quote:Op maandag 17 december 2018 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cogod. Na al zijn zeges, ook al speelt hij King weg op het PDC WK, doen alsof hij er geen kut van bakt.
Kan er niks aan doen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, wat een leuke anekdote. Jottumpjes.
Hankeyquote:Op maandag 17 december 2018 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goed Jelle, MvG en ondergetekende speelden samen in een team met nog wat local heroes en Jelle kwam toen net op. In het jaar VOOR hij lakeside won speelde hij Dutch Open x mee, want ja ach waarom niet.
Jelle komt tegenover Ted Hankey en zoals je weet is de Dutch Open gruwelijk moeilijk om te winnen vanwege het hele korte format. Dit betrof een bo5 legs op een tv baan (waar Jelle 0 ervaring mee had).
De stand is 2-2 met 300 man publiek ofzo erachter. Hankey staat op 220 en gooit 180 en doet de welbekende schreeuw en ging helemaal door zijn plaat om Jelle natuurlijk af te leiden etc. Jelle stond op 160 en gooit hem gewoon uit
Het mooie is dat Hankey een ontzettend toffe kerel is, misschien wel een vd tofste uit het circuit. Hij roept FUCK FUCK FUCK kijkt gruwelijk mad waardoor Jelle denkt: WTF heb ik gedaan omg omg? Hankey lacht en zegt: Its all good kid, come lets drink some beer
The Countquote:Op maandag 17 december 2018 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
Het mooie is dat Hankey een ontzettend toffe kerel is, misschien wel een vd tofste uit het circuit. Hij roept FUCK FUCK FUCK kijkt gruwelijk mad waardoor Jelle denkt: WTF heb ik gedaan omg omg? Hankey lacht en zegt: Its all good kid, come lets drink some beer
Gisteren nog gepost in deze reeks.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is aardig afwezig of niet? Was wel een topvent.
In ieder geval wel langzaam, anders krijgt die last van zijn rugquote:Op maandag 17 december 2018 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe kan Vinnie ( Marsel mag Vincent zeggen van meneer van der Voort) DIT NOG OMDRAAIEN??
Ik wel hoorquote:Op maandag 17 december 2018 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Vinny dit gaat verliezen.
Vind jij ook niet dat de speren van llagan nog net niet op zijn Owen's in het bord staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |