Wat een blunderquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er in de TT Utopia 1 van gemaakt worden?
Alvast bedankt.
Nou, hij moet zich wel gaan bewijzen, net als elke andere nieuwe inwoner.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:33 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wat een blunderDacht eerst ook die Jessie
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er in de TT Utopia 1 van gemaakt worden?
Alvast bedankt.
Wat mij betreft was hij meestal niet leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, hij moet zich wel gaan bewijzen, net als elke andere nieuwe inwoner.
Ik vond hem in 1 niet altijd leuk, soms wel. Dus ik houd dat beeld nog even vast,
tot hij het tegendeel bewijst
Voor deze groep vind ik het wel kicken dat Jessie terug is gekomen. Maar mochten Ruud en/of Marjet gaan volgen dan is het wat mij betreft definitief voorbij met kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vond hem in 1 niet altijd leuk, soms wel. Dus ik houd dat beeld nog even vast,
Ik vind dit ook wel weer leuk , duidelijk ingegrepen van hogerhand , en de paniek van Gerrit vind ik geweldig .quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren en daar is die Gerrit niet blij mee....Mooi om te zien hoe die gozer nu in zak en as zit...Gisteren klein ongelukje gehad met de auto, klauw uit de kom, slecht gepit, maar dit is wel weer effe leuk....
Maar laat de 14 bewoners wel meer 1 groep worden denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat mij betreft was hij meestal niet leuk.
Ik was blij toen hij opdonderde uit 1. Wat een met zichzelf ingenomen figuur. Hij denkt nu helemaal dat hij het mannetje is met zijn boot.
Iedereen die binnenkwam moest een plaats veroveren. Dit is echt zo slecht voor het format.
Hij heeft 1 groot voordeel: hij praat veel in zichzelf.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:35 schreef Crabapple het volgende:
Ik zet de streams aan en schrik gewoon van Jessie's stem
Had veel bewoners uit Utopia1 verwacht maar hem niet.
Idd, of die lamlul van een Basquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor deze groep vind ik het wel kicken dat Jessie terug is gekomen. Maar mochten Ruud en/of Marjet gaan volgen dan is het wat mij betreft definitief voorbij met kijken.
Reken er maar op..Er zijn meerderen, die het niet waar kunnen maken buiten Utopia en die staan te springen om terug te mogen keren naar het vakantiepark...quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor deze groep vind ik het wel kicken dat Jessie terug is gekomen. Maar mochten Ruud en/of Marjet gaan volgen dan is het wat mij betreft definitief voorbij met kijken.
Die kans zit er wel in. Niemand wil straks dat hij de betweter uit gaat hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar laat de 14 bewoners wel meer 1 groep worden denk ik.
Die mag er wat mij betreft ook bij hoor.quote:
Dat is format is al naar de kloten door alle informatie die bezoekers en familie mogen doorgeven.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was blij toen hij opdonderde uit 1. Wat een met zichzelf ingenomen figuur. Hij denkt nu helemaal dat hij het mannetje is met zijn boot.
Iedereen die binnenkwam moest een plaats veroveren. Dit is echt zo slecht voor het format.
Jessie? Die was de persoon die voor verdeeldheid zorgde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar laat de 14 bewoners wel meer 1 groep worden denk ik.
format van de tokkie camping was al snel niksquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zat ook vrij snel hoog in mijn irritatiefactor in U1.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, kijk nog liever naar een serie. Kijk het nog even aan. Misschien is hij veranderd. Ik zie het nog niet, maar ...quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is format is al naar de kloten door alle informatie die bezoekers en familie mogen doorgeven.
Ik denk dat Jessie op die voorwaarde wilde komen en het daarom langer duurde qua nieuwe bewoner.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef Yurtovic het volgende:
Hoeveel kost die boot en plaatsing de BV precies?
Ze hadden het ook moeten afsluiten. Sterken nog, ze hadden nooit opnieuw moeten beginnen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
format van de tokkie camping was al snel niks
de onzin ..weken uit de vyver drinken
met weken een hittegolf
schuim algen stonden aan de rand
al dat gezwam
Format![]()
![]()
Zeker weten. Talpa met de rug tegen de muur. Het feit dat hij terug wil komen, zegt genoeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie op die voorwaarde wilde komen en het daarom langer duurde qua nieuwe bewoner.
Utopia 3 wordt wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden het ook moeten afsluiten. Sterken nog, ze hadden nooit opnieuw moeten beginnen.
Heerlijk toch, zo'n nieuw overheersertje.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel weer leuk , duidelijk ingegrepen van hogerhand , en de paniek van Gerrit vind ik geweldig .
Ja, viel mij ook opquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:32 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie is binnen en Tim alleen aan het werk. Beetje bang! Haha
Een boot van een paar ton op je kop zonder helm kan gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie/a3: 2 helm, 2 helmen wat is het eigenlijk (kunnen altijd nog in de redactie van de utopiakrant)
Yep.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hij zat ook vrij snel hoog in mijn irritatiefactor in U1.
En idd zwaktebod om hem erin te plaatsen. Niks erin knokken en plekje vinden.
Begint meteen weer baasje te zijn.
Ben benieuwd of hij tegenwerking gaat krijgen en van wie.
Ik wacht af.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Reken er maar op..Er zijn meerderen, die het niet waar kunnen maken buiten Utopia en die staan te springen om terug te mogen keren naar het vakantiepark...
En een dik salaris, denk ik maar zo.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie op die voorwaarde wilde komen en het daarom langer duurde qua nieuwe bewoner.
Niet meer voor mij. Heb al genoeg irritainment gehad.quote:
Er zal flink onderhandeld zijn , reken maar .quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stel dat hij niet blijft, want ik hoorde hem zeggen dat zijn kist in de boot ligt (dus niet in beeld gekomen) wordt de boot misschien als B&B gebruikt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:44 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Die appmelding ook van Er staat iets groots te gebeuren. Stream aan en een boot met Jessie. Hoezo wat groots !?
Kist heeft Jessie wel laten zien op streamquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stel dat hij niet blijft, want ik hoorde hem zeggen dat zijn kist in de boot ligt (dus niet in beeld gekomen) wordt de boot misschien als B&B gebruikt.
Ik was toch al aan het afhaken, dus dat gaat wel lukken.
" Erik loopt nieuwsgierig langs de boot als de deur van de boot opengaat. "Ik ben Jessie. Ik ben de nieuwe inwoner", zegt hij tegen Erik. Oud-Utopiaan Jessie geeft zijn kist aan Erik en klimt naar beneden met een ladder. "quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stel dat hij niet blijft, want ik hoorde hem zeggen dat zijn kist in de boot ligt (dus niet in beeld gekomen) wordt de boot misschien als B&B gebruikt.
Ziet er ouder uit dan hij is inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dacht eigenlijk dat ie minstens 37 was, schrik ervan dat ie nog maar 27 is
Hij heeft na 1 gefaald dus. Dan maar terug.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er zal flink onderhandeld zijn , reken maar .
jazeker dat was het eerste wat uit de boot kwam, zijn kistquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kist heeft Jessie wel laten zien op stream
Dat valt nu nog mee. Toen hij de eerste keer in 1 binnen kwam, was het echt een oude ventquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dacht eigenlijk dat ie minstens 37 was, schrik ervan dat ie nog maar 27 is
Tijdje profvoetballer geweest, mislukt, spelersmakelaar, incassobureau, medeeigenaar van een tattooshop..sjacheraar dusquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
jazeker dat was het eerste wat uit de boot kwam, zijn kist
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ah, hem niet binnen zien komen. Hoorde hem alleen zeggen tegen iemand dat zijn kist in zijn boot ligt,quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zag heel even dat hij met een kist op die boot stond en daarna wegzette.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
waar heeft hij in gefaald? Ik hoorde hem in dat filmpje zeggen dat ie te vroeg uit 1 was gegaan dat ie er nog niet klaar was en dat hij daar spijt van had.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft na 1 gefaald dus. Dan maar terug.
welnee joh, in Uto 1 ging die boot ook van hand tot hand nadat Jessie was vertrokken. Is gewoon een extra hutje erbijquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:40 schreef Yurtovic het volgende:
Met al het gedoe voor die boot, is het wel definitief lijkt me
quote:
Zijn grootste faal was het weggeven van het penthouse aan Marjet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
waar heeft hij in gefaald? Ik hoorde hem in dat filmpje zeggen dat ie te vroeg uit 1 was gegaan dat ie er nog niet klaar was en dat hij daar spijt van had.
Krabje we gaan het afwachtenquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:50 schreef krabje het volgende:
[..]
hij was mijn favo in 1,hopen dat hij nu ook doet wat hij beloofd
dan begint voor mij het plezier van streamen pas,was laatste tijd beetje ingekakt en keek steeds minder,ik vind dit wel leuk hoorquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die apneu snorkel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zoue hij nog slapn met dat slaapgeval, vraag ik mij af?
Ik ook, moet jammer genoeg zo zwemmen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:51 schreef krabje het volgende:
[..]
dan begint voor mij het plezier van streamen pas,was laatste tijd beetje ingekakt en keek steeds minder,ik vind dit wel leuk hoor![]()
kist is wel in beeld geweest,a3 heeft hem aangepakt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gefaald om er wat van te maken, na Utopia.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
waar heeft hij in gefaald? Ik hoorde hem in dat filmpje zeggen dat ie te vroeg uit 1 was gegaan dat ie er nog niet klaar was en dat hij daar spijt van had.
Ja, dan heb ik onderhand begrepen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:52 schreef krabje het volgende:
[..]
kist is wel in beeld geweest,a3 heeft hem aangepakt.
hij heeft samen met boyd een eigen tatoozaak.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gefaald om er wat van te maken, na Utopia.
En, natuurlijk gaat hij zeggen dat hij er te vroeg uit was. Hij moet natuurlijk een reden geven waarom hij terug is, terwijl hij toen vond dat hij er klaar mee was.
Was ie eruit gestemd?quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En, natuurlijk gaat hij zeggen dat hij er te vroeg uit was. Hij moet natuurlijk een reden geven waarom hij terug is, terwijl hij toen vond dat hij er klaar mee was.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welneequote:Op dinsdag 18 december 2018 10:54 schreef krabje het volgende:
[..]
hij heeft samen met boyd een eigen tatoozaak.
nou, die liefde is volgens mij ook over.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:54 schreef krabje het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie tegen de broeders wordt? Val je de broeders dan af?quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ken je hem persoonlijk
mens wat een vooroordelen
gozert heeft lkkr veul verkanzies gedaan
bietje gerommeld in de sjoppies van pa
de faal met Boyd de laaielichter
Had, hebben conflict gehad en daarna weet ik niet wat Jessie gedaan heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:54 schreef krabje het volgende:
[..]
jezzebel is slim..quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:55 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wat ga je doen als ie tegen de broeders wordt? Val je de broeders dan af?
Die snuiten! Zo grappig!quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:56 schreef krabje het volgende:
ik vind het alleen jammer dat de jongens zich zo laten kennen
Ik denk het wel, daar kom je niet zomaar vanaf.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:50 schreef Poezewoes het volgende:
Zoue hij nog slapen met dat slaapgeval, vraag ik mij af?
Benieuwd hoeveel geld hij nu weer van de mensen weet af te troggelen. Tis in ieder geval geen luilak die hele dagen in die boot gaat liggen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jezzebel is slim..
voor/tegen whatever
als er maar geld gemaakt wrd
aka tv
Ik vind niet direct dat ze zich laten kennen. Ze staan elkaar een beetje te overtuigen dat ze de 3 musketiers moeten blijven. Lijkt me niet onverstandig met die machtsbeluste Tim erbij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:56 schreef krabje het volgende:
ik vind het alleen jammer dat de jongens zich zo laten kennen
Hij zou gaan cashen met Boyd. Dat is een fiasco geworden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ken je hem persoonlijk
mens wat een vooroordelen
gozert heeft lkkr veul verkanzies gedaan
bietje gerommeld in de sjoppies van pa
de faal met Boyd de laaielichter
greetje zeker die moet bang zijn voor zijn positie binnen de drie muskatiersquote:
Als zijn gewicht het probleem was, zou het wel kunnenquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk het wel, daar kom je niet zomaar vanaf.
Nee, daar heeft hij een veel te groot ego voor. Hij zal zich onder het volk bewegen, om ze alert te houden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel geld hij nu weer van de mensen weet af te troggelen. Tis in ieder geval geen luilak die hele dagen in die boot gaat liggen.
ik zou mee een beetje in de oud bewoners verdiepen als ik jou wasquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:57 schreef Yurtovic het volgende:
3 musketiers tattoo voor de jochies, ze weten nog niet of Jessie goed kan tattoooooeren
Don't use my line.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:49 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Zag heel even dat hij met een kist op die boot stond en daarna wegzette.
Oh spuit 11
Dit zeiden de jochies netquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou mee een beetje in de oud bewoners verdiepen als ik jou was
jessie zette geen tattoos, dat was Boyd.
Nope, hij vond het welletjes. Ging naar zijn maatje Boyd om samen een business te runnen.quote:
Bent u ook fan van keesje?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef magnaal het volgende:
Ach, ik mag helemaal niemand daar, maar Jessie brengt misschien leven in de brouwerij...Laten ze elkaar de kop maar afbijten, afgunstelingen..allemaal...
Er staat wat te gebeuren , dus leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef magnaal het volgende:
Ach, ik mag helemaal niemand daar, maar Jessie brengt misschien leven in de brouwerij...Laten ze elkaar de kop maar afbijten, afgunstelingen..allemaal...
Ze hebben bonje, is het laatste wat ik weet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:54 schreef krabje het volgende:
[..]
nee ze zijn de boot aan het plaatsen daar kijken ze naarquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
zijn dit de hoofden bij jessies binnenkomst?
Vervelend voor je allemaal, sterktequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk joh,
en daar ga jij dan allemaal hilarische tattoo voorstellen aan vastplakken.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
Vanavond moet Christine worden herdoopt, Champagne nog voor oud&nieuw
En met Gina als ze dronken warenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef Ranah het volgende:
jessie was op zijn best samen met bas in het begin
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:02 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Vervelend voor je allemaal, sterkte
Dat was hilarisch ja. Met Gert Jan was hij wel leuk en vaak ook rete irritant.quote:
ik hoorde Joa zeggen dat ie een drankprobleem had en er in Utopia vanaf gekomen isquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik hoorde Joa zeggen dat ie een drankprobleem had en er in Utopia vanaf gekomen is
haha net goed voor de musketiersquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:05 schreef eskil het volgende:
Denk dat Gerrit zichzelf al op de bankt waant, wat een scheiter
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef magnaal het volgende:
lijkt dr wel opquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:05 schreef cobain1994 het volgende:
Dit geeft wel aan dat de huidige bewoners niet veel meer voorstellen qua tv..
Lekker welquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:06 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
haha net goed voor de musketiers
Hoop niet dat hij zich laat overhalen. Denk ook niet dat ze hem zo gek kregen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lijkt dr wel op
en dat men Ivan niet meer zo gek kreeg om weer te gaan
...zelfbedenksel..
Jammer gemist, zit op andere streamquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:09 schreef Chea49 het volgende:
Merel schrok van de afwijzing van Jessie, LOL.![]()
![]()
Ja, ze schijten weet niet hoeveel kleuren strontquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:09 schreef Yurtovic het volgende:
Volgens Merel vreten de jochies zich op
Wat dan? Niet gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:09 schreef Chea49 het volgende:
![]()
Merel wilde vloggen en Jessie voor gaan stellen maar Jessie zei dat hij druk bezig was en daar nu geen tijd voor had. Merel meteen: nou zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:10 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jammer gemist, zit op andere stream
joa iig niet die vind het leuk, Gerrit daarentegen heeft het moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:09 schreef Yurtovic het volgende:
Volgens Merel vreten de jochies zich op
Waarom denk je dat er dan een boot meekomt? Zou best kunnen hoor. Voelt zich vast te goed om ontberingen te ondergaan. Dat is voorbehouden aan 'het plebs'.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:08 schreef Crabapple het volgende:
Toch denk ik dat hij een gastbewoner is, hij heeft nu veel meer ontberingen dan in Utopia 1 en dat was hem niet luxueus genoeg. Tenzij hij er goed aan gaat verdienen
Joh, hoe laf weerquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Joa zegt ik ga gewoon aan zijn kant staan
Welke afwijzing?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:09 schreef Chea49 het volgende:
![]()
bizar zieligquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:15 schreef Yurtovic het volgende:
Die uto 1 freaks zijn echt helden voor de bewoners
U riep?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:15 schreef Yurtovic het volgende:
Die uto 1 freaks zijn echt helden voor de bewoners
haha en vergeet de jochies nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je moet je toch aardig in je zak geschten voele zo
Meik, Adriaa, Kriss
lkkr ontberingen gedaan
alles voor de groep
iets opbouwen
en dan dit![]()
![]()
Ik blijf me verwonderen. Ben benieuwd hoe het op FB is enzo.quote:
Ik vond Jessie geweldig, maar ik ben wel klaar met oud bewoners eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze dat niet echt meer,want ger en tim laten joa behoorlijk in de steek.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind niet direct dat ze zich laten kennen. Ze staan elkaar een beetje te overtuigen dat ze de 3 musketiers moeten blijven. Lijkt me niet onverstandig met die machtsbeluste Tim erbij.
Het was gezegd dat er een stuk of 5 terugkwamen (terug zouden kunnen komen).quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Jessie terug, ik zei het een paar weken geleden toen dat youtube filmpje samen met Cees hier werd geplaatst. Die zinspeelde al op een terugkomst. Vraag me af of hij gevraagd is of dat het zijn eigen keuze is geweest. Nu kunnen we meer oud bewoners verwachten, denk dat er zeker bij een vrijwillige exit nog wel iemand bij gaat komen. Bas of Ivan ofzo.
Dat is waar. Laat zien dat vriendschappen een deuk oplopen door de liefde(lust).quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:19 schreef krabje het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze dat niet echt meer,want ger en tim laten joa behoorlijk in de steek.
ik vind joa wel leuk en nu jessie er is is er nog iemand die ik wel leuk vind,maar verder???????nee niemandquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:01 schreef magnaal het volgende:
sjon moest het zelf in elkaar timmeren;quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:19 schreef freaky40 het volgende:
Jessie is eindbaas! En dan ook weer met een boot het terrein op komen, briljant!![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:19 schreef krabje het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze dat niet echt meer,want ger en tim laten joa behoorlijk in de steek.
Hij heeft nog niet zijn voorkeur voor de broeders uitgesproken. Dat is voor de tegenstanders hier een reden hem aardig te vindenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
als ik nu zie wie hier blij zijn dat Jessie
Terug is, dan denk ik dat ik hem niet aardig ga vinden
stond zeker op facebookj?quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hebben bonje, is het laatste wat ik weet.
Zal wel een andere naam krijgen, Tosti ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
andere Boot
las hie Christina
of Christien
Ik denk dat Jessie en Mike heel goed met elkaar op kunnen schietenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:22 schreef danaqui het volgende:
[..]Ik denk dat Joa veel met Jessie gaat optrekken
Nee joh, die had geen kajuit achter.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Die boot is wel hetzelfde model als in 1 zo te zien.
Vanaf binnenkomst trok hij wel naar Mike toe, en naar Erik ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie en Mike heel goed met elkaar op kunnen schieten
Die komt natuurlijk net uit de kelder van talpa. Heeft dagenlang een instructievideo aan moeten horen met regels.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:25 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie houdt zich netjes aan de regelt, gaat er niet bij staan als er gepaft wordt
Zie het geloof ik nergens terug, maar dit moment was wel apart.quote:
Nee... ik ben niet zo'n facebookfiguur. Filmpje gezien waar ernaar gevraagd werd en hij liet doorschemeren dat het allemaal anders gelopen is. Vond het toen niet interessant genoeg.quote:
Dat dacht ik al. Van die figuren in die wigwam zal hij niet veel moeten hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Vanaf binnenkomst trok hij wel naar Mike toe, en naar Erik ook
Zijn eigen bankrekening ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:27 schreef Yurtovic het volgende:
JEssie komt niet voor zichzelf, hij wil alleen maar helpennnnnn
Adje vind hij ook wel leuk, hij wil trainen met Adje en soms ook mee eten met hem, met die 3 heeftie nog bijna niet tegen gesproken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Van die figuren in die wigwam zal hij niet veel moeten hebben
Dat vermoed ik ook. Zelfde type.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie en Mike heel goed met elkaar op kunnen schieten
Ik heb het gezien op zijn vlog een blauw klein teentjequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:30 schreef mazaru het volgende:
Jessie heeft vorige week zijn voet gebroken
Zou wel hilarisch zijnquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:30 schreef spapaars het volgende:
Boot dus niet in het water?
Wat een afgang weer
Een boot die nog vaart is een stuk duurderquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:30 schreef spapaars het volgende:
Boot dus niet in het water?
Wat een afgang weer
Ze vindt hem leuk, wel iemand waar ze op kan vallen, ze is ineens haar (nep) vriendje vergetenquote:
Die blijft toch niet??quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan die boot niet aan, maakt die averijquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Die Merel die hangt wel bij Jessie rond of niet
Heeft ze nog niet gevraagd of ze in de boot mag slapen bij hem
Onnatuurlijke vijver zal wel té ondiep zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:31 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Een boot die nog vaart is een stuk duurder
Goh.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vindt hem leuk, wel iemand waar ze op kan vallen, ze is ineens haar (nep) vriendje vergeten
Tim liep gisteren ook te uperen. Niet zo lang, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:32 schreef Mylene het volgende:
Ik heb Tim allang niet meer zo hard zien werken. Alleen door binnenkomst van Jessie![]()
.
Dikke pasta op broodquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:33 schreef Yurtovic het volgende:
Brenda eet nooit iets zoets verkondigt ze wel eens tegen tandartsen
Ze moeten nu 4 uur hequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tim liep gisteren ook te uperen. Niet zo lang, dat dan weer niet
Het was ook zo'n sportief figuur in elke ochtend fitnessquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:31 schreef Yurtovic het volgende:
Jessie houdt van sport, voetbal, fitness, en ondernemen,
ow woordenwisseling,dat is nog geen ruzie volgens mij,maar het kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat was te lezen op insta.. een woordenwisseling tussen boyd en jessie
Dat ook ja, hooguit 1,5 meter diepquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onnatuurlijke vijver zal wel té ondiep zijn.
Boyd wou niet meer met hem geassocieerd worden, lijkt me dan wel duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:35 schreef krabje het volgende:
[..]
ow woordenwisseling,dat is nog geen ruzie volgens mij,maar het kan natuurlijk.
waarom niet,als je mensen in dienst hebt kan dat makkelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee... ik ben niet zo'n facebookfiguur. Filmpje gezien waar ernaar gevraagd werd en hij liet doorschemeren dat het allemaal anders gelopen is. Vond het toen niet interessant genoeg.
Maar, jij denkt blijkbaar dat hij een lucratief ondernemerschap laat gaan voor Utopiaantje spelen.
hij trok n aar erik en maaikie omdat die daar stonden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Van die figuren in die wigwam zal hij niet veel moeten hebben
daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Zou Jessie ook gelezen hebben hoe ook Merel, His en Chris de boel besodemieteren
En ben heel benieuwd of de drie musketiers de leiding aan Jessie gaan afstaan
Stiekem ik ookquote:
Klachtmailtjes?? De letters vallen er na 1x wassen afquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:37 schreef Yurtovic het volgende:
al 4 mailtjes voor Jessie, over zijn oude kledinglijn
ik denk dat hij meer met de yurt kan dan menig een denkt hier, ik denk dat ie gaat clashen met Mikequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:36 schreef krabje het volgende:
[..]
hij trok n aar erik en maaikie omdat die daar stonden.
Gisteren ook. Maar dat hebben ze geen van drieën gehaald. Bij lange na niet.quote:
Ik hoorde het ook, was heel ongemakkelijk voor Hiskequote:Op dinsdag 18 december 2018 11:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zie het geloof ik nergens terug, maar dit moment was wel apart.
Op gegeven moment zegt Brenda tegen Hiske: Jesussss wat sta jij te smekken zeg. Ze zegt sorry hoor en gaat aan de andere kant van Hiske staan. (zodat Hiske aan de kant van haar dove oor staat), maar ik kan echt niet tegen dat geluid
Nee ging vandaag pas in officieelquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren ook. Maar dat hebben ze geen van drieën gehaald. Bij lange na niet.
Als je zag hoe Jessie binnenkwam en hoe slank hij er uit ging, dan kun je wel zeggen dat hij goed bezig was.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was ook zo'n sportief figuur in elke ochtend fitness![]()
Nee, gisteren niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren ook. Maar dat hebben ze geen van drieën gehaald. Bij lange na niet.
Vandaag zullen ze het wel halen. Die zien de bui al hangenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:39 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nee ging vandaag pas in officieelheb je een stopwatch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |