Geen idee waarom je je post verwijderd hebt, maar ik had hem gisteren al gelezen en wilde je nog feliciteren met je enorme prestatie.quote:
Het is ook een soort stok achter de deur voor me.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:12 schreef Phaidra het volgende:
UIO_AMS, respect dat je gewoon stoïcijns door blijft posten!Goed bezig!
Meer sporten ging mij ook altijd makkelijker af. Al moet ik zeggen dat meedoen met mijn vrouw's low carb diet ook niet echt moeilijk is.quote:Gister heb ik mijn hardloopschoenen weer afgestoft. Alle kleding zit te strak om nog comfortabel te zijn en aangezien het me niet lukt om de eetknop (nu) om te zetten, heb ik de sportknop maar omgezet. Na blessures gaat het nu weer prima met hardlopen. Ik duim dat het ook goed blijft gaan als ik de afstand ga uitbreiden. Verwachting is dat 5 km wel weer moet lukken.
Succes! Mooi doelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Tijd voor een update.
• 2 januari 2018: 94,8 kg
• 2 januari 2019: 84,6 kg
• 2 januari 2020: 84,4 kg
Laatste maand wegens privéomstandigheden en de feestdagen is het qua gewicht even misgegaan. Op mijn lichtst woog ik 81,9 kg afgelopen maand en dat ging vrij gemakkelijk, dus dat moet wel weer snel te halen zijn
Volgende doel: onder de 80 kg op ons tweejarige huwelijksfeest op 19 mei. Poging nummer twee..
Nieuwe meetwaarden
• 03 januari 2020: 84,4 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt)
• Afname t.o.v. voorgaande meting hier op FOK!: 0,0 kg
• Afname t.o.v. start (02 januari 2020: 84,4 kg): 0,0 kg
• Nog te gaan tot doel (19 mei 2020: 79,9 kg): 4,5 kg
Thanks. Het is ook wel echt een stok achter de deur voor me door hier te blijven posten. Als ik dat niet doe, kom ik waarschijnlijk weer aan. Zo ging het althans in de periodes dat ik hier niet postte.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:25 schreef Tele6 het volgende:
Succes! Mooi doel
Ik vind het knap dat je blijft volhoudenook al post er hier amper iemand, jij bent nog steeds bezig.
![]()
(Ik heb geen afvaldoelen, maar hoop ooit van mijn eetbuien af te komen. Tot nu toe gaat het telkens een weekje of zo goed en dan weer een dag of meer mis.)
Hey, niet zo denken! Je bent hier al een flinke tijd mee bezig, dan weet je ook wel dat afvallen niet continu lineair gaatquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Beetje nutteloze actie die hele fietstocht van afgelopen zondag zo.
Nieuwe meetwaarden
• 09 januari 2020: 84,5 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt)
• Afname t.o.v. voorgaande meting hier op FOK!: 0,3 kg
• Toename t.o.v. start (02 januari 2020: 84,4 kg): 0,1 kg
• Nog te gaan tot doel (19 mei 2020: 79,9 kg): 4,6 kg
Nou ja, we zien wel wat er gebeurt. Misschien moet ik maar weer lijstjes van inname en activiteiten bij gaan houden.
Was sarcastisch bedoeld hoor. Ik fiets niet alleen om af te vallen. Dus sowieso niet een nutteloze actie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:26 schreef SQ het volgende:
Hey, niet zo denken! Je bent hier al een flinke tijd mee bezig, dan weet je ook wel dat afvallen niet continu lineair gaatje bent hartstikke goed bezig, ga zo door!
Je kan beter in het Dieet-topic komen denk ik. Daar zijn meer mensenquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Kom me hier ook effe melden , Kan wel wat tips en tricks gebruiken.
Ben sinds november bezig met KETO (low carbs high fat) en al 17kg afgevallen.
Van 95kg naar 78 kg.Doel is onder 75kg en dat vast te houden.
Sporten is niet mijn ding , af en toe is even wandelen wil nog wel maar fitness no way.
Stoppen met roken staat ook op mijn lijstje maar dat vordert ook niet echt.
Dus vraagje zijn hier meerdere die KETO doen? of is daar een ander topic voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |