quote:Alles over Jessie
Jessie van de Graaf is 27 jaar en woont in Hoofddorp. In 2016 meldde hij zich voor de poorten van Utopia waar hij 15 maanden heeft gewoond. Jessie kwam binnen om Utopia op zakelijk vlak naar een hoger niveau te tillen. Onder het gezag van Jessie werd de B.V. groot gemaakt en werd er goed geld verdiend in Utopia. Wie Utopia goed heeft gevolgd zal Jessie kennen als slim, eigenwijs, rechtlijnig en soms bikkelhard. Ook zijn roerige liefdesleven met oud-Utopiaan Billy zullen veel mensen zich goed herinneren.
Jessie heeft een achtergrond als ondernemer. Nadat hij stopte met voetballen op hoog niveau richtte hij, samen met twee vrienden, een incassobureau op. Vlak voor hij Utopia in ging verkocht hij zijn aandelen, omdat hij niet meer op één lijn zat met zijn compagnons. Daarnaast had hij een sport agency waar hij zaakwaarnemer was van voetballers.
Ben hem eigenlijk al een beetje zat, die manier van praten van af de hele dag door en doorquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze maken hem de baas denk ik
Er is een BN- er binnen, precies wat je net zei.
Lotusquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:06 schreef Soury het volgende:
Jessie [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijken wie het eerst hun vent aan de kant zet, Shelly of Franny
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
Is toch humor Jessy de grootste oplichter en jatmoos terug in Uto2.
Daar zijn de drie musketiers kruimeldieven bij vergeleken!![]()
![]()
![]()
Oh ja die vergat ikquote:
En zelf heeft hij het idee dat hij zoveel beter is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
![]()
![]()
geld is toch van iedereenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat zei Jessie: hij heeft alleen zijn eigen verdiende geld uitgegeven?
Wat een lul, de BTW mochten anderen voor hem betalen.
Toevallig he?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:07 schreef juul. het volgende:
[..]
Op zijn instagram maakt hij reclame voor het een of ander dierenvoeding
Jep van Frenkie de Jongquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:09 schreef mario390 het volgende:
JESSIE IS ZAKKWARMER VOR VOETBALLERS??
Ja, heerlijk.......zelfs de hoogmoed van Tim valt in het niet bij die van Jessie.....quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
![]()
![]()
Daar toen niet. En hij gaf geld uit als water. Hij deed ook de boekhouding, maar toen hij weg was bleek dat hij geen BTW had afgedragen, nooit niet. Dus hij liet de groep achter met een enorme schuld. Maar had wel een dure leren jas, goudklompje en een horloge mee.quote:
Ik heb geen idee, ken die hele Jessie niet uit 1.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hondje zeker weer bij papa en mama achter gelaten.....
Ja echt die gozer is verknipt als je zijn gesprekken met iedereen achter elkaar laat zien dan kruipt hij heel snel in een heel klein hoekje weg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:10 schreef krabje het volgende:
tim liegt weer over zijn gesprek met jessie hahahahah
haha, ok een boef dus. Ben benieuwd hoe deze gladde prater zich gaat ontwikkelenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar toen niet. En hij gaf geld uit als water. Hij deed ook de boekhouding, maar toen hij weg was bleek dat hij geen BTW had afgedragen, nooit niet. Dus hij liet de groep achter met een enorme schuld. Maar had wel een dure leren jas, goudklompje en een horloge mee.![]()
Leuke vent hoor.
ok thanksquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel, je moet eerst een nieuw wachtwoord aanvragen.
Welke Dennis ?? Dennis de papagaaienkoning??quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Als Jessie met Dennis z'n winkel (uit schuldig) gaat samenwerken als extern verkooppunt dan is dit sprookje wel compleet 👍
Ja, manquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:10 schreef krabje het volgende:
tim liegt weer over zijn gesprek met jessie hahahahah
dus een aanwinstquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar toen niet. En hij gaf geld uit als water. Hij deed ook de boekhouding, maar toen hij weg was bleek dat hij geen BTW had afgedragen, nooit niet. Dus hij liet de groep achter met een enorme schuld. Maar had wel een dure leren jas, goudklompje en een horloge mee.![]()
Leuke vent hoor.
Jessy heeft dus letterlijk gezegd dat hij dat niet wilde doen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een verkeerd beeld hebben die drie toch niet normaal. En weer dat Jessie gezegd heeft dat hij de boekhouding wilde doen.
Er wordt daar en hier weer van alles verdraaidquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim weer dom lullen Jessie had gezegt ik wil de boekhouding gaan doen
.. Jessie heeft gezegt
ik wil NIET de boekh gaan doen
.. Jo ; hun hebben met billy en Boyd letterlijk
geld verduisterd
Tim verder
Had een dierenwinkel in Human docu_serie schuldig van 2jr geleequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welke Dennis ?? Dennis de papagaaienkoning??
Had gekund, dit is de Botox Bitch from hell, zusje van Vlinder ....quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef rowan634 het volgende:
is dit de dochter van patty brard?
[ afbeelding ]
die gezichten spreken boekdelenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef mazaru het volgende:
De stront loopt ze dun door de broek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze schijten al blubberquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef Poezewoes het volgende:
Nou dan gelijk Ivan er ook maar bij (grapje)
Dan loopt het helemaal dun in de broek bij die kerels
hier wrd getiktquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt daar en hier weer van alles verdraaid
als k gratis stream had mocht je erop.... ( er is er wel 1 geloof ik)quote:
Merel is een vies smerig nep wijf. Helemaal jessies type dus.quote:
Het allerliefste zou ik nu nog even een paar weken Ivan daar willen zien alleen maar om die drie echt klein te krijgen. Lekker confronteren met alles en uit elkaar halen door er 1 weg te krijgen en dan zelf ook weer eruit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef mazaru het volgende:
De stront loopt ze dun door de broek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nou nouquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:16 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Merel is een vies smerig nep wijf. Helemaal jessies type dus.
Schrijf het ook net. Niet te lang maar voor paar weken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef Poezewoes het volgende:
Nou dan gelijk Ivan er ook maar bij (grapje)
Dan loopt het helemaal dun in de broek bij die kerels
Ik las ook dat hij een goudklompje mee naar huis had genomen. Klopt ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hier wrd getikt
dat Jessie NIET de Boekh wil doen
dat heeft Jessie net gezegt
vanm ook
.
Hij heeft het zelfs herhaald bij Timquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hier wrd getikt
dat Jessie NIET de Boekh wil doen
dat heeft Jessie net gezegt
vanm ook
.
nouououo koos, dat geldt niet alleen voor hen...toch?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een verkeerd beeld hebben die drie toch niet normaal. En weer dat Jessie gezegd heeft dat hij de boekhouding wilde doen.
Dennisquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Had een dierenwinkel in Human docu_serie schuldig van 2jr gelee
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nouououo koos, dat geldt niet alleen voor hen...toch?
Oh.....ok.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Had een dierenwinkel in Human docu_serie schuldig van 2jr gelee
Nee maar die zijn nu op de streams dus vandaar dat ik het opschrijf.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nouououo koos, dat geldt niet alleen voor hen...toch?
dr moederquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef rowan634 het volgende:
is dit de dochter van patty brard?
[ afbeelding ]
En de Cossen vliegen er doorheen. Eindelijk weer levenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe lang is hij al binnen? 7 uur? En nog heeft iedere bewoner elke seconde het over hem
Nee, Ivan moet zich niet verlagen......quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Schrijf het ook net. Niet te lang maar voor paar weken.
Spraakmakend type blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe lang is hij al binnen? 7 uur? En nog heeft iedere bewoner elke seconde het over hem
Ach gossie, dan komen mamma en pappaquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef chufi het volgende:
Heeft Jessie zn bezoek van dit jaar al aangevraagd
Ze zijn niet gek die Yurders, hij koos gelijk partij voor de restquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Onze ouwuh newbie row is backquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef rowan634 het volgende:
heeft utopia 2 een vaste leverancier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heerlijk hequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de Cossen vliegen er doorheen. Eindelijk weer leven
Ja, welkom terug ...quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef VitaSackville het volgende:
Je wordt node gemist in de Cos ( door mij in ieder geval....)
en zn hondje en Billyquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach gossie, dan komen mamma en pappa
ik was mogelijkheden aan het zoeken voor de comeback van vlinderquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Onze ouwuh newbie row is back![]()
Ja de sligro en jumbo geloof ik
Paniek in de cos, de broeders in gevaarquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vertelt er ook bij dat hij heel veel knaken heeft verdiend voor de bvquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef zodeju het volgende:
Brandon is de enige die er eerlijk voor uit komt......de grootste sjoemelaar hebben ze binnen gehaald......geld verduistert, Rob voor zijn karretje gespannen......
tis net als hoop....Jessie doet leven,ook in de Cosquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik was mogelijkheden aan het zoeken voor de comeback van vlinder
de vorige keer via boer john
nu met de jumbo mee
ziet het al voor me
bil springt het busje uit: JESSIE
jessie laat zijn kopje vallen "wattefak!"
en ze is binnen
Zo ontzettend leuk!!quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
tis net als hoop....Jessie doet leven,ook in de Cos![]()
Ja, nu gaat het geld van de yurt naar Jessie dombo's.......maar Merel weet het nu dus het duurt niet lang of iedereen weet wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef mazaru het volgende:
Brandon heeft het erover dat Tim en Joa hebben gezegd dat ze op Jessie en Boyd wilden lijken. Nu komt hij binnen
Yep en hij moet niets van die wigwamsukkels weten. Ik wist dat het een slimme jongen was
Vind het prachtigquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:21 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
tis net als hoop....Jessie doet leven,ook in de Cos![]()
Ja, en een hele grote schuld achterliet......die twee gingen niet voor niks zo snel weg toen de regels anders werden en Jeroen inzage wilde hebben......quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vertelt er ook bij dat hij heel veel knaken heeft verdiend voor de bv
wat heerlijk voor jequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:22 schreef mazaru het volgende:
Jessie is al bezig met plotteren. Hij krijgt al heel veel aanvragen binnen. Hij gaat ook trainingspakken maken. Jessie is ook de enige die snapt hoe het plotterapparaat werkt
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat heerlijk voor je
jessie terug![]()
ik denk het bijna ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
doch.....als schipbreukelin komt ze binnen, wacht maar af...
Alsof Jessie een haar beter was.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef mazaru het volgende:
Brandon heeft het erover dat Tim en Joa hebben gezegd dat ze op Jessie en Boyd wilden lijken. Nu komt hij binnen
Yep en hij moet niets van die wigwamsukkels weten. Ik wist dat het een slimme jongen was
Aanvragen er is nog niks verdient......over een paar dagen is Jessie weer weg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:23 schreef mazaru het volgende:
Jessie is dus nog maar net binnen en de verdiensten gaan weer lopen. Jessie heeft in die paar uur dat hij binnen is al meer verdiend dan Shelley en Gerrit bij elkaar
Ja want ze waren bang voor Jegoentje die mokkend op de bank ging zitten als hij kwaad wasquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en een hele grote schuld achterliet......die twee gingen niet voor niks zo snel weg toen de regels anders werden en Jeroen inzage wilde hebben......
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
doch.....als schipbreukelin komt ze binnen, wacht maar af...
bitchesquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
miss kan ze dit keer mike pijpen?
of dia joa lijkt me wel een typeje voor bil
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:22 schreef mario390 het volgende:
ik heb en kans om chip te slaan,hij is in KIRCHBERG TIROL
Je quote jezelfquote:
twins zollen terugquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ja stuur maar een filmpje ervan
Verdomde het om naar hun pijpen te dansen.......en dan zijn weggaan was meesterlijk.....quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja want ze waren bang voor Jegoentje die mokkend op de bank ging zitten als hij kwaad was
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
beter 1 Jessie in de boot dan 14 Uto 2 malloten op t terrein!
Een sexstandje, googel maarquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:26 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik heb een prangende vraag: wat is nou precies de "zeester"?
Ik heb Uto1 voor het grootste deel gemist. Weet wel dat het iets was van Jessie en Billy.
dat is de houding die jessie aanneemt als vlinder hem neuktquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:26 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik heb Uto1 voor het grootste deel gemist. Weet wel dat het iets was van Jessie en Billy.
[..]
nu met de jumbo mee
ziet het al voor me
en ze is binnen
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
beter 1 Jessie in de boot dan 14 Uto 2 malloten op t terrein!
heeft zij een relatie?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Shell is hier wel gevoelig voor hoor, dat loopt met degene weg waar ze beter van word
Jessie op zijn rug, benen en armen gespreid en Billy erboven op ....quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:26 schreef An_0_Niem het volgende:
Is tactiek he weer week of 2 voor de stemmingen en dan wordt die rug weer rechtop gehouden door die drie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:28 schreef mazaru het volgende:
Zelfs Joa loopt nog recht overeind rond. De effecten zijn al te zien dus.
OMGquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is de houding die jessie aanneemt als vlinder hem neukt
welneee....de verdieping in de silo is t nieuwe penthouse voor Jessie...Jessie rules,nu Vlinder nog...quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aanvragen er is nog niks verdient......over een paar dagen is Jessie weer weg waarschijnlijk.
Het zou toch wel heel erg stom zijn als die anderen daar dit keer weer in zouden trappen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is tactiek he weer week of 2 voor de stemmingen en dan wordt die rug weer rechtop gehouden door die drie.
O jee, had ik het maar niet gevraagdquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jessie op zijn rug, benen en armen gespreid en Billy erboven op ....
Dat denk ik ook niet. Beetje jammer wel want Gerrit haat Jessie al vanaf het moment dat hij hem zagquote:
Hoop dat Jessie dit weekend heeft gestreamd en dat hij weet dat Tim alleen maar de finance doet om van de bank af te blijvenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou toch wel heel erg stom zijn als die anderen daar dit keer weer in zouden trappen.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Shell is hier wel gevoelig voor hoor, dat loopt met degene weg waar ze beter van word
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop dat Jessie dit weekend heeft gestreamd en dat hij weet dat Tim alleen maar de finance doet om van de bank af te blijven
lees de oude cossen maar terugquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
O jee, had ik het maar niet gevraagdDit is erg.
Als Jessie de nieuwe zilverrug wordt dan gaat klotus echt wel werk van hem makenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]Maar volgens mij kan Jessie niet met haar domheid overweg.
Ik denk dat hij alleen zou gaan voor Lotus, maar zij wil hem zeker niet.
[..]
nu met de jumbo mee
ziet het al voor me
en ze is binnen
gerrit is het mannetje daar?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Beetje jammer wel want Gerrit haat Jessie al vanaf het moment dat hij hem zag
en dan weer de zeester...in z'n eentjequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is tactiek he weer week of 2 voor de stemmingen en dan wordt die rug weer rechtop gehouden door die drie.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
lees de oude cossen maar terug
voor het seksdagboek van jessie en billy aka de jonge brunette met grote borsten
Gerrit is helemaal niets daar. Hij denkt heel wat te zijn, maar hij is het volgzame puppy van die twee andere sukkels uit die tent.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gerrit is het mannetje daar?
of dat denkt ie?
Gerrit is een miskleun van een rechten student die van zichzelf zegt dat hij het hoogste IQ bezig maar een EQ van 1%. Hij vind Shelley dom en onnozel achter haar rug om. En doet alsof hij het voor het zeggen heeft maar is gewoon een speelpop aan touwtjes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
of dat denkt ie?
Gerrit is helemaal niks, walgelijk mannetje dat denkt dat ie god isquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
of dat denkt ie?
Ik hoop het van wel. Ik mag die lul niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly is 4 kilo aangekomen.
Jessie gaat dat echt nooooooit laten gebeuren.
Ik dacht hetzelfde, een hoop lullen, weinig doen en veel vretenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:31 schreef sjampoeh het volgende:
jessie is wel lekker aan het eten. vanmiddag bord met rijst en nu brood met hamburger, straks nog een avondmaal
Dat denkt hij, Gerrit is een gesjeesde student. Als er een laptop zou zijn, ging hijquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:32 schreef rowan634 het volgende:
of dat denkt ie?
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit is helemaal niets daar. Hij denkt heel wat te zijn, maar hij is het volgzame puppy van die twee andere sukkels uit die tent.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gerrit is een miskleun van een rechten student die van zichzelf zegt dat hij het hoogste IQ bezig maar een EQ van 1%. Hij vind Shelley dom en onnozel achter haar rug om. En doet alsof hij het voor het zeggen heeft maar is gewoon een speelpop aan touwtjes.
hahaha thanks voor de infoquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gerrit is helemaal niks, walgelijk mannetje dat denkt dat ie god is
Ik mag em ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik hoop het van wel. Ik mag die lul niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef rowan634 het volgende:
shelley heeft uto 1 nooit gezien
wat ben je dan een loser zeg
Ik baal gewoon dat oud volk terug komt in Utopiaquote:
Nou hij heeft in de hele maand november wel mooi 22,50 verdiend he, en geld achterover gedrukt van de bv.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denkt hij, Gerrit is een gesjeesde student. Als er een laptop zou zijn, ging hij
binnen enkele weken duizenden Euro's verdienen ... tussenstand nu 0,0 verdiend
hihi man manquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
jezelf qouten
Swansie sjaft das![]()
Ik ook zal je straks zien dat er nog meer terug komen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik baal gewoon dat oud volk terug komt in Utopia
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
uit een kerst stol
lkkrt ff witte poedersuiker
Dus jij wil Billy niet terugquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk. Daar hebben wat aan. Goeie informatiequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit was wel de eerste die geneukt heeft in Utopia2, dat dan weer wel ...
Vorige keer vond ik dat wel, maar nu op dit moment is het voor Uto 2 misshien wel beter want er was echt geen ene jota meer aan om naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hij dat ook mooi op z'n cv zetten. Naast politieagent, rechter, journalist etcquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit was wel de eerste die geneukt heeft in Utopia2, dat dan weer wel ...
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Heel veel fouten gemaakt en veel dingen goed gedaan. Als we daar van leren en dat meenemen dan kunnen we heel veel goed doen.
Die is al bezig het stokje over te nemen, alwetende Jessie. Bah.![]()
![]()
Ja. daar ben ik nu ook bang voor, ze trekken het niet met de kijkcijfers dus halen ze die lui uit 1 terugquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook zal je straks zien dat er nog meer terug komen.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
voor het seksdagboek van jessie en billy aka de jonge brunette met grote borsten
Ja moet zo wezen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. daar ben ik nu ook bang voor, ze trekken het niet met de kijkcijfers dus halen ze die lui uit 1 terug
Er is altijd schuim wat niet los kan laten en dan weer terug komen
Voor jou is het een "nee" dus.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat opgewarmde lijk heet marjet.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:37 schreef rowan634 het volgende:
neuspiercing wil heel graag dansen
[ afbeelding ]
Dan lijkt het net alsof ie werktquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:39 schreef zodeju het volgende:
Waarom haalt A3 die kistjes weer uitelkaar????
hoho...dit is de tostiKoning he....( zelf helemaal nix natuurlijk...conform utopiaans )quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij had ook net een heel goed idee voor de markt: een loempiabedrijf laten komen en dan zelf loempia's maken en verkopen op de markt.
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat hij daar zelf aan gaat doen.met een frituur op zonne-energie.
Heerlijk is net een paar uur binnenquote:
Zelfs A3 doet geen tukkie......die is straks kapot.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, hij krijgt het ook voor elkaar ook![]()
![]()
Beter dan Hiske net, die zalvend zei dat het haar eigen beslissing is om wel of niet te dansen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
fran MOET van his haar dansjes doen vanavond (of febo )
lastig lastig, weinig keus
ze moet gewoon
en nu jessie ook dat t moet
fran in de stress
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, eerst het gesprek met Franny, daarna met Jessie ....![]()
[ afbeelding ]
Timothy spreekt Jessie aan - 18 december 2018.
x6z5mn8
ja, Hiske moet eens de zweep ter hand nemen...op THE but van Franny, ze houdt ervan...quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Beter dan Hiske net, die zalvend zei dat het haar eigen beslissing is om wel of niet te dansen.
Dat zijige gedoe
kwam op mij nogal dwingend over.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Beter dan Hiske net, die zalvend zei dat het haar eigen beslissing is om wel of niet te dansen.
Dat zijige gedoe
Hiske? Jessie was dwingend tochquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kwam op mij nogal dwingend over.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zijige gedoe
dat vals rooi krengquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zijige gedoe
omdat ze de ideale samenleving aan t creëeren zijn: witbrood,hamburgers en patat!quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoezo eten ze daar de hele dag broodjes hamburger
Over Jessiequote:
Woedend? Huhquote:
Ohh de glazen bolquote:
Dat is een messcherpe conclusie na amper een half uur ....quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:49 schreef rowan634 het volgende:
het niveau van deze mensen is nog een trapje lager dan uto1
toch knap
je bedoeld normaalquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze blijven het maar over Jessie hebben. Dat is toch abnormaal gedrag? Zelfs als Jezus op aarde terug zou keren zou ik er niet zo lang op door blijven zeveren.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:51 schreef rowan634 het volgende:
gele jas Tim: de enige persoon die zij kan teleurstellen ben ik!
Tim gebruikt haar ook alleen maar omdat ze zwak is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:52 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: Al die zwakke figuren die binnen kwamen
uhm... de laatste is Frennie hoor
Nee, abnormaal gedrag. Zelfs als bekend wordt dat Elvis nog steeds blijkt te leven zou ik het er niet 8 uur achter elkaar daar alleen maar over hebben.quote:
De waarheidquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:52 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: Al die zwakke figuren die binnen kwamen
uhm... de laatste is Frennie hoor
Jessie leeft en is onder onsquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, abnormaal gedrag. Zelfs als bekend wordt dat Elvis nog steeds blijkt te leven zou ik het er niet 8 uur achter elkaar daar alleen maar over hebben.
Ben aan het googelen maar nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Die komen er geheid, niet alleen Tim met Jessie. Shelley en Frennie zijn ook al gehersenspoeld door de yurt boys. Alhoewel een Frennie alleen maar doorklikt naar Timquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef rowan634 het volgende:
timothy: je (jessie) bent hier net binnen, je moet zorgen dat je haar niet teleurstelt
joaquin voedt hem
ik hoop op een fittie
Hahaha welneequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt wel, maar toch denk dat ze veel slimmer is als ze zich voordoet.....
Is ze ook. Christel en Shelly niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk maar als ik zie hoe hij verafgood wordt, krijg ik bijna een hekel aan hem.quote:
Is ook hoor, maar ze hangt graag het onzekere meisje uitquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik die verafgoding niet eens voor nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk maar als ik zie hoe hij verafgood wordt, krijg ik bijna een hekel aan hem.
Wacht maar over een paar weken is iedereen weer normaalquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk maar als ik zie hoe hij verafgood wordt, krijg ik bijna een hekel aan hem.
Jessie gaat echt niet lang blijven.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wacht maar over een paar weken is iedereen weer normaalJessie moet even landen en de cos ook
Ja,, ze blijft vriendelijk en eindigd altijd met ......toch??quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is ook hoor, maar ze hangt graag het onzekere meisje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |