weinig voor zichzelf gegunt
die kunnen er uit rancune wel met een boog omheen gaanquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:30 schreef Mylene het volgende:
.
Ach tuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Boot is al helemaal ingericht. Hoeft niets meer aan gedaan te worden volgens mij. Ben benieuwd of Febo dit geregeld heeft of Jessie die dat dan ook betaald heeft.Normaal gesproken mag je alleen een kist mee naar binnen nemen dus ik denk dat dit een Febo twist is.
ranzige sex is ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nu nog een neukertje en het verhaal is compleet
Maar...hij vertelde niet voor de liefde te zijn gekomen
Dat heeft ie ook al eerder gezegdquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nu nog een neukertje en het verhaal is compleet
Maar...hij vertelde niet voor de liefde te zijn gekomen
Lijkt me sterkquote:
Vier uur op zijn werkbriefje ....quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:32 schreef mazaru het volgende:
Tim zegt dat hij de hele dag stenen heeft gesjouwd. Goh, heb ik gemist.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hiske fluisterend: Dat was gisteren al besloten
Zo en geen woord gelogen......quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:20 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in werkelijkheid?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vier uur op zijn werkbriefje ....
Welneequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:31 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
die kunnen er uit rancune wel met een boog omheen gaan
hoewel dat ik de kans groot acht dat shelly die boot nog wel wat beter gaat verkennen
Wie zegt dat dat over de boot gaatquote:
Nee die schijt bagger dat ie op de bank komt. Nu al...quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim: we hadden het over deprimerende dingen.
Chris: dan ga ik wel weg.
Tim: Wat als ik naar huis zou gaan?
Frennie: nee jij hoort hier hoor.
Dus Tim wil ook al naar huis
ja die ziet de bui al hangenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim: we hadden het over deprimerende dingen.
Chris: dan ga ik wel weg.
Tim: Wat als ik naar huis zou gaan?
Frennie: nee jij hoort hier hoor.
Dus Tim wil ook al naar huis
Neuhh... als Jessie zou moeten bedelen om een slaapplek zou dat hem zijn status als Alfa-Irritator kosten.. nu geeft Febo hem een eigen plek en de arrogantie van de Machtquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:32 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ach tuurlijk
We hebben net de huisjescrisis achter de rug, dus denk dat ze achter ook denken laten we maar alles houden zoals het is
moet dat dan......geloof niet dat we zitten te wachten op nep kaviaar en een golfbaan.....quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
neergestort zal je bedoelenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dit is alsof een miljardair met een prive jet in een sloppenwijk is geland
Man man manquote:
In 1 maand he......quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
12000 is heel overdreven en daarnaast heeft hij dan zo'n 2500 euro te veel uitgegeven.
Wat zeggen al haar exen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:37 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie: dat zeggen al mijn exen![]()
![]()
ze is heel naief
De hele yurt trilt op zijn grondvestenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Tosti terug in utopia![]()
Als ik de utopia krant moet geloven is Gerrit de hele tijd bezig met Jessie en ziet hem als een gevaar.
Team tosti![]()
![]()
![]()
tim wordt niet onthevenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik bedenk even een verhaaltje!
Hiske en Christel stellen vragen over het geld wat Christel in de yurt vond.
Veel bla bla etc en Tim wordt ontheven van zijn functie en Jessie neemt het over.
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het ligt er wel dik bovenop om Tim over de rooie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |