Wat een blunderquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er in de TT Utopia 1 van gemaakt worden?
Alvast bedankt.
Nou, hij moet zich wel gaan bewijzen, net als elke andere nieuwe inwoner.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:33 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wat een blunderDacht eerst ook die Jessie
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Mod, mag er in de TT Utopia 1 van gemaakt worden?
Alvast bedankt.
Wat mij betreft was hij meestal niet leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, hij moet zich wel gaan bewijzen, net als elke andere nieuwe inwoner.
Ik vond hem in 1 niet altijd leuk, soms wel. Dus ik houd dat beeld nog even vast,
tot hij het tegendeel bewijst
Voor deze groep vind ik het wel kicken dat Jessie terug is gekomen. Maar mochten Ruud en/of Marjet gaan volgen dan is het wat mij betreft definitief voorbij met kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, hij moet zich wel gaan bewijzen, net als elke andere nieuwe inwoner.
Ik vond hem in 1 niet altijd leuk, soms wel. Dus ik houd dat beeld nog even vast,
tot hij het tegendeel bewijst
Ik vind dit ook wel weer leuk , duidelijk ingegrepen van hogerhand , en de paniek van Gerrit vind ik geweldig .quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren en daar is die Gerrit niet blij mee....Mooi om te zien hoe die gozer nu in zak en as zit...Gisteren klein ongelukje gehad met de auto, klauw uit de kom, slecht gepit, maar dit is wel weer effe leuk....
Maar laat de 14 bewoners wel meer 1 groep worden denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat mij betreft was hij meestal niet leuk.
Ik was blij toen hij opdonderde uit 1. Wat een met zichzelf ingenomen figuur. Hij denkt nu helemaal dat hij het mannetje is met zijn boot.
Iedereen die binnenkwam moest een plaats veroveren. Dit is echt zo slecht voor het format.
Hij heeft 1 groot voordeel: hij praat veel in zichzelf.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:35 schreef Crabapple het volgende:
Ik zet de streams aan en schrik gewoon van Jessie's stem
Had veel bewoners uit Utopia1 verwacht maar hem niet.
Idd, of die lamlul van een Basquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor deze groep vind ik het wel kicken dat Jessie terug is gekomen. Maar mochten Ruud en/of Marjet gaan volgen dan is het wat mij betreft definitief voorbij met kijken.
Reken er maar op..Er zijn meerderen, die het niet waar kunnen maken buiten Utopia en die staan te springen om terug te mogen keren naar het vakantiepark...quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor deze groep vind ik het wel kicken dat Jessie terug is gekomen. Maar mochten Ruud en/of Marjet gaan volgen dan is het wat mij betreft definitief voorbij met kijken.
Die kans zit er wel in. Niemand wil straks dat hij de betweter uit gaat hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar laat de 14 bewoners wel meer 1 groep worden denk ik.
Die mag er wat mij betreft ook bij hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |