hoho...dit is de tostiKoning he....( zelf helemaal nix natuurlijk...conform utopiaans )quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij had ook net een heel goed idee voor de markt: een loempiabedrijf laten komen en dan zelf loempia's maken en verkopen op de markt.
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat hij daar zelf aan gaat doen.met een frituur op zonne-energie.
Heerlijk is net een paar uur binnenquote:
Zelfs A3 doet geen tukkie......die is straks kapot.......quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, hij krijgt het ook voor elkaar ook![]()
![]()
Beter dan Hiske net, die zalvend zei dat het haar eigen beslissing is om wel of niet te dansen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
fran MOET van his haar dansjes doen vanavond (of febo )
lastig lastig, weinig keus
ze moet gewoon
en nu jessie ook dat t moet
fran in de stress
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, eerst het gesprek met Franny, daarna met Jessie ....![]()
[ afbeelding ]
Timothy spreekt Jessie aan - 18 december 2018.
x6z5mn8
ja, Hiske moet eens de zweep ter hand nemen...op THE but van Franny, ze houdt ervan...quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Beter dan Hiske net, die zalvend zei dat het haar eigen beslissing is om wel of niet te dansen.
Dat zijige gedoe
kwam op mij nogal dwingend over.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Beter dan Hiske net, die zalvend zei dat het haar eigen beslissing is om wel of niet te dansen.
Dat zijige gedoe
Hiske? Jessie was dwingend tochquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kwam op mij nogal dwingend over.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zijige gedoe
dat vals rooi krengquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat zijige gedoe
omdat ze de ideale samenleving aan t creëeren zijn: witbrood,hamburgers en patat!quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoezo eten ze daar de hele dag broodjes hamburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |