Als een lelijke ' mag, mag dubbel hoofdletter ook wel.quote:Op maandag 7 januari 2019 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tweeling met de namen M.iQiana en M.iQiano gespot. Mag dat eigenlijk, 2 hoofdletters in een naam? Of zou dat er voor de sier staan ofzo.
Deze namen hebben dan een dubbele bonusquote:Op maandag 7 januari 2019 20:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als een lelijke ' mag, mag dubbel hoofdletter ook wel.
D'ylan-o Hans, ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2019 21:47 schreef Gevalletje het volgende:
Kan wel, mijn vriend heeft een 3 dubbele bonus: 2 hoofdletters (2e wel na een spatie), een ' en een leesteken
Mooiquote:
Bij de naam van m'n vriend? Kan em best dm-en als je wilquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me er echt niks bij voorstellen eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:52 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Bij de naam van m'n vriend? Kan em best dm-en als je wil.
Hij gebruikt de originele spelling zelf nooit, denk dat hij daarom ook twijfelde aan de leestekens. Maar zó moeilijk is het nou ook weer niet, ik kan het best onthouden!
Maargoed, mede hierom wilden we voor Q geen ingewikkelde naam.
Grappig, vind het meer andersomquote:Op woensdag 9 januari 2019 22:11 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind Lize wat meer Frans aandoen, en Lise Nederlands. Tis maar net wat je mooier vindt.
Ik denk overigens wel dat je gelijk hebt over de uitspraak.quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Grappig, vind het meer andersom
Ik ken er wel meer zoquote:Op maandag 7 januari 2019 20:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tweeling met de namen M.iQiana en M.iQiano gespot. Mag dat eigenlijk, 2 hoofdletters in een naam? Of zou dat er voor de sier staan ofzo. Of is dit een domme vraag
Eensquote:Op woensdag 9 januari 2019 22:49 schreef klaprooss het volgende:
Lize! Lise vind ik net wat te meutig persoonlijk.
Het is een zachte lieve naam en Lise maakt het voor mij tè! Lize is lieflijk stoer.. snap je m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |